Helaas waren toevallig alle drie moderators afwezig tussen de ongeveer 3 uren dat onze twee nieuwe leden hun bijdragen aan onze forum hebben geleverd. Ze zijn inmiddels gebannd (overigens gaat het waarschijnlijk wel over twee verschillende mensen, hoewel dat niet met absoluut zekerheid te zeggen is). Maar ook helaas, is er dusdanig gereageerd op hun door diverse forumleden met quotes, dat het een niet makkelijk is om de draad op te schonen. Dus zal onze Kitty het moeten doen met onze verontschuldiging dat dat wij er niet eerder bij waren om te voorkomen dat ze verder doorgingen en men zo uitvoerig op hen heeft gereageerd.Irene schreef:Ik ben het helemaal met de forumwatch eens dat we de laagdrempeligheid nooit mogen offeren voor een stelletje idioten. We moeten alleen niet reageren en zeker niet quoten, dan gaat de lol er vanzelf af, zeker als ze eventueel al zouden merken dat hun berichten spoedig worden opgeruimd.
gewoon volkomen negeren.
Betere beveiliging van Trav.org
Moderator: Moderators
- Forumwatch
- de baas van de dag
Ik kan er wel tegen hoor, laat het langs me heen gaan.Forumwatch schreef: Dus zal onze Kitty het moeten doen met onze verontschuldiging dat dat wij er niet eerder bij waren om te voorkomen dat ze verder doorgingen en men zo uitvoerig op hen heeft gereageerd.
Toch is het prettig als we snel kunnen reageren als we (leden) merken dat er iemand een draad verziekt. Natuurlijk, we kunnen alle moderators een PM sturen, maar dat duurt te lang. Kan er niet een button worden gemaakt met zoiets van "meld misbruik", wat meteen naar alle moderators een PM of e-mail stuurt? Zodat er in ieder geval bijtijds kan worden ingegrepen.
Die draad van mij is heel simpel op te schonen, al zullen diverse berichten van leden dan ook verdwijnen. Ik denk dat zij er geen problemen mee hebben. Liever dat dan de tijd dat het bericht op het forum staat verziekt blijft.
Liefs, Kitty.
-
- dagelijks aanwezig
Precies. Zegt al genoeg.
Maar we zijn er nog steeds niet uit over een betere beveiliging van Travestie.org. De moderators willen laagdrempeligheid. Prima. Leden willen best wat meer veiligheid denk ik zo. Laten we wel zijn: hoewel TS en TG een beveiligd subforum hebben, wil niet zeggen dat TV's (de rest van het forum) niet beschermd hoeft te worden. Ook hier delen zij alles met elkaar wat een buitenstaander niet altijd hoeft te weten.
Liefs, Kitty.
Maar we zijn er nog steeds niet uit over een betere beveiliging van Travestie.org. De moderators willen laagdrempeligheid. Prima. Leden willen best wat meer veiligheid denk ik zo. Laten we wel zijn: hoewel TS en TG een beveiligd subforum hebben, wil niet zeggen dat TV's (de rest van het forum) niet beschermd hoeft te worden. Ook hier delen zij alles met elkaar wat een buitenstaander niet altijd hoeft te weten.
Liefs, Kitty.
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Wij zijn idd voor een laagdrempelige toegang (al zien we ook de nadelen daarvan wel).
De leden zouden een wat hogere drempel wensen (kan ik me ook wel weer iets bij voorstellen)
Echter, om 'lid' te worden is juist die laagdempeligheid wel prettig.
Ik denk dat als we de drempel verhogen, we een aantal mensen (die nog niet zover zijn als de meesten hier) mis gaan lopen.....juist omdat de drempel (voor hun dan toch) net even te hoog is.
Persoonljik ben ik er dus voor om alles zo te laten, wat voor ons extra werk inhoud (regelmatig kijken en 'onzin' verwijderen).
Wel kunnen jullie (lees: de leden) ons helpen door:
A. te melden aan ons
B. NIET te reageren op 'onzin' (zoals al gezegd....al ze geen reactie krijgen is de lol er snel af)
Op persoonlijke titel
De leden zouden een wat hogere drempel wensen (kan ik me ook wel weer iets bij voorstellen)
Echter, om 'lid' te worden is juist die laagdempeligheid wel prettig.
Ik denk dat als we de drempel verhogen, we een aantal mensen (die nog niet zover zijn als de meesten hier) mis gaan lopen.....juist omdat de drempel (voor hun dan toch) net even te hoog is.
Persoonljik ben ik er dus voor om alles zo te laten, wat voor ons extra werk inhoud (regelmatig kijken en 'onzin' verwijderen).
Wel kunnen jullie (lees: de leden) ons helpen door:
A. te melden aan ons
B. NIET te reageren op 'onzin' (zoals al gezegd....al ze geen reactie krijgen is de lol er snel af)
Op persoonlijke titel
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi John,
Lisa-met-de-S heeft wel eens voorgesteld om, net als TG en TS, een extra forum te maken, besloten, voor TV's. Dus: niet leesbaar van buitenaf (en mogelijk ook niet voor TG's/TS'en). Dat extra forum leek me eigenlijk wel een goed idee.
Misschien iets om eens over na te denken?
Groetjes,
Frederique
Lisa-met-de-S heeft wel eens voorgesteld om, net als TG en TS, een extra forum te maken, besloten, voor TV's. Dus: niet leesbaar van buitenaf (en mogelijk ook niet voor TG's/TS'en). Dat extra forum leek me eigenlijk wel een goed idee.
Misschien iets om eens over na te denken?
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Het is gewoon een dilemma. Voor degene die meer open naar de buitenwereld zijn is de laagdrempeligheid uiteraard niet van belang. Juist deze groep heeft minder behoefte aan bescherming, maar wil terecht de irritante graffiti en de fakers buiten de deur houden. (ik schaar mezelf in deze groep overigens)
De andere groep (hoe groot die is weet ik niet) zal snel door ballotage afgeschrikt worden en het is juist deze groep die bescherming nodig heeft.
Ik kan me nog heel goed herinneren dat mijn eerste stapjes in de T-wereld niet zo gemakkelijk gingen als nu. (dit was nog in het pre-internet tijdperk)
Wat mij weleens opvalt is dat de besloten TG/TS gemeenschap waarschijnlijk onbewust heel intieme dingen op het algemene publiekelijk toegankelijke forum plaatst. Ik vraag me dan moet dat nou hier, overigens zonder me daar aan te storen, maar ik realiseer me dan wel dat dit voor nieuwkomers ook drempelverhogend kan werken.
Hoewel ik travestie.org al heel erg lang ken ben ik ook pas onlangs op het forum gaan schrijven. Heel precies weet ik het niet meer, maar het zou best kunnen dat ik destijds een wat al te heftige discussie (voor mij op dat moment dan) terecht ben gekomen, wat me me heeft doen besluiten het forum links te laten liggen, wat ik best wel jammer vind. (dit is een veronderstelling, want ik weet het echt niet meer)
Ik kom ook weleens op de chat en heb daar in mijn enthousiasme regelmatig het forum aanbevolen, wat me daar zeker niet door iedereen in dank werd afgenomen. Niet iedereen is een forumfan
Kortom ik ben dus voor laagdrempeligheid en accepteer de gevolgen om juist de zwakkeren te beschermen.
Irene
De andere groep (hoe groot die is weet ik niet) zal snel door ballotage afgeschrikt worden en het is juist deze groep die bescherming nodig heeft.
Ik kan me nog heel goed herinneren dat mijn eerste stapjes in de T-wereld niet zo gemakkelijk gingen als nu. (dit was nog in het pre-internet tijdperk)
Wat mij weleens opvalt is dat de besloten TG/TS gemeenschap waarschijnlijk onbewust heel intieme dingen op het algemene publiekelijk toegankelijke forum plaatst. Ik vraag me dan moet dat nou hier, overigens zonder me daar aan te storen, maar ik realiseer me dan wel dat dit voor nieuwkomers ook drempelverhogend kan werken.
Hoewel ik travestie.org al heel erg lang ken ben ik ook pas onlangs op het forum gaan schrijven. Heel precies weet ik het niet meer, maar het zou best kunnen dat ik destijds een wat al te heftige discussie (voor mij op dat moment dan) terecht ben gekomen, wat me me heeft doen besluiten het forum links te laten liggen, wat ik best wel jammer vind. (dit is een veronderstelling, want ik weet het echt niet meer)
Ik kom ook weleens op de chat en heb daar in mijn enthousiasme regelmatig het forum aanbevolen, wat me daar zeker niet door iedereen in dank werd afgenomen. Niet iedereen is een forumfan
Kortom ik ben dus voor laagdrempeligheid en accepteer de gevolgen om juist de zwakkeren te beschermen.
Irene
Kleine stapjes
-
- ForumFan
Juist deze laagdrempeligheid heeft mij over de streep getrokken. Toen ik mij aangemeld had kon ik op mijn gemak de diverse onderwerpen kunnen lezen, zien wat de reactie's waren en hoe er met alles om gegaan werd. Pas toen ik mij zekererder voelde heb ik gereageerd op de onderwerpen en ben ik iemand geworden die mij hier durf te uiten.
Als ik bij mijn aanmelding een mailtje zou hebben gekregen om mijn aanmelding uit te leggen dan zou ik in die periode niet mijzelf weten te omschrijven en dus niet de moeite hebben genomen om er op te reageren.
Deze reactie zie ik ook bij de beide gesloten forums. Ook hier moet je jijzelf "verantwoorden, verdedigen" om toegelaten te worden. Dus die drempel is voor mij ook weer te hoog. Wat moet ik schrijven, beredeneren om toe gelaten te worden? Terwijl toch soms de neiging aanwezig is om meer hier van te lezen om te zien of dit eventueel ook bij mij past.
Overigens denk ik de misbruikers gemakkelijk een reden kunnen schrijven om toegelaten te kunnen worden en dan daarna hun frustraties hier af kunnen reageren.
Als ik bij mijn aanmelding een mailtje zou hebben gekregen om mijn aanmelding uit te leggen dan zou ik in die periode niet mijzelf weten te omschrijven en dus niet de moeite hebben genomen om er op te reageren.
Deze reactie zie ik ook bij de beide gesloten forums. Ook hier moet je jijzelf "verantwoorden, verdedigen" om toegelaten te worden. Dus die drempel is voor mij ook weer te hoog. Wat moet ik schrijven, beredeneren om toe gelaten te worden? Terwijl toch soms de neiging aanwezig is om meer hier van te lezen om te zien of dit eventueel ook bij mij past.
Overigens denk ik de misbruikers gemakkelijk een reden kunnen schrijven om toegelaten te kunnen worden en dan daarna hun frustraties hier af kunnen reageren.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
- Franka van Brakel
- ff weer wat posten
Hallo,
Ik denk dat men zich ook veel meer zorgen moet maken over het feit dat het gehele forum via Google te lezen is!!
Dat vind ik veel zorgelijker dan al die snotventjes die zonodig iets moeten zeggen.
Ik was gister even opzoek naar een middel voor na de SRS.
Ovestine en installagel via Google
Kom ik in het transseksualiteit deel (besloten) een topic van Mara tegen over ovestine en installagel!!!!
Nou die kende ik wel, maar dat ik daarna het gehele forum kan doorzoeken gaat echt te ver!!!!
En ik was niet ingelogd!!!! Gewoon als gast.
Hier staan heel persoonlijke dingen van mensen.
Dit is overigens ook mijn reden om hier terughoudend te zijn met schrijven.
Mogelijk kunnen de beheerders en/of moderators hier een over nadenken.
Groet,
Franka.
Ik denk dat men zich ook veel meer zorgen moet maken over het feit dat het gehele forum via Google te lezen is!!
Dat vind ik veel zorgelijker dan al die snotventjes die zonodig iets moeten zeggen.
Ik was gister even opzoek naar een middel voor na de SRS.
Ovestine en installagel via Google
Kom ik in het transseksualiteit deel (besloten) een topic van Mara tegen over ovestine en installagel!!!!
Nou die kende ik wel, maar dat ik daarna het gehele forum kan doorzoeken gaat echt te ver!!!!
En ik was niet ingelogd!!!! Gewoon als gast.
Hier staan heel persoonlijke dingen van mensen.
Dit is overigens ook mijn reden om hier terughoudend te zijn met schrijven.
Mogelijk kunnen de beheerders en/of moderators hier een over nadenken.
Groet,
Franka.
Let's go girls!!!
Nou zeg, dat is frappant! Ik heb net vanmorgen een pb van de strekking naar de Forumwatch gestuurd. In principe ben ik open over wie ik ben, maar liever op het moment dat ik daarvoor kies. Dat het forum open is vind ik oké, maar die googlebaarheid wordt al minder, wat mij betreft.Franka van Brakel schreef:Ik denk dat men zich ook veel meer zorgen moet maken over het feit dat het gehele forum via Google te lezen is!!
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes