Transhair in Vlijmen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Femke777
is nieuw hier

Transhair in Vlijmen

Bericht door Femke777 »

beste allemaal,

Ik overweeg een haartransplantatie bij Transhair in Vlijmen. Dat is een privekliniek bij den Bosch die allerlei operaties uitvoert. Het is een dure ingreep (gemiddeld zo'n 5000 euro) maar dat heb ik wel voor over. Ik heb begrepen dat er eerst een reepje huid (ongeveer 1 cm) van je achterhoofd wordt gesneden dat gebruikt wordt om "polletjes haar" (zogenaamde grafts) in je inhammen te plaatsen. Is er misschien iemand onder jullie die dit al eens heeft laten doen? Ik wil graag jullie mening horen over deze ingreep. Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn zeer welkom.

Dank jullie wel vast en groetjes

Femke
Lianne
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Lianne »

Hoi Femke,

Is al weer een tijdje geleden dat je je vraagje plaatste, dus of ie nu nog relevant is?

Ben op dit moment zelf ook op zoek naar een goede kliniek, wat ik wel heel zeker weet is dat je niet gelijk over een nacht ijs moet gaan, ga eens zoeken op allerlei forums (bijv Haarwebforum) om te kijken wat er bekend is over de verschillende klinieken, ga bij verschillende klinieken op consult, vraag of je mensen mag spreken die er een behandeling hebben ondergaan, vraag ernaar welke dichtheid ze jou kunnen geven, geven ze garanties i.v.m. het aanslaan van de haren, kijk ook eens naar klinieken in het buitenland (bijv Transmed-haar).
Meer info kan ik op dit moment ook niet geven aangezien ikzelf ook nog druk zoekende ben, maar wil t.z.t. wel info geven als ik iets meer weet.

Veel succes in elk geval

groetjes Bibi
Plaats reactie