alarm The Bitch gaat onder het mes.

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Misz-Toxica
dagelijks aanwezig

Bericht door Misz-Toxica »

snap nie dat bouman dat nie gedaan heeft bij mij.

vraag ik hem toch eens in feb, was voorhuid genoeg. hahaha
maar mischien valt er nog wat te regelen, komt toch een correctie aan, dat staat al vast :D
I am, who i am!!!!
anna_r
dagelijks aanwezig

Bericht door anna_r »

Meis je weet het vragen staan vrij, maar vraag het wel aan de juiste persoon :p.

misschien had hij net als bij mij geen spullen genoeg om er mee te werken :cry: .
Misz-Toxica
dagelijks aanwezig

haha anna, er was donor materiaal genoeg voor een grote hoed zoals beatrix altijd op de troonrede draagt
:lol:

maakt verder ook niet uit, de Operatie is goed gegaan. en ziet er heel mooi uit, op die 2 correcties na die nog gaan komen.

Ben wel tevreden met het resultaat met of zonder hoed, of binnenste schaamlippen.
Dr bouman krijgt toch een dikke 10, en hij ziet er best leuk uit.
:D
I am, who i am!!!!
Misz-Toxica
dagelijks aanwezig

tegen mij zeiden ze een leek zal niet zien of het een echte of neo vagina is.
Daar ben ik tevreden mee, gelukkig kijkt een kerel niet zo heel nauw als ze geil zijn :lol:

en aangezien ik geen artsen aantrek, zal de kans klein zijn dat ze het zullen zien met het oog ;)
I am, who i am!!!!
anna_r
dagelijks aanwezig

Bericht door anna_r »

ik ben te vreden met wat ik heb, en daar draait het tenslotte om, maar blij toe ik ben een vrouw, boven dien nog een Bitch ook dat neemt niemand meer van me af hihihihihi.
anna_r
dagelijks aanwezig

Bericht door anna_r »

even een UPDATE.

gisteren ben ik gebeld door het VU voor een afspraak, ik moet aankomende dinsdag me melden voor een preoperatief onderzoek.
en dan naar Dhr Trotsenburg om te horen wat hij gaat doen 21 feb, ik wil ook weten waarom ik een dag eerder moet melden in het VUMC vanwege dat het een dag opname zou zijn.
dus aankomende dinsdag weer een dag je VU voor mij.
Jessie
dagelijks aanwezig

Bericht door Jessie »

Hoi Anne,

Wie weet komen we elkaar tegen ik ben dinsdag ook in het Vu te vinden even bloed aftappen even naar Trotsenburg en een gesprekje met Anne Breawys..moet er om half 11 al zijn..:-)
anna_r
dagelijks aanwezig

Bericht door anna_r »

hai Jessie.

helaas ben ik er pas rond een uur of 1 in het VU, wie zal het zeggen dat we elkaar tegen komen.
Jessie
dagelijks aanwezig

Bericht door Jessie »

Hai Anne wie weet zit ik dan wel te eten in dat restaurantje :-) en anders alweer op weg naar huis toe...naja wie weet he groetjes aan Joca oo hh wacht...wilde haar eigenlijk vragen of Dr Niessen haar bevallen is en of ze tevreden is met hetgene wat hij heeft gedaan...?
Misschien hoor ik het wel van jullie ik moet dit jaar uitkammen wie mij straks mag gaan helpen dus alle informatie ben ik blij mee.

Dat geld trouwens voor meer mensen die al geopereerd zijn zou handig zijn als je een beeld van een chirurg zou hebben tenslotte doe je dit maar eenmalig en wil je toch ook graag het beste....
anna_r
dagelijks aanwezig

Bericht door anna_r »

Deze Dame is dus weer even langs het VU geweest en even schrikken was het wel, ik krijg weer een leuke tijd paar dagen VU 20ste februari
opnamen en dan hopelijk de 23ste weer naar huis.
ik was er al bang voor maar goed deze ingreep moet gebeuren, mijn vagina ingang is te klein om iets te kunnen doen.

En Jessie het was leuk om eens jou te zien meis en je vrouw ook :), en van deze kant van Joca en mij de groetjes :).
anna_r
dagelijks aanwezig

Bericht door anna_r »

Het gaat even weer lekker voor de wind met mij, ik heb begin deze week een cursus aangeboden gehaad door me chef.
ik ga de laatste week weer fluitend naar me werk, vreemd ik voel me best wel goed.

kan nog steeds hier geen prive berichten sturen, prima ook geen aanmelding gedaan voor de forum.
ik kom mensen kennis te kort komt misschien wel door dat ik blond ben.
op de ops heb ik wel gereageert of ik het ooit word geen idee.
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Patricia1979 schreef:Vooral als ik dit al lees vertrouw ik echt niet op het UMCG:
esther-marye schreef:In Groningen werd mij verteld dat je geen verschil met een bio vagina zou zien, Toen ik ze vroeg over de diepte en kleine schaamlippen draaide hun antwoord al bij, Nee dat kunnen we niet. En toen ik terug kwam vanuit Thailand en ze het liet zien waren ze er stil van.
En ik had sowieso al weinig vertrouwen in het UMCG.
De VU heeft lijkt wantrouwig te worden door het feit dat ik mijn operaties buiten om hen heb laten doen en ook van plan ben nog 5 andere operaties in het buitenland te laten doen.
Ik heb nu maar gezegd dat ik het wil bespreken met ze maar eigenlijk wil ik niet dat een Nederlandse arts in mijn genitaliën of gezicht gaat snijden.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Van mij weten ze het ook dat ik geen vertrouwen in hun had, ze draaiden pas bij toen ik met mun advokate drijgde en mun zaak desnoods wou laten onderzoeken.....ik wist dondersgoed dat het recht op mijn kant was....

....je hebt gvd het recht je elders te laten helpen Jamie, daar moeten ze aan meedoen.....en ze mogen jou daar niet in de weg staan, doen ze het toch, ga klacht indienen....je gaat winnen, zeker weten.....

Veel succes alvast

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
anna_r
dagelijks aanwezig

Bericht door anna_r »

ik verzoek de moderators deze draad te sluiten of te verwijderen, vanwege dat het hier flink of topic gaat.

vriendelijke groeten anna_ruyer.
Plaats reactie