Tampon ?
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Snappen doe ik het ook, dat mensen dit proberen.....immers zijn er mensen, die de jekste ideeën hebben en zonder uitproberen sommige dus nooit een bevredigend antwoord vinden
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
.....enne Frederique, hoe ver ben je met je overweging en wat zegt je coach ervan en wat is de meerwaarde of de nut om maandverband te gaan dragen bij je anatomieFrederique_ schreef:Wel overweeg ik om maandverband te gaan dragen.
....trouwens, met een beetje chokolademelk gemengt met levensmiddelverf bots je prima het afgestoten baarmoederslijmvlies na
Maar of echt iemand jaloers kan zijn, dat meiden maandverband of tampons soms moeten gebruiken, ik bedoel, net zo als iemand jaloers op is, wat meiden nog zo alles mogen.......
groetjes en fijn weekend
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Mara,
Toch wel wonderlijk dat je nu al reageert op een bericht uit januari.
Volgens mij ben je na dit antwoord, waar je mijn woorden "op dat vlak" even niet op waarde wist te schatten, aan het spitten gegaan naar een bericht waar je even lekker op mij kon inhakken. Ik hoop dat het je opluchtte?
Groetjes,
Frederique
Volgens mij ben je na dit antwoord, waar je mijn woorden "op dat vlak" even niet op waarde wist te schatten, aan het spitten gegaan naar een bericht waar je even lekker op mij kon inhakken. Ik hoop dat het je opluchtte?
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nou nee niet wonderlijk, juist benieuwt naar de ontwikkelingen, omdat je toch steeds gaat schuivenFrederique_ schreef:
Nee-nee, dat is alleen volgens jou......opluchten doet je antwoord hier niet, want je antwoorde niet echt op m'n vraagFrederique_ schreef:Volgens mij ben je na dit antwoord, waar je mijn woorden "op dat vlak" even niet op waarde wist te schatten, aan het spitten gegaan naar een bericht waar je even lekker op mij kon inhakken. Ik hoop dat het je opluchtte?
Dus ben je dan ondertussen maandverband aan het dragen....?
groetjes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Aaaaahhhh, hier is het antwoord dus verstopt Frederique, dankjemina schreef:hahaha!Lisa met een S schreef:Om een amerikaanse uitdrukking te gebruiken:Frederique_ schreef:Als ik een wit slipje draag komen daar soms bruine strepen.
"That's more information than I wanted to know"
Lisa
Sorry, ben un beetje melig aan doen
Fijne kerst