IPL of Lightsheer diodelaser?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Frederique_ schreef:Als ik het goed begrepen heb dan kan je genderteam er voor zorgen dat het wel vergoed wordt (althans: dat begreep ik van de week bij de VU). 't Kan geen kwaad om hier eens op na te vragen...

Groetjes,

Frederique
Uiteraard heb ik al van alles gedaan, en daar zat ook een gesprek bij over ontharing. O.a. gepraat met mijn gynacoloog en maatschappelijk werkster.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

sinds wanneer kan het vu daarvoor zorgen?

op welke manier?
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

De VU stuurt een brief naar je verzekering ter ondersteuning van het verzoek om vergoeding (de zgn. medische indicatie). Doen ze overigens alleen als je al groen licht hebt.

Of je het ook daadwerkelijk krijgt hangt af van de voorwaarden van de verzekering.
Cyn.
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Joy schreef:sinds wanneer kan het vu daarvoor zorgen?

op welke manier?
Hoe de VU je daarbij helpt?
De VU schrijft een brief naar je zorgverzekering als je groen licht hebt gekregen.
Hierdoor krijg je o.a. vergoeding voor ontharing, als je polisvoorwaarden eraan voldoen.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

ik krijg van mijn verzekering 540 vergoed, eenmalig

Nog geen vu voor nodig gehad tot nu toe, omdat het standaard in het (maximale)pakket zit

Maar voor meer vergoeding wil ik het vu best raadplegen , dacht alleen dat de vergoeding sinds hoogervorst geheel en al was afgelopen mbt transen
Plaats reactie