weinig gepost
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Kijk eens boven in je scherm bij "gebruikerslijst" en sorteer op "geplaatste berichten", "oplopend" en je hebt je antwoord: er zijn (heel) veel mensen die wel een account openen, maar nooit iets schrijven. De forumbeheerders kiezen er bewust voor om deze accounts te laten bestaan en ze niet weg te gooien: er zitten tientallen accounts bij uit 2002.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Als je de gebruikerslijst doorloopt zitten er aardig wat bij die nog nooit wat hebben gepost. Wat die hier doen snap ik niet, en een schoonmaakbeurt door die lijst zou geen overbodige luxe zijn. Maar ja, dat is mijn mening.
Dat het 't grootste en bekendste forum is... voor TV misschien wel, maar als TS wijk ik meer en meer uit naar andere fora die volledig gericht zijn op transseksualiteit. Ik zie meer TS'en die dat doen. Op de een of andere manier kan ik op TS gebied hier niet helemaal mijn ei kwijt.
Liefs, Kitty.
Dat het 't grootste en bekendste forum is... voor TV misschien wel, maar als TS wijk ik meer en meer uit naar andere fora die volledig gericht zijn op transseksualiteit. Ik zie meer TS'en die dat doen. Op de een of andere manier kan ik op TS gebied hier niet helemaal mijn ei kwijt.
Liefs, Kitty.
Klopt;als je kijkt naar de actrieve schrijfsters kom je uit op een stuk of 20.
En dat is nu eenmaal beleid. Niets ten nadele van het beleid; we willen het hier zo laagdrempelig mogelijk maken. Dat is nu eenmaal een uitgangspunt.
Naast de zgn "lurkers" zijn er natuurlijk ook veel mensen die gast zijn en wel lezen, maar niet meeschrijven.
Maar er wordt toch redelijk wat geschreven vind ik zelf.
Ik ben ook lid van andere fora (deels voor gedeeltelijk dezelfde doelgroep), en daar wordt een ander beleid gevoerd.
Met als consequentie dat er iets minder geschreven wordt, maar het aantal leden is daar een stuk lager (rond de 50). En er zijn eigenlijk alleen maar actieve leden.
Maar nogmaals; deze site moet laagdrempelig zijn. En dan is dit de consequentie.,
En dat is nu eenmaal beleid. Niets ten nadele van het beleid; we willen het hier zo laagdrempelig mogelijk maken. Dat is nu eenmaal een uitgangspunt.
Naast de zgn "lurkers" zijn er natuurlijk ook veel mensen die gast zijn en wel lezen, maar niet meeschrijven.
Maar er wordt toch redelijk wat geschreven vind ik zelf.
Ik ben ook lid van andere fora (deels voor gedeeltelijk dezelfde doelgroep), en daar wordt een ander beleid gevoerd.
Met als consequentie dat er iets minder geschreven wordt, maar het aantal leden is daar een stuk lager (rond de 50). En er zijn eigenlijk alleen maar actieve leden.
Maar nogmaals; deze site moet laagdrempelig zijn. En dan is dit de consequentie.,
Cyn.
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Er wordt op dit forum niet extreem veel gepost, dat was mij ook opgevallen. Maar dat zie ik niet als nadeel. Dit forum is voor mij, in de fase waar ik nu in zit, vooral ook een heel handig archief waar ik veel informatie uit kan halen. En zelf post ik ook niet heel veel hier. Meestal lees ik tegelijkertijd een of meer andere fora (die dan ook niets met T te maken hoeven hebben) waar de discussies veel harder lopen. Hier kan ik de verschillende draden redelijk bijhouden. Elders lees ik maar een klein deel van actieve draadjes (soms ga je even koffiezetten en dan is een draad daar al pagina's verder en totaal ontspoort). Bovendien heb ik (net als veel anderen hier) ook nog veel andere activeiten en hobby's. Alhoewel op dit moment lees ik het forum hier en kijk tegelijkertijd naar Modelmasters op RTL om daar wat tips over uitstraling op te pikken.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
-
- ForumFan
heb alleen ervaring met de Reiki - site maar daar is het net zo hoor. Er zijn maar enkel actieve schrijvers/sters en veel mee lezers. Ook ik heb daar actief in deelgenomen maar de laatste jaren ben ik alleen maar een lezer. Toch blijf ik lid van de club. Er is altijd wel iets wat je kunt ervaren of leren van hun. Ik denk ook dat hier dit het geval is.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik doe aardig mijn best met twee berichten per dag, maar ik zit soms ook wel eens te kijken, dan zijn er wel 20 mensen on-line en gebeurt er een half uur niks.
Ik vraag me trouwens al tijden af wat er op 18 februari 2005 te doen was, toen waren er 165 gebruikers on-line, terwijl ik er het afgelopen half jaar dat ik hier bijna dagelijks kom nooit veel meer als een stuk of twintig heb gezien.
Irene
Ik vraag me trouwens al tijden af wat er op 18 februari 2005 te doen was, toen waren er 165 gebruikers on-line, terwijl ik er het afgelopen half jaar dat ik hier bijna dagelijks kom nooit veel meer als een stuk of twintig heb gezien.
Irene
Kleine stapjes
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Zo ver ik weet telt phpBB bezoekjes van zoekrobots om de database van search-engines te vullen ook mee als gebruikers. Maar ook dan blijft 165 wel een hoog aantal. Het getal was mij ook al eerder opgevallen en ik vermoed dat er toen ergens een rare php-fout is opgetreden bij het tellen van het aantal gebruiksters. Of heeft iemand een screenshot bewaard waarop je 165 verschillende nicknames kan tellen?Irene schreef:Ik vraag me trouwens al tijden af wat er op 18 februari 2005 te doen was, toen waren er 165 gebruikers on-line, terwijl ik er het afgelopen half jaar dat ik hier bijna dagelijks kom nooit veel meer als een stuk of twintig heb gezien.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Arike
"But life is too short
- Forumwatch
- de baas van de dag
Wij zitten vrijwel constant op ongeveer 30 nieuwe berichten per dag
Op de bewuste dag (nacht eigenlijk) toen er 165 bezoekers waren was er een ruzie tussen een aantal leden waar de emoties hoog opliepen
De teller voor aantal gebruikers wordt bepaald door het IP adres van de gebruiker; wanneer bots (zoals Google) vanuit dezelfde IP adres ons doorzoeken blijft de teller op 1 gebruiker staan -- net zoals wanneer een 'echte' gebruiker meerdere browsers open heeft in het forum
Ter vergelijking -- Trannyweb (de grootste Engelstalige forum op dit gebied die actief is in zowel Amerika als Groot-Brittanie) en ook al jaren in de lucht is en dezelfde doelgroepen heeft als wij -- heeft 30000 leden in hun bestaan; echter heeft het forum op dit moment 10000 postings minder dan wij. Dat kan waarschijnlijk verklaard worden door het feit dat grote delen van het forum alleen beschikbaar zijn voor betalende leden.
Ons beleid verplicht leden niet om berichten te plaatsen; zodoende hebben wij geen reden leden zonder berichten te verwijderen. Wanneer onze administratemodule het makkelijk zou maken om gebruikers te selecteren op basis van laatste bezoek zou het wel een optie zijn om op basis daarvan te saneren; echter voorziet onze module daar niet in en wij vinden het te veel werk om dat handmatig uit te zoeken en uit te voeren.
Op de bewuste dag (nacht eigenlijk) toen er 165 bezoekers waren was er een ruzie tussen een aantal leden waar de emoties hoog opliepen
De teller voor aantal gebruikers wordt bepaald door het IP adres van de gebruiker; wanneer bots (zoals Google) vanuit dezelfde IP adres ons doorzoeken blijft de teller op 1 gebruiker staan -- net zoals wanneer een 'echte' gebruiker meerdere browsers open heeft in het forum
Ter vergelijking -- Trannyweb (de grootste Engelstalige forum op dit gebied die actief is in zowel Amerika als Groot-Brittanie) en ook al jaren in de lucht is en dezelfde doelgroepen heeft als wij -- heeft 30000 leden in hun bestaan; echter heeft het forum op dit moment 10000 postings minder dan wij. Dat kan waarschijnlijk verklaard worden door het feit dat grote delen van het forum alleen beschikbaar zijn voor betalende leden.
Ons beleid verplicht leden niet om berichten te plaatsen; zodoende hebben wij geen reden leden zonder berichten te verwijderen. Wanneer onze administratemodule het makkelijk zou maken om gebruikers te selecteren op basis van laatste bezoek zou het wel een optie zijn om op basis daarvan te saneren; echter voorziet onze module daar niet in en wij vinden het te veel werk om dat handmatig uit te zoeken en uit te voeren.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Dorothy schreef:
Ik zal zelf niet snel twee berichten vlak achter elkaar posten bijvoorbeeld, want dan lijkt het net of je tegen jezelf praat.
Irene
Ik heb dat ook geleerd en ben het er ook wel mee eens, maar vaak heb je een aanzet nodig in de vorm van actie - reactie om tot kwaliteit te komen. In dat geval zou het wel eens fijn zijn als er iets meer werd gereageerd.Ik heb altijd geleerd, dat de kwaliteit telt en niet de kwantiteit.
Ik zal zelf niet snel twee berichten vlak achter elkaar posten bijvoorbeeld, want dan lijkt het net of je tegen jezelf praat.
Irene
Kleine stapjes
Eigenlijk ervaar ik meestal het tegenovergestelde; een thread met een aanvankelijk serieus onderwerp verwordt al gauw tot grapjes over en weer of erger. Maar misschien lijkt dat alleen maar zo, omdat ik mij daar meer aan stoor.Irene schreef:Dorothy schreef:Ik heb dat ook geleerd en ben het er ook wel mee eens, maar vaak heb je een aanzet nodig in de vorm van actie - reactie om tot kwaliteit te komen.Ik heb altijd geleerd, dat de kwaliteit telt en niet de kwantiteit.
Overigens weet ik niet zeker, of ik daar nooit schuldig aan ben geweest
Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ja dat ben ik wel met je eens, serieuze draden worden nog weleens afgekapt door dooddoeners, maar daar staat tegenover dat in eerste instantie flauwe draden regelmatig uitvloeien tot serieuze discussies.
Kijk maar naar de populaire draden, zijn heel vaak titels die eigenlijk nergens over gaan
Irene
Kijk maar naar de populaire draden, zijn heel vaak titels die eigenlijk nergens over gaan
Irene
Kleine stapjes
Ik denk dat het forum opzich nog aardig loopt. Helemaal op dagen als zaterdag is het echt een hele klus om alle postings even door te lezen.
En wat Arike ook al zei, ook het archief is een bron van informatie en als je goed leest zul je zien dat bepaalde topics om de zoveel tijd terug keren als onderwerp.
En wat Arike ook al zei, ook het archief is een bron van informatie en als je goed leest zul je zien dat bepaalde topics om de zoveel tijd terug keren als onderwerp.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"