dhiamara schreef:mijn vermoeden is dat dit nog moeilijker te verwijderen is van de binnenkant van de prothese
klopt. mijn 'dingetjes' zijn in het begin ook beschadigd door die lijmresten. De truuk is om ze niet los te peuteren
Hier plakken ze de hele dag en wanneer ik onder de warme douche stap dan vallen ze na een paar minuten van m'n lijf en dan is het makkelijk de lijmresten verwijderen
Sam schreef:Mijn broer gebruikte altijd tennisballen, maar ja om daar nou de hele dag mee te lopen lijkt mij ook niet zo prettig. Ik heb juist een ander probleem hoe verberg ik ze, ik heb wel het een en ander in mijn voordeel, dat ze nooit goed volgroeid zijn, in de winter is het eenvoudiger te verbergen dan in de zomer, in de winter trek ik truien aan, dan zie je ze ook niet meer, maar in de zomer is het een beetje te warm voor truien, en loop ik in shirts, daar valt het veel meer mee op.
wat toevallig (vind het eigenlijk ookwel beetje grappig) dat je broer juist M>V doet
Borsten lijken me inderdaad erg lastig om te verbergen, ook omdat je er iemand erbij nodig hebt die het laken strak om je middel aanspannen. Het voelt denk ik dan net aan alsof je een strak corset aan het dragen bent, zal wel moeilijk ademhalen?
en dan ook nog eens je stem verlagen zodat je nog minder zuurstof in je longen hebt..