Ik zit met iets waarvan ik niet echt weet wat ik ermee moet.
Het zit zo: Vrouwen in redelijk strakke tot strakke, ribbroeken of vale spijkerbroeken met wijde pijpen vind ik erg sexy, mag dat graag zien.
Wat me de laatste tijd van mezelf opvalt is dat als ik een nieuwe broek wil gaan kopen, ik dan naar vrouwen kijk die zo gekleed gaan en dan ech denk van, zo'n soort broek wil ik ook.
Was vanmiddag weer zo. Meisje, laag model vale spijkerbroek. Ik liep me meteen af te vragen waar ik zoiets zou kunnen aanschaffen.
Later bedenk ik me dat die broek waarschijnlijk vooral zo mooi stond omdat er ook een vrouw inzit, met brede heupen, wat een man nou eenmaal niet heeft.
Ik heb weleens een soortgelijke broek van m'n vriendin aangehad (we hebben dezelfde maat), maar dat zat voor geen meter.
Ik draag het liefste ribbroeken en heb mezelf een paar van zulke broeken gekocht in een unisex-model. De verkoopster die me hielp droeg zelf ook dit model, toen leek het me echt een damesbroek. Maar 't was dus voor beide genders. Op die manier zit nog wel het vrouwelijke in het model, maar kan 'ie ook door een man gedragen worden.
Deze 2:

Zijn echt geweldige broeken, maar als ik ze draag ben ik snel geneigd te denken da mensen naar me kijken, omdat ik zulke broeken draag. Best irritant.
Herkennen jullie dit?