ROTFLOL!Kitty Mermaid schreef:Tweede huid... Ach ja, sommige autootjes zijn zo klein - daar stap je niet in, maar die trek je aanChantal C. schreef:Je moet je gewoon prettig voelen in de auto die je rijdt. Een soort 2e huid...
Auto voor de vrouw of de man?
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- mireille
- Eredivisie
Oh behave Patsie... gezien jouw lusten kan je maar beter een volvo v70 van 10 jaar oud nemen... meer ruimte dan een gemiddelde woonkamer en onverwoestbaar, van binnen en buiten . En rij dan gelijk even hier ver hier vandaan alsjeblieft ? pfffft
Tja eh Dorothy... Ford ka misschien wel wat voor je ?
ik vind dingen zoals een Fiat seicento of een soezoekie alto net even iets te klein.
Zelf wil ik wel snel Duits blik uit Ingolstadt maar doe het momenteel met een Wolfsburger
Tja eh Dorothy... Ford ka misschien wel wat voor je ?
ik vind dingen zoals een Fiat seicento of een soezoekie alto net even iets te klein.
Zelf wil ik wel snel Duits blik uit Ingolstadt maar doe het momenteel met een Wolfsburger
In a deep deep sleep, of the innocent
I am born again.
In a fast german car, I'm amazed that I survived
An airbag saved my life.
Radiohead - Airbag
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Voor Patsy is er een met een 'trekhaak' handiger. Ha ha ha. Zo even genoeg mislukte humor.
Is een Italiaantje niks voor je? Een kleine Alfa of Lancia (eventueel Fiat). die is opzich tijdloos en geslachtsloos want je ziet zowel veel mannen als vrouwen er in rondrijden.
Ik zou zelf er ook wel een willen, maarja, als je voor 7 euro per maand een NS vrijreizenkaart hebt, is dat net wat verleidelijker.
Is een Italiaantje niks voor je? Een kleine Alfa of Lancia (eventueel Fiat). die is opzich tijdloos en geslachtsloos want je ziet zowel veel mannen als vrouwen er in rondrijden.
Ik zou zelf er ook wel een willen, maarja, als je voor 7 euro per maand een NS vrijreizenkaart hebt, is dat net wat verleidelijker.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
De eerste optie lijkt me wel leuk.mila schreef:Trouwens, Dorothy,
nu de hamvraag: ga je helemaal opgetut als Dorothy dan een klein, vrouwelijk sportautootje kopen, als ga je als Dhr X 'die een cadeautje koopt voor zijn vriendin'? Vraag ik me zo af?
De smoes over die vriendin is niet nodig, want ik heb er geen enkele moeite mee om als man een klein "vrouwelijk" autootje te kopen.
Aan de reacties tot nu toe maak ik op, dat ik een "probleem" heb opgeworpen, dat niet wordt gedeeld of herkend c.q. begrepen.
Patsy33 kan maar beter zwijgen.
Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Ik had een Ford Fiesta o.i.d. in gedachte. Die Fiat of Suzuki vind ik auto's voor bejaarden, want niet snel genoeg (nog een vooroordeel )mireille schreef: Tja eh Dorothy... Ford ka misschien wel wat voor je ?
Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
-
- dagelijks aanwezig
Misschien is een Suzuki Vitara iets voor je, heb er 3 jaar lang in gereden en beviel mij uitstekend en is ook nog zééér betrouwbaar, wel een echt vrouwen karretje.
Neem er dan wel één met een softtop hoor... kun je met deze temperaturen met de kap of open of eraf gaan rijden, dan wel één met dikke wielen en bull en side bars he?
Neem er dan wel één met een softtop hoor... kun je met deze temperaturen met de kap of open of eraf gaan rijden, dan wel één met dikke wielen en bull en side bars he?
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Een smoes om een "vrouwenauto" te kunnen kopen, dat zou toch echt te erg zijn. Maar laten we niemand op ideeën brengen, krijgen we straks na de ladyphone en de mannenburger ook nog: "Nee mevrouw, dit zijn de mannenauto's, daar aan de andere kant vindt u onze ladycars". Het moet toch echt niet zo gek worden.Dorothy schreef:De smoes over die vriendin is niet nodig, want ik heb er geen enkele moeite mee om als man een klein "vrouwelijk" autootje te kopen.mila schreef:Trouwens, Dorothy,
nu de hamvraag: ga je helemaal opgetut als Dorothy dan een klein, vrouwelijk sportautootje kopen, als ga je als Dhr X 'die een cadeautje koopt voor zijn vriendin'? Vraag ik me zo af?
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nou, ik heb dan wel de auto voor de ruige dame, un Nissan Patrol, lekker overzichtelijk en het kan tegen un stootje
....misschien un suggestie
....misschien un suggestie
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
een auto is een auto lijkt mij? ikzelf ga voor dezelfde wagen als me buurmeisje, namelijk een blauwe peugeot 206.
Anders een mooie stoere Jeep. Of de auto zuinig rijd of niet, kan me niet zoveel boeien aangezien ik toch een rijke student ben
Anders een mooie stoere Jeep. Of de auto zuinig rijd of niet, kan me niet zoveel boeien aangezien ik toch een rijke student ben
Zelf geloof ik niet zo in damesautos. AL zvoelen dames zich vaak aangetrokken tot kleinere, handzamere auto's. Maar dat is meer uit practisch oogpunt; ook al omdat deze in de praktijk als 2e auto gebruikt wordt.
Ik zit elke dag omgeveer 2 uur in mijn auto, en wil daarom een veilige en comfortabele auto. De zgn. damesauto's zijn minder gechikt voor grotere afstanden (het kan wel, maar je wordt er eerder moe in).
Daarom heb ik een ford focus gekocht. En nog een stationwagon ook. AL helemaal niet damesachtig. Maar je kunt er wel geweldig veel in meenemen als dat nodig is. Het ging mij om veilig en practisch; niet om mooi of allure.
Als ik ooit een baan in de buurt heb zal ik hem denk ik wel inruilen voor een kleinere.
Ik zit elke dag omgeveer 2 uur in mijn auto, en wil daarom een veilige en comfortabele auto. De zgn. damesauto's zijn minder gechikt voor grotere afstanden (het kan wel, maar je wordt er eerder moe in).
Daarom heb ik een ford focus gekocht. En nog een stationwagon ook. AL helemaal niet damesachtig. Maar je kunt er wel geweldig veel in meenemen als dat nodig is. Het ging mij om veilig en practisch; niet om mooi of allure.
Als ik ooit een baan in de buurt heb zal ik hem denk ik wel inruilen voor een kleinere.
Cyn.
Wel ik heb zo'n poosje meegelezen en moet eigenlijk wel een beetje lachen.
Ik ben een trav. dus niet echt een vrouw. Ik rij in een Volvo V40. diesel en wel hierom. Ik rij ongeveer 25000 kilo per jaar en dan wil ik graag veilig en zuinig rijden. Al het geld wat ik met het zuinig rijden uitspaar kan ik voor mij hobby gebruiken. En ik vindt winkelen nu eenmaal mooi.
Het is een grote auto en daarom ook veilig maar echte vrouwen hebben moeite om zo'n grote auto te rijden zegt men. Maar dat is onzin. Als een vrouw wil en veel rijdt kan ze net zo goed autorijden als een man.
Het is gewoon voor een ieder: WAt wil je zelf uitgeven aan een auto en rij je veel of weinig. Het is toch ook zo dat de een liever een broek draagt en de ander een rok?
Groetjes Bea.
Ik ben een trav. dus niet echt een vrouw. Ik rij in een Volvo V40. diesel en wel hierom. Ik rij ongeveer 25000 kilo per jaar en dan wil ik graag veilig en zuinig rijden. Al het geld wat ik met het zuinig rijden uitspaar kan ik voor mij hobby gebruiken. En ik vindt winkelen nu eenmaal mooi.
Het is een grote auto en daarom ook veilig maar echte vrouwen hebben moeite om zo'n grote auto te rijden zegt men. Maar dat is onzin. Als een vrouw wil en veel rijdt kan ze net zo goed autorijden als een man.
Het is gewoon voor een ieder: WAt wil je zelf uitgeven aan een auto en rij je veel of weinig. Het is toch ook zo dat de een liever een broek draagt en de ander een rok?
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- mireille
- Eredivisie
Even een nutteloos feitje van moi...
de Volvo XC90 was gemaakt met met vrouwvriendelijkheid in het achterhoofd... handelbaarheid maar ook het aloude probleem van inkijk als je uitstapt met een rok(je)
daarom staat ie zo hoog op de wielen....
de Volvo XC90 was gemaakt met met vrouwvriendelijkheid in het achterhoofd... handelbaarheid maar ook het aloude probleem van inkijk als je uitstapt met een rok(je)
daarom staat ie zo hoog op de wielen....
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
JA Mareille,
het uitstappen met een rokje boven de knie is in alle auto's een probleem. Behalve als je een aangepaste stoel hebt die 90 graden kan draaien. Maar dan zijn de meesten al zo oud dat ze geen korte rokjes meer dragen of niet meer interessant om naar te kijken.
Maar persoonlijk vindt ik het wel leuk als er gekeken wordt. Wat ik wel te horen kreeg in een dameskledingwinkel: Dat als ik als vrouw gekleed ging ik ook als een vrouw moest gaan rijden.
Wie weet hoe dat moet??
Groetjes Bea.
het uitstappen met een rokje boven de knie is in alle auto's een probleem. Behalve als je een aangepaste stoel hebt die 90 graden kan draaien. Maar dan zijn de meesten al zo oud dat ze geen korte rokjes meer dragen of niet meer interessant om naar te kijken.
Maar persoonlijk vindt ik het wel leuk als er gekeken wordt. Wat ik wel te horen kreeg in een dameskledingwinkel: Dat als ik als vrouw gekleed ging ik ook als een vrouw moest gaan rijden.
Wie weet hoe dat moet??
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven