petticoat
Moderator: Moderators
- Rikki Klaver
- is nieuw hier
petticoat
Wat trek jij aan: cirkelrok, shirt & spijkerjasje
Hoe laat jij je zien: nog niet
Waar haal jij je kleding: momenteel Wehkamp en Otto.
Dit valt je misschien een beetje rauw op je dak, maar ik zoek een petticoat, voor onder de cirkelrok. Nu heb ik al gekeken op Marktplaats, maar weet iemand misschien glas-en-steen winkels die petticoats verkopen? Bij voorkeur in Nederland,, liever in 't Noorden en nog liever met internetbestellen.
Groetjes en alvast dank!
Rikki
Hoe laat jij je zien: nog niet
Waar haal jij je kleding: momenteel Wehkamp en Otto.
Dit valt je misschien een beetje rauw op je dak, maar ik zoek een petticoat, voor onder de cirkelrok. Nu heb ik al gekeken op Marktplaats, maar weet iemand misschien glas-en-steen winkels die petticoats verkopen? Bij voorkeur in Nederland,, liever in 't Noorden en nog liever met internetbestellen.
Groetjes en alvast dank!
Rikki
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Rikki Klaver
- is nieuw hier
die van de hunkemoller hebben ze ook net een week ofzo, misschien dat je er daarom niet aan dacht maar anders heeft www.attitudeholland.nl er vast nog wel ergens eentje
spamqueen
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1
- Rikki Klaver
- is nieuw hier
Hoi Tijn!
Terwijl ik hier aan het vragen was, kwamen de Goth-sites in me op.. neus ik daar ff rond, stuit ik toevallig op een site met een treffende naam: Petticoat Fashion. Hun petticoat is alleen een ietsepietsie duurder dan die van Hunkemöller. Da's wat jammer . Hij is wel supermooi.
Terwijl ik hier aan het vragen was, kwamen de Goth-sites in me op.. neus ik daar ff rond, stuit ik toevallig op een site met een treffende naam: Petticoat Fashion. Hun petticoat is alleen een ietsepietsie duurder dan die van Hunkemöller. Da's wat jammer . Hij is wel supermooi.
-
- dagelijks aanwezig
pas een petticoat gekocht
recent een petticoat gekocht en een petticoat gevoerde rok . zal binnenkort eens een fotootje maken met de petiicoat en petticoat rok aan..
liefs do
ps ik kocht het bij de greef stoffen , daar hebben ze nu ook kernafval spullen ..
liefs do
ps ik kocht het bij de greef stoffen , daar hebben ze nu ook kernafval spullen ..
iedereen mag rokken en jurken dragen
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
Re: pas een petticoat gekocht
Oh? Uit Fukushima, begrijp ik?Domeninque schreef:... daar hebben ze nu ook kernafval spullen ...
Erger u niet. Verwonder u slechts.
-
- dagelijks aanwezig
-
- dagelijks aanwezig
Re: petticoat
heb ontdekt dat het voor mij het fijn is om de petticoat en petticoat rok aan te hebben met een onderjurk aan en een slipje.
het draagt lekkerder omdat de petticoat die in de petticoat (of rock en roll rok) zit vrij hard is. Mijn rode / rose losse petticoat is zachter van stof.
inmiddels er achtergekomen dat deze twee rokken gewoon in nld gemaakt zijn.
liefs Do
het draagt lekkerder omdat de petticoat die in de petticoat (of rock en roll rok) zit vrij hard is. Mijn rode / rose losse petticoat is zachter van stof.
inmiddels er achtergekomen dat deze twee rokken gewoon in nld gemaakt zijn.
liefs Do
iedereen mag rokken en jurken dragen