Betere beveiliging van Trav.org

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

gast
Eredivisie

Betere beveiliging van Trav.org

Bericht door gast »

Afgelopen nacht is er weer een een of andere sukkel geweest die een lading onzin op het forum heeft gekwakt waar we niet op zitten te wachten. Voor een paar maanden terug ook al.

Moderators, wordt het niet eens tijd dat het forum wat beter beveiligd wordt? Ik begrijp dat het forum laagdrempelig moet zijn voor beginners, maar situaties zoals dit kunnen we ook niet toelaten.

Kitty.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Ach ja ik neem het uitermate niet serieus... paar puisterige pubers die zich als het erop aankomt met de staart tussen de benen achter moeders gaan verschuilen. Dit ga je altijd wel houden.

Maar goed, een ip ban for life lijkt me toch wel nuttig, mocht deze figuur besluiten weer z'n tijd te verspillen hier, dan wel in beschonken of onbeschonken toestand.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Het is jammer dat er überhaupt op gereageerd wordt. Stof van je schoenen schudden en gewoon doorgaan wat jouw leven is.
groetjes elsa.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Daar ben ik het mee eens Elsa.

Ik zag vanmorgen die ellende staan, en besloot direct om daar geen woord aan vuil te maken.
Ik heb dan ook nergens op gereageerd. Behalve dat het zinloos is, is het ook nog eens zonde van de energie.
Hopelijk worden alle bijdragen van die gestoorde straks van dit forum verwijderd.
Cyn.
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

Aan de laagdrempeligheid zal weinig te doen zijn

Mischien meer moderators die (bijna) elke dag langkomen??

*bied zichzelf voorzichtig aan*
Forumwatch
de baas van de dag

Bericht door Forumwatch »

De moderators komen minstens eens per dag langs, maar wij zijn niet 24 uur aanwezig en het is ook niet noodzakelijk dat wij 24 uur aanwezig zijn. Het komt weleens -- maar hoogst zelden -- voor dat, door andere afspraken of wat dan ook, een of hoogstens twee dagen niemand voorbij komt omdat wij allemaal toevallig buitenshuis zijn.

Onze gast van vannacht is dezelfde persoon die recentelijk 3 keer eerder is gekomen met soortgelijke berichten. Het is een Belgacom ADSL gebruiker als je dat interesseert, maar meer wil ik niet prijs geven.

De eerste berichten waren om 02.53 geplaatst en dus 10 uur later verwijderd. Ik begrijp dat men ongeduldig is, want men ervaart de berichten niet alleen als beledigend, maar ook besmeurend voor onze forum, dat een soort huiskamer is voor velen. Wij betreuren dat men daardoor enige ongemak of gevoel van onbehagen ervaart, maar zie er geen noodzaak om zwaar in te grijpen. Immers zou elke maatregel die het forum minder toegankelijk maakt voor degene die het echt nodig hebben een overwinning betekenen voor de terrorisme van een intolerante minderheid. Er is een mogelijkheid die het forumsoftware biedt die wij wel overwegen, en mochten wij besluiten om dat te implementeren, zullen wij dat hier mededelen.

Reacties op zulke postings heeft geen zin. Degene die dit heeft gedaan is niet meer teruggekeerd om ze te lezen en krijgt geen waarschuwing dat ze er zijn.

Als wij voortaan kunnen afspreken dat jullie zulke troep negeren, beloven wij dat wij het zo spoedig mogelijk opruimen. Het kan geen kwaad om even een e-mail te sturen naar alle forummoderators (want je weet niet wie het eerst hun e-mail checkt) om hen te waarschuwen dat er iets staat.

Forumwatch
helen
ff weer wat posten

Bericht door helen »

Impulsief als ik ben,heb ik er wel op gereageerd :lol:
Ik kon het gewoon niet laten ondanks dat ik wist dat het geen nut heeft.

Ik beloof beterschap en zal het nooit weer doen hihi
Francisca van Bommel
is nieuw hier

Bericht door Francisca van Bommel »

Zou het ook mogelijk zijn om de reacties die op de profielen komen zelf te onderhouden? Op die manier is het mogelijk om junkmail e.d. weg te gooien. Er heeft ook bij mij een malloot een voor mij beledigende reactie gepost die ik liever kwijt ben.
Groeten,

Cisca
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Bericht door Nancy Koppens »

Hoi hoi,

Vandaag was er dus weer één of twee gast(en) in de Top over Kitty, naar mijn mening was dit één persoon onder twee naamen, vind het heel triest als dit soort mensen de boel komen verzieken.... heel jammer.
X-Laura-X
dagelijks aanwezig

Bericht door X-Laura-X »

Ben het helemaal met nancy eens. Deze types verpesten de sfeer voor iedereen...
The bitch is back...

Afbeelding
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik ben het helemaal met de forumwatch eens dat we de laagdrempeligheid nooit mogen offeren voor een stelletje idioten. We moeten alleen niet reageren en zeker niet quoten, dan gaat de lol er vanzelf af, zeker als ze eventueel al zouden merken dat hun berichten spoedig worden opgeruimd.
gewoon volkomen negeren.

Irene
Kleine stapjes
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Bericht door Nancy Koppens »

Ja Irene je hebt wel gelijk... maar ik kan er niet tegen als er iemand onrecht word aangedaan zoals dat gebeurde... maar goed zal je advies opvolgen de volgende keer
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik snap het wel hoor Nancy en ik weet dat je het goed bedoeld. Ik moet mezelf echt tegenhouden om niet te reageren.

Liefs Irene
Kleine stapjes
X-Laura-X
dagelijks aanwezig

Bericht door X-Laura-X »

@ irene, waarschijnlijk heb je ook wel gelijk maar gasten als die van vanmiddag maken het weel heel lastig :evil:
The bitch is back...

Afbeelding
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Ik ben ook voor laagdrempeligheid, maar als ik zie waarmee het draadje van Kitty nu weer bevuild was, echt jammer :cry:

Is het niet een optie dat een nieuwe aanmelder eerst een bevestigingsmail moet goedkeuren? Dat bouwt toch een soort van afkoelingsperiode in, die de meest dwaze reacties wellicht voorkomt (het n00dles-forum doet dat ook, toch?)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gesloten