Joanne..
Als iemand een website maakt en daar confronterende foto's op plaatst en vervolgens onder al haar mailtje de link daar naar toe zet stelt die persoon zichzelf natuurlijk ter discussie.
Dit is een beetje vreemde reactie blijkens....maar goed je laat niet na ook jouw afkeer te benoemen.
En ieder zijn meug is dan ook mijn reaktie na het zien van die foto's
.
Afkeur en vervolgens....
Je moest eens weten wat ik allemaal in mijn kont heb gehad en ben ik daardoor dan minder transseksueel, nee hoor.
Nee minder niet....want dat zei ik ook niet tegen Fransiska...ik viel over haar vergelijking met een twee jarig meisje, dat vond ik nogal...en hier staakt mijn betoog, omdat ik de juiste woorden niet kan vinden zonder grof te worden.
Daarnaast is de uitdrukking tweejarig meisje figuurlijk aangezien wij een volwassen mannenlichaam bezitten met alle daarbij behorende spatjes.
Tja dat is jouw invulling van het verhaal van Fransiska en dat laat ik dan graag voor jouw rekening.
Het zegt niks over jouw persoonlijkheid, die is zoals die is.
Dat is waar, het zegt veel meer over jou namelijk...maar dat terzijde.
Dus met andere woorden waar gaat dit nu helemaal over?
Over de vergelijking met "ik voel met net een tweejarig meisje...en ondertussen zit ze" .....nee dat wordt wederom te grof...dus laat ik het maar. Waarschijnlijk schiet jouw ethische norm hierin geheel de andere kant uit, terwijl je normaliter, er niet voor terugdeinst je moraal_ridder_vingertje voor zaken, veel minder pijnlijk, te heffen.
Ga vooral je gang Franciska it's your life.
Bedenk echter tweemaal voordat je zoiets op een website zet en ook of je dan de link daar naar toe openbaar moet maken, voor je het weet wordt je beoordeelt op je sexuele voorkeur.
Dat is wat je hier, dus heel duidelijk zit te doen, maar wel met een dubbele bodem, zoals we van je gewend zijn.
Dat is 'smens eigen namelijk.
Ja niks is jou vreemd en daar laat ik het maar bij.
Laila,
Did you know wich way to turn to, yes I said...
the right one...
...and still with joy.