Wat voor huisdier hebben jullie?

Algemeen

Moderator: Moderators

dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Een kat en sinds twee maand een hond: ras vubara.

Alhoewel hem 's avonds gebruiken als excuus om als vrouw een rondje te lopen is voor mij nog te moeilijk. Ik denk dat de herkenbaarheid bij mij in de straat te groot hiervoor is. (de hond dan) :cry: :oops:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

De domste en liefste lapjeskat van Nederland
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
helen
ff weer wat posten

Bericht door helen »

Een poes van een half jaar oud met de orginele naam poez,die al een ritje in de wasautomaat heeft overleefd :lol:
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

2 enorme grote lieve rode katers (soms drie, want dan doe ik mee als ik een wijntje heb gedronken)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Bericht door Nancy Koppens »

mireille schreef:2 enorme grote lieve rode katers (soms drie, want dan doe ik mee als ik een wijntje heb gedronken)
Geef je dan ook kopjes? :wink:
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Bericht door Nancy Koppens »

dhiamara schreef:
Alhoewel hem 's avonds gebruiken als excuus om als vrouw een rondje te lopen is voor mij nog te moeilijk. Ik denk dat de herkenbaarheid bij mij in de straat te groot hiervoor is. (de hond dan) :cry: :oops:
Kan het me voorstellen, één van m'n ex vriendin had twee honden, je kwam altijd wel bekenden tegen, dus een beetje moed he :wink:
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Kitty Mermaid schreef:Ik krijg een beetje het idee dat ik wordt uitgehoord hier :lol: Wat voor sport ik doe, wat voor werk, op welke leeftijd het begon en nu welk huisdier ik heb... :P
Wen er maar vast aan, Kitty. Zulke onderwerpen zijn dagelijkse kost op fora van bio-vrouwen en soms zelf de hoofdmoot; kennelijk vinden ze het leuk om gewoon te kletsen over ditjes en datjes en doen dat liever dan al de zware onderwerpen te bespreken.

Gezellig toch! :D

Lisa
If all else fails, buy new shoes
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

helen schreef:Een poes van een half jaar oud met de orginele naam poez,die al een ritje in de wasautomaat heeft overleefd :lol:
Je begrijpt het niet helemaal... poezen wassen zichzelf, die hoef je niet in de wasautomaat te wassen... :P

Liefs, Kitty.
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Lisa met een S schreef:Wen er maar vast aan, Kitty. Zulke onderwerpen zijn dagelijkse kost op fora van bio-vrouwen...
In het dagelijks leven ben ik er al lang aan gewend, maar nog niet op fora...

Liefs, Kitty.
helen
ff weer wat posten

Bericht door helen »

Kitty Mermaid schreef:
helen schreef:Een poes van een half jaar oud met de orginele naam poez,die al een ritje in de wasautomaat heeft overleefd :lol:
Je begrijpt het niet helemaal... poezen wassen zichzelf, die hoef je niet in de wasautomaat te wassen... :P

Liefs, Kitty.
Dat weet jij dat weet ik maar dat wist mijn zoontje niet. :lol:
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik heb 3 katten en twee superschattige degoes.......en jawel sinds dit jaar un poes, die me voortaan overal heen begeleid :D
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Mara schreef:Ik heb 3 katten en twee superschattige degoes.......en jawel sinds dit jaar un poes, die me voortaan overal heen begeleid :D
Ik geef toe dat het een gebrek aan mijn opvoeding is, maar ik moest eerst even opzoeken wat een degoe is.
En nu ik het weet, denk ik: waarom niet gewoon een cavia, net als iedereen :o :wink:

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Dorothy, omdat ik de grote ervan op straat heb gevonden.....het was nou eens een degoe wat daar liep en geen cavia......de tweede heb ik erbij gehaalt omdat men ze niet alleen mag houden omdat ze anders depressief worden......het leuke nou eraan is, dat ze heel goed met mun katten overweg kunnen en die weer met hun.......je geloof nie hoe grappig en koboldachtig degoes kunnen zijn, echt schattig, zelfbewustzijn van hier tot Tokio.....'s avonds bij de televiesie heb ik ze op m'n bed lopen.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Schattig en erg nieuwsgierig de kleine van die twee hè :wink:
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Ach Mara, je hoeft je niet te verontschuldigen, hoor. Het was maar een (ongepast) grapje van mij.
Het heeft wel tot resultaat dat je er nu meer over vertelt. En die foto's zijn erg leuk.
In Chili zullen ze je geen gelijk geven, want ik heb gelezen dat ze daar een plaag zijn voor de boeren. Ze vreten de gewassen van het land.

Houd je paartje dus maar veilig binnen. Als ze ontvluchten, dan ontketen je hier misschien ook wel een plaag :lol: Of is het geen mannetje en vrouwtje?

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ja ze zijn un plaag.....maar niet hier bij mij, hahaha......

.....ze zijn binnen 7 weken geslachtsrijp.....heftig hè!

Goed dat ik twee kleine mannekes heb :wink:

En nee, ik houd ze nie binnen.....ze wonen op mijn riante voordere balkon, hahaha.....in un kooi vind ik het te zielig voor deze gezellige kameraatjes.....daar hebben ze alles wat ze nodig hebben.....ik zal ze voor geen meter meer willen missen.....hun gedrag is het beste antidepressiva wat me ooit is tegen gekomen.......echt kleine grappige boeven zijn het, steeds weer iets nieuws aan het uitvreten, hahahaha.....echt diertjes met karakter :D
Plaats reactie