Ervaringen met Sensetive ? [laser ontharing]

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Ervaringen met Sensetive ? [laser ontharing]

Bericht door Meikemeid »

Halle allemaal, ja tijdje geleden, maar ik kom hier dan ook alleen nog maar als ik iets moet weten of advies nodig heb :)

Zojuist heb ik op internet het bedrijf Sensetive gevonden. Laser ontharingskliniek/bedrijfje aan de rand van amsterdam *te lopen vanaf het VU* en ze zeggen dat hun methode korter is dan andere laser-ontharingscentra.

Iemand bekend met dit bedrijf ? Eind oktober wil ik nu echt een keer begonnen zijn, veel te lang uitgesteld en aan die stijve harken van de zorgverzekering hoef ik ook niets meer te vragen: "Nee, u bent een man !!" :-?
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Chantal C.
Forumdiva

Re: Ervaringen met Sensetive ? [laser ontharing]

Bericht door Chantal C. »

Meikemeid schreef:en ze zeggen dat hun methode korter is dan andere laser-ontharingscentra.
Leuk verkooppraatje... Geloof me (mijn behandelaarster zegt het ook) je komt er nooit 100% vanaf. Dus je zal ieder jaar terug moeten voor een "onderhoudsbeurtje".
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Ik geef Chantal gelijk. Leuk verkooppraatje en als ik de website bekijk wordt alles veel zonniger voorgesteld dan het in werkelijkheid is. 4 - 6 behandelingen?? 8 tot 12 behandelingen is eerder de werkelijkheid.

Blond, rood en grijs haar kunnen niet of nauwelijks onthaard worden door laser. Dus slechts als je alleen donkere haren hebt ben je erg blij en werkt het wel, maar voor de rest ben je aangewezen op elektrisch ontharen of LHE.

Liefs, Kitty.
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Bericht door Nancy Koppens »

Ik word behandeld met de ELOS techniek, ben in tussen al zo'n 14 sessies verder... en al goed 90% kwijt.... maar of het allemaal weg gaat.....

ennuhh... 4 tot 6 behandelingen? dat kan nooit goed zijn! ze branden het er zeker af!
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Ik las op die website van Sensetife ook wat over rode huid en zwellingen. Rode huid is normaal, en indien goed nabehandeld heb je daar geen last van. Zwellingen is foute boel. Bij laser (of andere ontharingsmethoden) mogen nooit zwellingen voorkomen, al zeggen sommigen dat dat er tijdens de eerste sessies bij hoort. Pure onzin.
Een zwelling is niets anders dan een brandwond wat ontstaan is door de grote hoeveelheid haren in het begin, en betekent dus dat men ondeskundig is. In het begin is dan ook een andere stand nodig dat na 4 of 5 sessies. Oke, die brandwond geneest wel weer, maar ik zou dus zeker niet naar die firma Sensetife gaan...

Kitty.
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Ben het helemaal met Kitty eens, ook bij ELOS kan er een rode huid ontstaan, duurt meestal een dag of twee en is zeer plaatselijk, bij mij meestal op de kaaklijn en op de bovenlip, plaatsen waar het dus wat gevoeliger is omdat de huid daar dun is. Een goede cremé bijvoorbeeld een laser repair na de behandeling doet het zeer goed daags erna gebruik ik een sun blok.

Maar ik zou ook niet naar deze firma gaan, kan goedkoop zijn maar brandwonden is erger!
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Meikemeid,

Ik kan je een goede schoonheids salon aanbevelen House of Beauty in Amersfoort, zij hebben Elos is wel wat duurder maar zeer effectief, gezien jij uit het Gooi komt zal dat een kippestukje voor jou zijn.
Zij zijn zeer TV/TG/TS vriendelijk en hebben daar ook ervaring mee.
Voor het adres kan je mij mailen.
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Bericht door Meikemeid »

Bedankt Nancy !! :) Ik ga aankomende week gelijk contact met ze opnemen, maar de 24e hebben ze een open dag, dus ik denk dat het eerste retourtje Amersfoort al word ;):)

Trouwens ook een mailtje gestuurd naar radio538 :) Ze hebben een actie lopen dat ze allerlei rekeningen betalen *per uur word er iemand blij gemaakt* dus who knows :)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Heel goed meis, in de mail staat alles... veel succes X
Denise_Euvelman
ff weer wat posten

Bericht door Denise_Euvelman »

Hihihihi House of beauty...................
dat ken ik ook geloof ik hihihi :D :D :D Ga aanstaande maandag weer denk ik

groetjes Denise
TIME FLIES WHEN YOU'RE HAVING FUN
Plaats reactie