T-winkel review database

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Juliette schreef:"]
@Bea: Thuis laten bezorgen vind ik helemaal drama, lang leven de Kiala-punten! Plus dat je dan geen rare vragen van je moeder krijgt over verkeerd bezorgt enzo :wink:
En Arike vulde aan: Of ook "leuk": dat ze het bij de buren afgeven omdat je zelf niet thuis bent.

Wel daar heb ik beide geen problemen mee. Ik heb geen moeder meer en mijn buren weten van mijn man/vrouw zijn af. Het vervelende van postorderbedrijven is dat je iets wilt combineren en dat kan niet door de verschillende levertijden. En als het dan geleverd wordt is de dag dat je het wilde gebruiken al voorbij.
Daarom ga ik liever gewoon winkelen.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

TV-Bea schreef:
Juliette schreef:"]
@Bea: Thuis laten bezorgen vind ik helemaal drama, lang leven de Kiala-punten! Plus dat je dan geen rare vragen van je moeder krijgt over verkeerd bezorgt enzo :wink:
En Arike vulde aan: Of ook "leuk": dat ze het bij de buren afgeven omdat je zelf niet thuis bent.

Wel daar heb ik beide geen problemen mee. Ik heb geen moeder meer en mijn buren weten van mijn man/vrouw zijn af. Het vervelende van postorderbedrijven is dat je iets wilt combineren en dat kan niet door de verschillende levertijden. En als het dan geleverd wordt is de dag dat je het wilde gebruiken al voorbij.
Daarom ga ik liever gewoon winkelen.
Groetjes Bea.
Dan is het leven voor jou eenvoudig, mijn buren weten van niks (even als mijn ouders, maar het missen daarvan vind ik wat minder eenvoudig) en ik heb ook niet het gevoel dat ze het zullen begrijpen. En die levertijden is inderdaad niet zo fijn, maargoed, ruim van te voren bestellen wil nog wel eens helpen.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Forumwatch
de baas van de dag

Bericht door Forumwatch »

Vanaf heden is er een nieuwe forum beschikbaar onder "Makeup, Uiterlijk en Kleding". Het heet "Winkelervaringen" en wij nodigen iedereen uit om hun winkelervaringen hier te zetten.

Naar aanleiding van het voorstel van Loesje stellen wij voor om een standaard formaat te gebruiken voor dit subforum: Iedere posting heeft als naam de naam van de winkel, website of dienst waarover wordt geschreven en begint met een soort "NAW" gegevens. Lees vooral het reglement van het sub-forum voordat je een nieuwe draad begint (of een reactie post).

Omdat er in andere delen van het forum een hoop informatie al staat kan men ook in een posting in een draad een verwijzing plaatsen naar andere draden in andere delen van het forum.

Wij hopen dat men dit forum nuttig vindt en kijken uit naar de reacties en bedanken Loesje voor haar voorstel en iedereen die hierover heeft meegedacht.

De moderators van Travestie.org
Plaats reactie