borsten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Sem
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Sem »

Juliette schreef:
Sam schreef:Mijn broer gebruikte altijd tennisballen, maar ja om daar nou de hele dag mee te lopen lijkt mij ook niet zo prettig. Ik heb juist een ander probleem hoe verberg ik ze, ik heb wel het een en ander in mijn voordeel, dat ze nooit goed volgroeid zijn, in de winter is het eenvoudiger te verbergen dan in de zomer, in de winter trek ik truien aan, dan zie je ze ook niet meer, maar in de zomer is het een beetje te warm voor truien, en loop ik in shirts, daar valt het veel meer mee op.
Ik weet wel een goeie deal, mag ik jou borsten lenen, krijg jij een dagje mijn mannenborsten :D
Goed idee :lol:

En Irene ja het is oneerlijk, jullie willen ze graag, en ik wil er vanaf *zucht* Vraag me wel is af waarom ze ons verkeerd maken, en waar het is mis gegaan, als ik al ga nadenken over het antwoord word ik gek.
Veni, vidi, Vici--- Ik kwam, Ik zag, Ik overwon
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Sam schreef: En Irene ja het is oneerlijk, jullie willen ze graag, en ik wil er vanaf *zucht* Vraag me wel is af waarom ze ons verkeerd maken, en waar het is mis gegaan, als ik al ga nadenken over het antwoord word ik gek.
Daar is geen antwoord op vrezik. Er zijn veel dingen in deze wereld mis helaas.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
X-Laura-X
dagelijks aanwezig

Bericht door X-Laura-X »

Juliette schreef: Ik weet wel een goeie deal, mag ik jou borsten lenen, krijg jij een dagje mijn mannenborsten :D
Nou, dan heb je ook wat :lol: , ik zou die deal maar maken als ik jou was
The bitch is back...

Afbeelding
yvon.tv
is nieuw hier

Bericht door yvon.tv »

Altijd nieuwsgierig naar nieuwe opties... Vandaag naar aanleiding van de tips hier eens geprobeerd met vogelzaad. Erg gelachen tijdens het gedoe ermee, maar nu dan toch wel een keer borsten die wat gewicht hebben, is leuk, goede tip.
Over een andere tip: ik zocht even op de site van de Kijkshop, maar kwam er niet achter wat Paula23 bedoelde met "die kipfiletdingetjes", die om de een of andere reden blijkbaar niet zo heten :D

Hoe vind ik die?

Groetjes, Yvon
Als je dan toch zo bent: vier het dan!
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

schoot me net te binnen:

gasgevulde beehaas :D

pers vind ik het allemaal maar behelpen, ook die siliconendingen
X-Laura-X
dagelijks aanwezig

Bericht door X-Laura-X »

yvon.tv schreef:Altijd nieuwsgierig naar nieuwe opties... Vandaag naar aanleiding van de tips hier eens geprobeerd met vogelzaad. Erg gelachen tijdens het gedoe ermee, maar nu dan toch wel een keer borsten die wat gewicht hebben, is leuk, goede tip.
Over een andere tip: ik zocht even op de site van de Kijkshop, maar kwam er niet achter wat Paula23 bedoelde met "die kipfiletdingetjes", die om de een of andere reden blijkbaar niet zo heten :D

Hoe vind ik die?

Groetjes, Yvon
Je moet gewoon zoeken op ehm silliconen bh of er naar vragen :D Echt bijna elke winkel verkoopt het kijkshop, blokker, kruidvat soms etc

Afbeelding

Afbeelding

2 ons kipfilet s.v.p.
The bitch is back...

Afbeelding
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Héé, ik dacht dat de benaming kipfilet kwam van de siliconen borstverfraaiers die in 3 maten te koop zijn bij o.a wehkamp, neckerman etc. Deze zijn in 3 maten te krijgen en maken je borsten een maatje groter. Maatje 3 levert in de meeste gevallen bij ons een redelijke B cup op.

Deze wat je hier laat zien zijn de zelfklevende beha's die vrouwen kunnen dragen om geen bh - bandjes te laten zien onder een strapless jurk of een jurk met lage rugpand. Levert misschien een a-tje op.
Zijn wel ideaal om te gebruiken als je deze bijvoorbeeld over de methode zangzaadzakjes :D heen plakt. Dan is de vorm meestal ook goed en voelt het wat echter aan door de siliconen. En vergroten het geheel toch weer een beetje.

En toch verlang ik naar de tijd dat ik in het bezit ben van zelfklevende prothesen Maat 80B :D :) Wachten duurt zo lang :cry: en tegelijkertijd denk ik alvast aan dat moment wanneer ik ze uit mag proberen.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Ben eigenlijk nu ook wel benieuwd wat Megan nu gebruikt :D
With Love and Lightness.

X-Laura-X
dagelijks aanwezig

Bericht door X-Laura-X »

Afbeelding
The bitch is back...

Afbeelding
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Heb je volkomen gelijk in Laura :) Wat ik bijvoorbeeld graag wou zien is hoe zelfklevende protheses er nu werkelijk eruit uitzien als ze gebruikt worden. Er is wel een site waar een foto van een vrouw met protheses opstaat maar ik heb het idee dat deze behoorlijk met photo-shop is bewerkt. Vooral vooraanzicht en profiel ben ik benieuwd naar. En dan ook het liefst zonder bedekt te zijn door een bh. Gewoon om te zien of er duidelijke naden, overgangen enz te zien zijn.

Tevens vraag ik mij af wat het verschil is tussen de onderwijdte. Ik heb zelf maat 80 B als bh's Zijn er duidelijk verschillen in de breedte van de prothesen? Denk daarbij aan verschil in 70 - 90B. Ik ben een leek op dit gebied maar zeer geintresseerd. Als ik nu mijn vulling draag dan verschuiven ze regelmatig naar binnen en dan heb je aan de zijkanten soms een ingevallen stukje zitten en dat vind ik niet leuk. Blijft de bolling/aanzet van de borsten duidelijk te merken. Hoe ziet het er uit zonder bh enz enz.

kortom vragen en visualisaties te over maar ik kom er niet uit.
With Love and Lightness.

dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

:D :D :D zelfs ik ben bezig met mij te perfectioneren :oops: :oops: :oops: Zie andere tread.
With Love and Lightness.

Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

dhiamara schreef:Wat ik bijvoorbeeld graag wou zien is hoe zelfklevende protheses er nu werkelijk eruit uitzien als ze gebruikt worden.
Vooral vooraanzicht en profiel ben ik benieuwd naar. En dan ook het liefst zonder bedekt te zijn door een bh.
Gewoon om te zien of er duidelijke naden, overgangen enz te zien zijn.

Tevens vraag ik mij af wat het verschil is tussen de onderwijdte. Ik heb zelf maat 80 B als bh's Zijn er duidelijk verschillen in de breedte van de prothesen? Denk daarbij aan verschil in 70 - 90B. Ik ben een leek op dit gebied maar zeer geintresseerd. Als ik nu mijn vulling draag dan verschuiven ze regelmatig naar binnen en dan heb je aan de zijkanten soms een ingevallen stukje zitten en dat vind ik niet leuk. Blijft de bolling/aanzet van de borsten duidelijk te merken. Hoe ziet het er uit zonder bh enz enz.
Dhiamara.

Zelfklevende protheses zijn het beste wat je kunt hebben als je zelf geen borsten hebt, maar het zijn geen wondermiddelen. Zo zal de kleur niet identiek zijn aan je eigen huidkleur, en zul je de overgangen ook blijven zien. Daarom kun je dit dan ook niet gebruiken met bijv. een laag decollete.

De illusie is echter perfect. Het zit (doorgaans) goed aan je lijf, beweegt natuurgetrouw mee als jij beweegt, loopt enz. De vorm is ook natuurlijk, al zou ik wel adviseren om een BH te blijven dragen (gewoon voor alle zekerheid).

En het is al vaker geschreven, de maatvoering van BH's is afhankelijk van je omvang. Er zijn meerdere maten (ik geloof dat ze bij Amoena lopen van 1 t/m 9).
En hoe groter jij bent, hoe groter de maat wordt van de prothese die je moet nemen.
Zo kan maat 6 bijv. passen in een 85B, maar ook in een 80C en een 90A.
EN maat 7 is dan 80D, 85C, 90B en 95A enz.
En je hoeft niet bang te zijn voor "deuken" in je BH.

Maar nogmaals: het blijft een illusie, die je wel moet "aankleden".
Cyn.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ter aanvulling op wat Cynthia schreef: zonder ondersteunende kleren kun je er van uitgaan dat je geen 10 meter kunt lopen zonder ze kwijt te raken. Ze zijn daar ook niet voor bedoeld. Ik draag altijd die borsten met een BH (ook 's nachts). Heerlijk...

Wat ik wel merk is dat ze ondanks BH nog wel eens schuiven. Dat levert nog wel eens brandplekken op tussen de 2 borsten omdat ze dan over/onder elkaar door schuiven of over de huid schuiven. Dat voelt niet altijd even prettig.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

ik had op de site van mariposa gelezen dat zelfklevende protheses die ze daar verkopen eigenlijk niet tijdens het slapen gedragen kunnen worden. En jij doet dat wel Frederique? Zijn ze daar wel stevig genoeg voor? Mariposa biedt zelfs schuimrubberen protheses voor de nacht aan.

Ik zelf heb de borstverfraaiers/vergroters van de wehkamp en slaap hier ook mee maar merk dat zij nu langzamerhand niet meer de juiste vorm behouden :cry:
With Love and Lightness.

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

ik heb weleens geprobeerd om te slapen met de amoena borsprothesen en zonder beha (maar wel in nachtjapon met iets van een cup) -- de ene keer bleven ze de hele nacht zitten en de andere keer weer niet

Heeft waarschijnlijk te maken met de temperatuur en luchtvochtigheid en hoeveel je lichaam perspireert; heb het niet vaak genoeg gedaan om meer erover te kunnen zeggen

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie