televisie programma
Moderator: Moderators
televisie programma
Vrijdag 26 januari is er op RTL 4 het volgende programma:
Dossier 2300: Mijn moeder is mijn vader.
De documentaire begint om 22.55uur
groetjes elsa
Dossier 2300: Mijn moeder is mijn vader.
De documentaire begint om 22.55uur
groetjes elsa
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
De beschrijving op TVGids.nl:
Dossier 2300: Mijn moeder is mijn vader
Documentaire over kinderen die moeten leven met een ouder die transseksueel is. Hoewel transseksualiteit de laatste jaren minder taboes kent, is het voor een kind zeer ingrijpend om mee te moeten maken hoe mama in een papa verandert.
Dossier 2300: Mijn moeder is mijn vader
Documentaire over kinderen die moeten leven met een ouder die transseksueel is. Hoewel transseksualiteit de laatste jaren minder taboes kent, is het voor een kind zeer ingrijpend om mee te moeten maken hoe mama in een papa verandert.
selfisch zul je toch min of meer moeten zijn in het proces, maar zij ging wel ver
zo snel ze haar zoon zag begon ze meteen over haarzelf
geen enkele interesse in hoe het met zoonlief ging, geen seconde
het andere verhaal was er ook een van een hoop problemen
het interessante aan de docu was dan ook de 2 totaal verschillende verhalen
het goeie vond ik dat omgeving ook aan bod kwam, familie etc
zo snel ze haar zoon zag begon ze meteen over haarzelf
geen enkele interesse in hoe het met zoonlief ging, geen seconde
het andere verhaal was er ook een van een hoop problemen
het interessante aan de docu was dan ook de 2 totaal verschillende verhalen
het goeie vond ik dat omgeving ook aan bod kwam, familie etc
Ik heb het ook gezien.Patricia1979 schreef:Ik heb het gezien. Ik weet niet meer hoe dat model heette. Was echt egocentrisch. Alleen maar met d'r zelf en d'r uiterlijk bezig. D'r kop flink laten verspijkeren.
En hoe was ze innerlijk. 10 keer niks dus. Kind in de steek gelaten. Gezin in de steek gelaten.
Volgens mij was het zelfs Stephanie-Ann Lloyd. Van de website.
Heb vroeger een boek over haar gelezen, maar ik vond ze daar beduidend beter afkomen dan in de documentaire.
Egocentrisch totenmet.
En die heeft wat geld te verteren gehad in het verleden.
Had op een gegeven moment zelfs een call-girl centrum.
Dacht in Manchester of zo.
Ik kon er gisteren in ieder geval geen waardering voor opbrengen.
Cyn.
?? Ik heb Stephanie Anne Loyds autobio ook gelezen, en ze had 3 kinderen die door haar vrouw werden 'ingepikt' en die ieder contact daarna verbood via de rechter? Stephanie's ex vrouw ging er-hevig geschokt over Stephanie's TS zijn vandoor met al het geld en alle bezittingen, inclusief zelfs een 'saucepan'? Zo stond in haar autobio geschreven?
Die docu heb ik niet gezien dus, mijn vermijdingsdrang mbt (ex hetero) TS (vader) programma's he?
Wist niet dat het over Stephanie Anne Loyd ging.
Groetjes Mila.
Die docu heb ik niet gezien dus, mijn vermijdingsdrang mbt (ex hetero) TS (vader) programma's he?
Wist niet dat het over Stephanie Anne Loyd ging.
Groetjes Mila.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Cynthia,
De indruk dat het om dezelfde Stephany ging als uit dat boek kreeg ik ook. Ook ik heb er met verbazing naar zitten te kijken... Wel kreeg ik sterk de indruk dat er maar één kant van de zaak belicht werd. Waar Steph nu mee bezig is en vooral of dat wel-of-niet op rolletjes loopt werd bijvoorbeeld niet echt belicht. Ik kan me voorstellen dat als ze in haar werk zwaar onder druk staat of als ze sterk vereenzaamd is, dat ze daardoor minder interesse heeft in haar omgeving. 'k Zie dat verschijnsel vaker bij mensen die zwaar onder druk staan en bij mensen die eenzaam zijn.
Groetjes,
Frederique
De indruk dat het om dezelfde Stephany ging als uit dat boek kreeg ik ook. Ook ik heb er met verbazing naar zitten te kijken... Wel kreeg ik sterk de indruk dat er maar één kant van de zaak belicht werd. Waar Steph nu mee bezig is en vooral of dat wel-of-niet op rolletjes loopt werd bijvoorbeeld niet echt belicht. Ik kan me voorstellen dat als ze in haar werk zwaar onder druk staat of als ze sterk vereenzaamd is, dat ze daardoor minder interesse heeft in haar omgeving. 'k Zie dat verschijnsel vaker bij mensen die zwaar onder druk staan en bij mensen die eenzaam zijn.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik had bij alle kinderen die gepest werden wel het gevoel dat ze ook gepest zouden geweest zijn als hun vader geen trans geweest zou zijn. Bijvoorbeeld vanwege een grote bril, hun manier van praten, maar vooral: hun gebrek aan flexabiliteit en inlevingsvermogen...
Groetjes,
Frederique
... die zelf veel gepest is in d'r jeugd, er overheen is gegroeid, er sindsdien in eigen omgeviong op let en dus ook wel wat patronen bij anderen herkent...
Groetjes,
Frederique
... die zelf veel gepest is in d'r jeugd, er overheen is gegroeid, er sindsdien in eigen omgeviong op let en dus ook wel wat patronen bij anderen herkent...
Kijk ook eens op de genderkalender !