Wat voor huisdier hebben jullie?
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
-
- dagelijks aanwezig
Mara schreef:Dorothy, omdat ik de grote ervan op straat heb gevonden.....het was nou eens een degoe wat daar liep en geen cavia......de tweede heb ik erbij gehaalt omdat men ze niet alleen mag houden omdat ze anders depressief worden......het leuke nou eraan is, dat ze heel goed met mun katten overweg kunnen en die weer met hun.......je geloof nie hoe grappig en koboldachtig degoes kunnen zijn, echt schattig, zelfbewustzijn van hier tot Tokio.....'s avonds bij de televiesie heb ik ze op m'n bed lopen.....
Schattig en erg nieuwsgierig de kleine van die twee hè
Geweldig hoe dieren van een verschillend ras met elkaar om kunnen gaan, wij hebben het hier ook hoe de katten met elkaar kunnen spelen, ze zijn bijna wel allemaal familie van mekaar, broertjes, zusjes, neefjes nichtjes, oom en moeders het rolt allemaal over en onder mekaar door.
Huisdier
Hoi dames,
Wij hebben een wel heeeel erg lieve hond!
Het is een Tervuerense Herder van 10 jaar en (net als ik) een echte knuffeldoos.
Voor mij de ultieme vriendschap!
Groetjes,
Ellen
Wij hebben een wel heeeel erg lieve hond!
Het is een Tervuerense Herder van 10 jaar en (net als ik) een echte knuffeldoos.
Voor mij de ultieme vriendschap!
Groetjes,
Ellen
Real lady's wear pantyhose and heels!
Hier ben ik met mijn grote held. Genoemd naar de regisseur van Blade Runner. Op de achtergrond staat in de vensterbank een foto van mijn oude kater, die de transformatie heeft meegemaakt. Hij is bijna 10 jaar geleden overleden. Hij was 15 en een half. De dikkert in mijn armen wordt geschat op 12 jaar. (Ridley)
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Coool, je hebt lopende visjesanna_r schreef:hier lopen twee katten rond en weet niet hoe veel visjes.
Mag ik er een
Nu weet ik waarom jullie vissen zo beroemd zijn
liefs, Mara
groetjes ook aan je betere helfd....Joca
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Neuh joh, ik was niet beroemder, ik week de cameraploegen uit, wie wel vet op de nieuws te zien was, was de pantser van me, die nu wel gerepareerd is de bom was ook niet echt voor mij bedoeld, de pantser stond daar maar per toeval
Nu wil ik wel net zo schattige fotos van de katvissen en je katten zien, net zoals mijn kleine scheet boven op de fotos met de katten van mij
liefs
Nu wil ik wel net zo schattige fotos van de katvissen en je katten zien, net zoals mijn kleine scheet boven op de fotos met de katten van mij
liefs
hehe, *maakt lijstje*
ooit begon het met een stuk of drie katten en een hond, waarvan ik me alleen een van de katten kan herinneren die is 18 geworden, is nu 4 jaar dood ofzo. nog tijdens zijn leven kregen we er een poes bij, die heeft toen kleintjes gekregen, waarvan we er eentje hebben gehouden. ondertussen had ik bij mn vader een stuk of 10 vissen, en toen die met mn stiefmam ging samenwonen hadden we een hond en 5 katten, want dr was weer eentje bij die kleintjes had ( dat was de eerste keer -_-' )
die poes heeft uiteindelijk een stuk of 16 kittens uitgepoept, waarvan er een stuk of 3 het spelen met onze husky niet hebben overleefd. die is nu zo'n 3 jaar geleden ingeslapen, want m'n ouders kwamen tot de conclusie dat ie ons zou kunnen bijten, hij hield wel redelijk van bloed denk ik ( eendje onthoofden, met katjes spelen, schapen jagen ) een paar maanden voordat we hem lieten inslapen kregen we er een derde hond bij, die vervolgens 5 pups gaf waarvan er eentje naar mn tante ging en een paar maanden bij ons heeft gewoon omdat mn tante naar tilburg ging en toen bij een andere tante woonde tot ze haar eigen huisje had =)
verder hebben we nog voor die puppy's een andere pup gekregen, en na de pups nog een herderpup
dan nu de vissen best veel, opzich was altijd het aquarium vol, tot ze elkaar begonnen op te vreten. toen ze elkaar hadden uitgemoord kwam er ruimte voor een meerval, en later toen we een groter aquarium kregen deden we daar nog een meerval bij (toen werden ze omgedoopt tot Blub en Blubette) maar de jongste heeft de oudste gedood, en is 1 jaar later dood gegaan omdat we op vakantie gingen en waren vergeten de tank schoon te maken, dus toen kreeg ie een of andere huidziekte ofzo.
poeh, heel verhaal
ooit begon het met een stuk of drie katten en een hond, waarvan ik me alleen een van de katten kan herinneren die is 18 geworden, is nu 4 jaar dood ofzo. nog tijdens zijn leven kregen we er een poes bij, die heeft toen kleintjes gekregen, waarvan we er eentje hebben gehouden. ondertussen had ik bij mn vader een stuk of 10 vissen, en toen die met mn stiefmam ging samenwonen hadden we een hond en 5 katten, want dr was weer eentje bij die kleintjes had ( dat was de eerste keer -_-' )
die poes heeft uiteindelijk een stuk of 16 kittens uitgepoept, waarvan er een stuk of 3 het spelen met onze husky niet hebben overleefd. die is nu zo'n 3 jaar geleden ingeslapen, want m'n ouders kwamen tot de conclusie dat ie ons zou kunnen bijten, hij hield wel redelijk van bloed denk ik ( eendje onthoofden, met katjes spelen, schapen jagen ) een paar maanden voordat we hem lieten inslapen kregen we er een derde hond bij, die vervolgens 5 pups gaf waarvan er eentje naar mn tante ging en een paar maanden bij ons heeft gewoon omdat mn tante naar tilburg ging en toen bij een andere tante woonde tot ze haar eigen huisje had =)
verder hebben we nog voor die puppy's een andere pup gekregen, en na de pups nog een herderpup
dan nu de vissen best veel, opzich was altijd het aquarium vol, tot ze elkaar begonnen op te vreten. toen ze elkaar hadden uitgemoord kwam er ruimte voor een meerval, en later toen we een groter aquarium kregen deden we daar nog een meerval bij (toen werden ze omgedoopt tot Blub en Blubette) maar de jongste heeft de oudste gedood, en is 1 jaar later dood gegaan omdat we op vakantie gingen en waren vergeten de tank schoon te maken, dus toen kreeg ie een of andere huidziekte ofzo.
poeh, heel verhaal
spamqueen
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Maar Anna, ze liggen niet samen met de katten op de couch