de koeien hebben staarten...
de meisjes en sommige jongens hebben rokjes aan
daar komt sintemaarten aan

Moderator: Moderators
TV-Bea schreef:Sinds mijn jeugd wordt er al Sint maarten gevierd op 11 november. En dit is de kortse versje.
11 november is de dag
dat ik mijn lichtje
dat ik mijn lichtje
branden mag.
groetjes Bea.
He buitenstaander dank je wel wordt ik nu ook al voor brabander uitgemaakt. Was al het indische typjebuitenstaander schreef:TV-Bea schreef:Sinds mijn jeugd wordt er al Sint maarten gevierd op 11 november. En dit is de kortse versje.
11 november is de dag
dat ik mijn lichtje
dat ik mijn lichtje
branden mag.
groetjes Bea.dit vieren ze hier niet
zo wat een gemis vind ik dat , als je zelf bent groot geworden met 11 november is de dag daaaaaaaat mijn lichtje branden mag![]()
![]()
stomme brabanders
Ik ook bijna.Elsa schreef:......ben er klaar voor![]()
als het de allochtonen niet zijn, dan zijn het de mensen uit een andere provincie, een andere plaats, een andere buurt of een ander straat wel. Ik vind dat toch wel getuigen van een behoorlijk klein denkraam en bekrompen wereldbeeld. En die kleine "etters" zijn kleine mensen, net zoals wij ooit waren....buitenstaander schreef:TV-Bea schreef:Sinds mijn jeugd wordt er al Sint maarten gevierd op 11 november. En dit is de kortse versje.
11 november is de dag
dat ik mijn lichtje
dat ik mijn lichtje
branden mag.
groetjes Bea.dit vieren ze hier niet
zo wat een gemis vind ik dat , als je zelf bent groot geworden met 11 november is de dag daaaaaaaat mijn lichtje branden mag![]()
![]()
stomme brabanders