In gescheurde nagels
Moderator: Moderators
In gescheurde nagels
Ik laat mijn nagels steeds tot om een bepaalde lengte groeien, Niet echt te lang +-0.4 cm, en vijl deze steeds mooi bij. Het probleem is dat er steeds twee nagels inscheuren en ben dan verplicht om deze helemaal bij te vijlen. Weet iemand hier een middelje tegen, want 8 mooie nagels en twee kort gewiekte is echt niet mooi.
Groetjes,
Veronique
Groetjes,
Veronique
- Chantal C.
- Forumdiva
Nagelverharder erop. Dit kan je als lak gebruiken (Etos merk heeft er glinstereffect in zitten) of als onderlaag.
Als je één keer per week die nagelverharder vernieuwd (oude met nagellakremover verwijderen) krijg je keiharde nagels. Als ze dan breken, breken ze goed...
Als je één keer per week die nagelverharder vernieuwd (oude met nagellakremover verwijderen) krijg je keiharde nagels. Als ze dan breken, breken ze goed...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ehh, voor mij een heel andere ervaring. Ik gebruikte ook nagelverharder maar juist daarvan gaan de nagels inscheuren en breken.
Dus ben ermee gestopt en het resultaat is dat ik nagenoeg geen ingescheurde nagels meer heb.
Ik las ook dat chemische stoffen je nagels aantasten en dunner maken. (was bij mij het geval) En omdat nagelverharder dus een chemisch goedje is kwam ik op het idee om ermee te stoppen.
Ik denk wat Kitty voorsteld een betere optie is. Nagels schijnen erg op je voeding te reageren.
Dus ben ermee gestopt en het resultaat is dat ik nagenoeg geen ingescheurde nagels meer heb.
Ik las ook dat chemische stoffen je nagels aantasten en dunner maken. (was bij mij het geval) En omdat nagelverharder dus een chemisch goedje is kwam ik op het idee om ermee te stoppen.
Ik denk wat Kitty voorsteld een betere optie is. Nagels schijnen erg op je voeding te reageren.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
liefs.