Naturelle uitstraling: vrouwelijke kenmerken

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Wat is het doorslaggevende vrouwelijke kenmerk op deze foto?

houding
3
5%
kapsel
8
13%
mond
3
5%
oogopslag
14
23%
vorm van het hoofd
14
23%
wenkbrauwen
4
7%
iets anders, namelijk: ...
11
18%
wel nee, op deze foto staat geen vrouw
4
7%

Totaal aantal stemmen: 61

Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Kim_E schreef:Maar de verhoudingen tussen de verschillende vingers zijn heel specifiek stereotiep vrouwelijk (maar ik denk dat dat ook wel het geval is voor heel wat meiden hier op het forum).
Je bedoelt dat bij vrouwen de wijsvingers langer zijn dan de ringvingers?
Of was het net andersom?
Ik heb hier altijd een beetje moeite mee. Want hoe meet je dat? Kijk je alleen naar de beëindiging van de toppen van de vingers of meet je de hele lengte van de vingers?
Bij mij maakt dat namelijk nogal wat uit omdat de vingers niet allemaal op dezelfde hoogte beginnen.

Overigens is Rickard een 'crossdresser' dus hoeft niet specifiek vrouwelijke kenmerken te hebben.

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Dorothy schreef:
Kim_E schreef:Maar de verhoudingen tussen de verschillende vingers zijn heel specifiek stereotiep vrouwelijk (maar ik denk dat dat ook wel het geval is voor heel wat meiden hier op het forum).
Je bedoelt dat bij vrouwen de wijsvingers langer zijn dan de ringvingers?
Of was het net andersom?
Ik heb hier altijd een beetje moeite mee. Want hoe meet je dat? Kijk je alleen naar de beëindiging van de toppen van de vingers of meet je de hele lengte van de vingers?
Bij mij maakt dat namelijk nogal wat uit omdat de vingers niet allemaal op dezelfde hoogte beginnen.

Overigens is Rickard een 'crossdresser' dus hoeft niet specifiek vrouwelijke kenmerken te hebben.

Dorothy.
Ik zal hierop even antwoorden in nieuwe thread om handen en gezicht niet door elkaar te laten lopen, zie:
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=4128
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Dorothy schreef:
Florieke19 schreef:Maar wat wel grappig is in mijn geval, als ik als jongen in de stad loop, zijn er veel meer mensen die mij aan kijken, en soms na staren. Als ik als meisje ga dan kijken mensen niet raar.
Dat verbaast mij ook niets. Je ziet er als 'jongen' tamelijk excentriek uit.

Toen je begon met het posten van je meisjesfoto's had ik af en toe de indruk dat je van geboorte een meisje bent en ons op het forum een beetje zat te belazeren. Neem me niet kwalijk dat ik dat schrijf. Vat het op als een compliment, want je ziet er geweldig goed uit.

Dorothy.
Dat zie ik als een compliment. :) Al zie ik er nu wel veel meer uit als een meisje dan toen ik nog maar net met hormonen begon.

Mja, nu vinden mensen mij als een meisje veel leuker en knapper dan als jongen.. Wat een voorgevulde BH en wat makeup al niet kan doen he. :D
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Botstructuur, huid, houding, uitstraling....

Alles wijst er bij mij op dat het een vrouw is. (bio of zeer goed 'gelukte' trans)
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Het is toch vooral de botstructuur. Een vrouw, dus.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Crista J
daar ben ik weer

Bericht door Crista J »

Ik heb gekozen voor 'vorm van het hoofd', maar het vrouwelijke zie ik vooral in het voorhoofd, de mooie 'open' overgang naar de ogen, en de jukbeenderen.
Gast

Bericht door Gast »

Vorm van het hoofd is ook mijn keuze.
Bij mezelf is dat, na baardgroei, ook het lastigste.
Verder vind ik het een mooie androgyne... vrouw.
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Het viel me zo op dat de resultaten van de poll in dit topic, maar één stem hadden opgeleverd voor wenkbrauwen. Terwijl in het algemeen de vorm van de wenkbrauwen toch als belangrijk wordt ervaren voor het totale vrouwelijke look. Ik geef toe dat de wenkbrauwen op de foto in de openingspost niet typisch vrouwelijk zijn. Maar nu zag ik van de week in de stad deze posters hangen en moest ik mij toch weer eens afvragen, wat maken wenkbrauwen nu precies uit voor de totale vrouwelijke uitstraling? Vergelijk eens de vorm van de wenkbrauwen bij beide modellen.
AfbeeldingAfbeelding
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Qua vorm en 'pluizigheid' zit er niet veel verschil in. Maar daar gaat het ook niet om. Ik zie ook zat mannen met fijnbehaarde wenkbrauwen, die ik graag zou willen ruilen met mijn 'WC-borstels'.

Het kenmerkende verschil met wenkbrauwen is dan ook de plaatsing t.o.v. de oogkassen. Bij mannen is dat lager dan bij vrouwen.
En dat is hier ook het geval, ook al valt dat niet zo op omdat de foto van het meisje een beetje van bovenaf is genomen en (discriminatie of niet) ze van een ander ras is dan de man.

Alleen zou ik dat meisje willen adviseren om ze toch maar eens te (laten) epileren.

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Soms is het aantal haartjes wel hetzelfde, maar de meeste mannen hebben een browridge en de hele vorm van de het voorhoofd is anders. Ook de meeste mannen hebben de wenkbrauwen lager zitten dan vrouwen.
betteke
dagelijks aanwezig

Bericht door betteke »

Een kuiltje in de kin is niet typisch mannelijk!
Het is erfelijk.Ik heb een kuiltje in mij kin, maar mijn 2 zussen ook! :wink:
liefs,
Betteke
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Patricia schreef:
Maar het komt niet echt vaak voor bij vrouwen he?
Bij mannen ook niet volgens mij. Het wordt gezien als een van de schoonheidsidealen, voor mannen dan ;-)

Irene
Kleine stapjes
Veronic
daar ben ik weer

Bericht door Veronic »

De uitstraling maakt dat je een vrouw ziet en dit is denk ik het belangrijkste. Vele meisjes op deze site trouwens hebben dezelfde uitstraling of een nog meer uitgesproken vrouwelijke uitstraling. De nadruk van het vrouwelijke is dikwijl het gezicht maar is dikwijl ook de manier van doen kleden enz........

Groetjes,
Veronic
betteke
dagelijks aanwezig

Bericht door betteke »

Daar heb je helemaal gelijk in Veronic!
Het prettige van vrouw zijn is dat je zelf kunt bepalen in welke mate je aandacht wil krijgen.
Ga ik casuel gekleed, niet opgemaakt en op platte schoenen de stad in, dan ben ik soms gewoon verbaasd als er een man naar me knipoogt o.i.d., maar ga ik in kort zwierig jurkje, mooi opgemaakt en hoog gehakt de stad in, dan weet je dat je de aandacht trekt van zowel mannen als vrouwen! :wink: Mijn voorkeur gaat eigenlijk naar een tussenweg, niet al te veel aandacht, maar zo nu en dan een leuke man die omkijkt of desnoods een bouwvakker die fluit geeft me het gevoel dat het goed zit! :wink:
Afbeelding
liefs,
Betteke
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Wat de vrouw op de foto zo androgyn maakt is haar brede onderkaak, kin, en de relatief grote afstand tussen de kin en de onderkant van haar mond.
Mila.
Plaats reactie