Tijn schreef:a: omdat ik het zie als uitgaan net als naar een kroeg ofzo, en daar verveel ik me iedere keer enorm, dus zie ik hier ook al tegenop
b: een vriend van me is er eens een paar keer geweest, kwam terug met het verhaal dat de leeftijd zo'n 40 jaar hoger is dan de mijne en dat het vooral over kleding en make-up gaat, vind ik nou niet bijzonder boeiend om dan met 20 anderen iedere keer weer over te kwebbelen.
maar a is toch wel het belangrijkst, want ik heb een best diepe hekel aan uitgaan
Als er hier iemand is die zicht te pletter verveeld in een kroeg dan ben ik het wel
maar toch ga ik naar de T&T...
Ik probeer iig de leeftijd met 10 jaar omlaag te krijgen maar als jullie allemaal thuisblijven, nah dan komt er weinig van.
Ik kwebbel over redelijk veel dingen, maar eigenlijk nooit over makeup als ik even goed nadenken ?
Maar goed, netzoals met de kroeg heb je geslaagde (leuk feesten met vrienden!
) en minder geslaagde avonden (de keer dat een bingende engelsman mot zocht met alles en iedereen brrrr
) dus zal je vriend wel op de verkeerde avond zijn binnengestapt ?
Give it a try... en zoals Hans Teeuwen zegt, Als je er niet geweest ben dan kan je er niet. over. oor-de-len!
Het kan er suf zijn, maar je kan het zo gezellig maken als je zelf wil en dat is niet alleen die T&T avonden zo.