Dat is een (van de)voordelen van vrouwzijn , je hebt veel meer keus in kleding en wisselt ook meer. Daarom blijft alles ook langer goed. Wat ook gelijk een probleem is, want je wilt niet jaren later nog in hetzelfde gezien worden. ingewikkeld heCynthia schreef:Het slijt bij mij minder dan vroeger de herenkleding, omdat ik veel meer keuze heb. En het niet zolang achter elkaar aantrek. Waardoor het dus langer meegaat.Juliette schreef:Ik denk dat het bij mij half/half is, en inderdaad, vrouwenspullen gaan langer mee omdat het minder slijt.
m/v kleding.
Moderator: Moderators
Valt wel mee Elsa.Elsa schreef:Dat is een (van de)voordelen van vrouwzijn , je hebt veel meer keus in kleding en wisselt ook meer. Daarom blijft alles ook langer goed. Wat ook gelijk een probleem is, want je wilt niet jaren later nog in hetzelfde gezien worden. ingewikkeld he
Gewoon kwestie van combineren met andere kladingstukken en het gebruiken van accesoires (sjaals, kettingen e.d.) en het toont gelijk weer heel anders.
Cyn.
- mireille
- Eredivisie
Laat ik het zo eens zeggen, in de derde persoon....
- De laatste keer dat ik iets voor het jongetje heb gekocht is eigenlijk alweer een poosje terug. Moest er eigenlijk maar weer eens van komen.
Het jongetje heeft maar 2 paar schoenen die eigenlijk ook wel door het meisje gebruikt kunnen worden... het meisje heeft echt een boel meer (wat niet door het jongetje gebruikt kan worden hahaha)
Het meisje is veel bewuster met wat ze aanschaft, het moet zoveel mogelijk te combineren zijn met wat ze al heeft en dat doet ze dan ook regelmatig (dat combineren dan). Ze heeft welbeschouwd ook best wel veel eigenlijk
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Ik heb het geheel gelezen.
Bij mij is het zo dat ik meer vrouwenkleding heb dan van de mannen. En bij het kopen van mannenkleding is het zo dat ik het bekijk, aanpas en zeg pak maar in. Maar bij het kopen van vrouwenkleding loop ik soms de hele middag te kijken en te passen maar vindt ik niets.
Maar het volgende . Mijn vrouwenkleding slijt bijna net zo snel als mijn heren kleding. Als ik mannen kleding draag dan kan dat soms nog wel een dag aan terwijl als ik me als vrouw kleed en een vlekje heb, het direct gewassen moet worden.
Maar uiteraard wordt ik nu ook wat kieskeuriger met het kopen omdat de kast ook vol is. en je maar 1 stel aan kunt hebben.
En het laagjes mode doe ik niet aan mee. Dat wordt mij te warm.
Wat wel een probleem bij mij is dat ik het gauw warm heb in mijn vrouwenoutfit. Wie heeft dat ook??
Bij mij is het zo dat ik meer vrouwenkleding heb dan van de mannen. En bij het kopen van mannenkleding is het zo dat ik het bekijk, aanpas en zeg pak maar in. Maar bij het kopen van vrouwenkleding loop ik soms de hele middag te kijken en te passen maar vindt ik niets.
Maar het volgende . Mijn vrouwenkleding slijt bijna net zo snel als mijn heren kleding. Als ik mannen kleding draag dan kan dat soms nog wel een dag aan terwijl als ik me als vrouw kleed en een vlekje heb, het direct gewassen moet worden.
Maar uiteraard wordt ik nu ook wat kieskeuriger met het kopen omdat de kast ook vol is. en je maar 1 stel aan kunt hebben.
En het laagjes mode doe ik niet aan mee. Dat wordt mij te warm.
Wat wel een probleem bij mij is dat ik het gauw warm heb in mijn vrouwenoutfit. Wie heeft dat ook??
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb meer damesschoenen dan herenschoenen
Ik heb meer rokken dan broeken
Ik heb zelfs meer damesondergoed dan herenondergoed
Maar ik heb ongeveer evenveel truien als man of als vrouw; meer overhemden dan blousen en meer T-shirts dan dames topjes
Mijn vrouw klaagt wel over mijn aantal schoenen -- niet omdat ze meer zijn dan mijn herenschoenen maar dat er meer zijn dan haar schoenen
Ja ze vindt dat ik teveel kleren heb; maar daarentegen vinden heel veel mannen dat hun vrouwen teveel kleren hebben en dat weet ze en ze hoort mij daar nooit over klagen dus meestal zegt ze er niet te veel van
Groetjes
Lisa
Ik heb meer rokken dan broeken
Ik heb zelfs meer damesondergoed dan herenondergoed
Maar ik heb ongeveer evenveel truien als man of als vrouw; meer overhemden dan blousen en meer T-shirts dan dames topjes
Mijn vrouw klaagt wel over mijn aantal schoenen -- niet omdat ze meer zijn dan mijn herenschoenen maar dat er meer zijn dan haar schoenen
Ja ze vindt dat ik teveel kleren heb; maar daarentegen vinden heel veel mannen dat hun vrouwen teveel kleren hebben en dat weet ze en ze hoort mij daar nooit over klagen dus meestal zegt ze er niet te veel van
Groetjes
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Hoi hoi,
ook ik heb meer dames- dan herenschoenen en m'n partner vindt ( heeft ze overigens wel gelijk in ) dat ik ook veel meer dameskleren in de kast heb, dan zij! Niet echt een probleem hoor; wij vinden het allebei wel een geintje! Op zoek naar een grotere kast dus!
Groetjes en liefs,
Babette.
ook ik heb meer dames- dan herenschoenen en m'n partner vindt ( heeft ze overigens wel gelijk in ) dat ik ook veel meer dameskleren in de kast heb, dan zij! Niet echt een probleem hoor; wij vinden het allebei wel een geintje! Op zoek naar een grotere kast dus!
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Een enkele keer kijk ik weleens met een beetje jaloerse blik naar de kledingkast(ten) van mijn partner Inderdaad, veel meer dan zijn mannenoutfit.. én mijn kledingkast. Het is een heel andere smaak dan ik heb. Tegewoordig is het zo dat wanneer 'zij' iets koopt ik vind dat ik ook wat nodig heb. Zo houden wij het in evenwicht
Betekend dat dat je onder je mannenkleding altijd vrouwenondergoed draagt enzo? En als er nog meer verandering inkomt betekend dat dat je van plan bent 24/7 als trava rond te lopen?Josette schreef:Nog wel meer mannenkleren dan vrouwenkleren, maar daar gaat wel verandering in komen. Nachtkleding, ondergoed en sokken is al damesspul. Mannenspul van de categorie nachtkleding, ondergoed en sokken zit al in de zak voor de liefdadigheid. Schoenen: bekende verhaal, alleen maar damesschoenen (mijn laatste herenschoenpaar ga ik ook wegdoen)
Groetjes,
Quinty
chick on a mission
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Zeer herkenbaar allemaal. Mannenkleren hebben eigenlijk alleen als criterium: Is het niet te warm of te koud Verder draag ik dat dagen aan een stuk, tot het te vies wordt om me in te vertonen. Comfort is geen issue: Alle mannenkleren zitten vervelend.
Natuurlijk heb ik veel meer dameskleding. Niet meer dan mijn partner, maar zij is buitengewoon zuinig op haar spulletjes en niet aan mode onderhevig.
Ciska.
Natuurlijk heb ik veel meer dameskleding. Niet meer dan mijn partner, maar zij is buitengewoon zuinig op haar spulletjes en niet aan mode onderhevig.
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
- Renate_CD
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Ik ben niet zo vaak gekleed als Renate.
Maar ik kan wel zeggen dat de dames schoenen al meer zijn dan de heren schoenen.
Met kleding, ik kocht als man, wat nettere kleding, heb als man maar 1 spijkerbroek,en veel overhemden.
Voor het uitzoeken van kleding, ben ik met dames kleding meer tijd kwijt dan het uitzoeken van heren kleding, helaas mag het niet in de kleding kast van m'n partner en is m'n budget beperkt.
Ik vond het altijd al leuker om met m'n vrouw voor haar kledig te kopen dan voor mezelf mannenkleding.
Groetjes Renate
Maar ik kan wel zeggen dat de dames schoenen al meer zijn dan de heren schoenen.
Met kleding, ik kocht als man, wat nettere kleding, heb als man maar 1 spijkerbroek,en veel overhemden.
Voor het uitzoeken van kleding, ben ik met dames kleding meer tijd kwijt dan het uitzoeken van heren kleding, helaas mag het niet in de kleding kast van m'n partner en is m'n budget beperkt.
Ik vond het altijd al leuker om met m'n vrouw voor haar kledig te kopen dan voor mezelf mannenkleding.
Groetjes Renate
Misschien ben ik een uitzondering,:oops:
ik ben in ieder geval uitzonderlijk
ik ben in ieder geval uitzonderlijk