A Soldier's Girl

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Denise
dagelijks aanwezig

A Soldier's Girl

Bericht door Denise »

Weer een tip voor de usenetvaardigen ... te leechen uit alt.binaries.x ... bestandsnaam is "soldatenvrouwtje"

Storyline:
Het verhaal van Barry Winchell, een soldaat van de 101st Airborne Division, die vermoord werd door een collega soldaat op 4 juli 1999, vlak na het van kracht worden van de "don't ask, don't tell" politiek. Tijdens een uitje met zijn maten, was Barry geboeid geraakt door de mooie Calpernia Addams, een transsexuele artiest in een lokale nachtclub in Nashville. Het verhaal focust zich op de romance die zich ontwikkelt tussen hen.

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Denise,

Weer bedankt voor de tip.

En mocht je deze film tegenkomen, dan hoor ik dat graag:

Afbeelding

Veel geluk in 2007

Joyce
P.S. ... en niet al teveel over makeup en kleding praten met Elsa :wink:
Vicky_
dagelijks aanwezig

Bericht door Vicky_ »

Soldier's Girl is een schitterende film. Het grijpt je echt aan.
Ik heb hem gekocht op dvd. En hij blijft mooi. Je vraagt je echt af of het dan werkelijk zo slecht is dat een normale heterojongen valt op een transseksueel meisje.
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Joyce_ schreef:Denise,

Weer bedankt voor de tip.

En mocht je deze film tegenkomen, dan hoor ik dat graag:

Afbeelding

Veel geluk in 2007

Joyce
P.S. ... en niet al teveel over makeup en kleding praten met Elsa :wink:

Sjonge jonge, net nu ik erover heb gepost.... niet gezien!
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoihoi Vicky,

never mind over die 'normale heterojongen'. Toen hij nog leefde, en Calpernia zo nodig uit moest leggen hoe hetero hij wel niet was, was *hij* degeen die het niet nodig vond dat nader uit te leggen. Hij viel gewoon op transen, en dat is een bestaande voorkeur die een naam heeft hoor. Gynandromorphophiliacs, hele mond vol, waarbij gyna voor vrouw staat, andros voor man, morph voor vorm, en philia voor voorkeur.

Wat de in en in trieste moord op deze man zo mogelijk nog ongelooflijk erger maakt, is namelijk dat de moordenaar een medesoldaat was, EN een closet tv, die klaarblijkelijk niet helemaal klaar was met zijn tv zijn, en zijn schaamte tot geweld omvormde, door de openlijke relatie van Calpernia letterlijk om zeep te helpen.

Trouwens; mannen die op TS/TV vallen zijn allesbehalve 'hetero', die zijn heel gewoon bi.

Groetjes Mila.
Plaats reactie