StemOperatie
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Thx Irene....liever klinken als een roestige vrouwelijke robot, dan als een kerel met opgezette stem, hahahahaha......
.....ik zal zien, wat ervan komt
groetjes
.....ik zal zien, wat ervan komt
groetjes
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Thx Crista.....het is nu dag 3(en ook de laatste) van mijn stemrust en vanmiddag komt een vriendin voor een paar dagen hier logeren....dus het wordt kwebbelen.....ook zie ik het nog niet echt zitten, het komt er nog niets fatsoenlijks eruit
....maarja, maar zij kan minstens net zo veel kletsen dan ik, het wordt dus eerst ff meer luisteren dan zelf wat zeggen....we zullen zien
groetjes
....maarja, maar zij kan minstens net zo veel kletsen dan ik, het wordt dus eerst ff meer luisteren dan zelf wat zeggen....we zullen zien
groetjes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Jau, 3 dagen mogd ik niks zeggen.....ben nu wel aan praten maar het klinkt voor geen meter, mijn vriendin is nu hier en het lukt enigzins un beetje te babbelen, gelukkig kan zij wel veel praten.....normaal zitten we zo rond de 3 uur 's avonds soms te kletsen aan de telefoon.....
.....maar nu ga ik koken....dat lukt zonder veel te zeggen, hahahahaha
groetjes
.....maar nu ga ik koken....dat lukt zonder veel te zeggen, hahahahaha
groetjes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
......hmmmm, ik krijg nog steeds geen fatsoenlijke toon eruit.....behalve dat ik kan fluisteren, wat scheelt om niet de gebarentaal te moeten leren
groetjes
groetjes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nou Cyn en Cris.....ja et is normaal.....was bij de anderen keren ook zo, nouja bijna zo....maargoed...eerst us afwachten, wat volgende week vrijdag de docter zegt....ik was ja nog vet verkoud de laatsten twee weken, dat komt er natuurlijk ook nog bij.....
.....we zien het wel
groetjes
.....we zien het wel
groetjes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Boar ik kreeg dit weekend echt teveel......1000 keer de vraag......blijft je stem zo hees......??? Ikke......neeejjjj.....wat verwachten jullie op een party waar veel geroken wordt, ik was weer hees als maar wat, vandaar.....2 dagen aan een stuk feesten is toch niet het beste voor de stem, zelfs Stef(un vriendin) is haar stem zoals gewoonlijk weer verloren......dus.....
.....de stem komt namelijk langzaam......te langzaam maar ze komt.....van andere meiden, onder anderen ene uit Dortmund, weet ik, dat bij een goeie operatie het een jaar kan duren, voordat de stem echt goed is.....maarja, verandering zit erin, ik blijf hopen en ook blijf ik feesten, want zonder gaat ut nie, hahahaha ook is het slecht voor de stem.....so what.....
groetjes
.....de stem komt namelijk langzaam......te langzaam maar ze komt.....van andere meiden, onder anderen ene uit Dortmund, weet ik, dat bij een goeie operatie het een jaar kan duren, voordat de stem echt goed is.....maarja, verandering zit erin, ik blijf hopen en ook blijf ik feesten, want zonder gaat ut nie, hahahaha ook is het slecht voor de stem.....so what.....
groetjes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja precies Crista, dat bedoel ik .....nou ja, de stem komt....dus er zit verandering in, traag maar ik moet niet bang zijn, dat ze niet meer komt....
.....heb vandaag twee kennismakingsgesprekken en ze lieten zich al aan de telefoon niet afschrikken......wel die waar ik morgen naartoe ga, maar ik bleef doorhameren dat ik op mun werk toch mijn stem niet zo nodig heb en ze willen me dan toch zien
Ben un doorzettertje en niet op m'n mond gevallen
.....heb vandaag twee kennismakingsgesprekken en ze lieten zich al aan de telefoon niet afschrikken......wel die waar ik morgen naartoe ga, maar ik bleef doorhameren dat ik op mun werk toch mijn stem niet zo nodig heb en ze willen me dan toch zien
Ben un doorzettertje en niet op m'n mond gevallen