Carnaval
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
Carnaval
Hoi hoi.
Ik heb eigenlijk een oproep
Wie gaat er dit jaar carnaval vieren en zou dit met mij willen doen natuurlijk verkleed als vrouw. Ik woon zelf in Rotterdam en ben eigenlijk op zoek naar een slaapplek onder de rivieren en een stapvriendinnetje
Mag vrouw zijn en transgender.
SVP snel reageren....want carnaval is al snel
O ja....de verkleedpartij mag lekker overdone....nagels...wimpers...hakken...wenkbrauwen lekker dun....ennuh Tirolermeisjeachtig of iets van die gading
O ja...ben natuurlijk zelf in bezit van kleding
Ik heb eigenlijk een oproep
Wie gaat er dit jaar carnaval vieren en zou dit met mij willen doen natuurlijk verkleed als vrouw. Ik woon zelf in Rotterdam en ben eigenlijk op zoek naar een slaapplek onder de rivieren en een stapvriendinnetje
Mag vrouw zijn en transgender.
SVP snel reageren....want carnaval is al snel
O ja....de verkleedpartij mag lekker overdone....nagels...wimpers...hakken...wenkbrauwen lekker dun....ennuh Tirolermeisjeachtig of iets van die gading
O ja...ben natuurlijk zelf in bezit van kleding
sorry, mijn crossdressing is er net als vorig jaar een van ouwe lompen, klompen, rode neus ,kaal hoofd en knotsknieen, waar ik dan weer niets aan kan doen, evenals mijn bochel, maar het versterkt wel mijn presentatie als quasimodo, quasi want ik ben natuurlijk niet de echte, ik doe alsof, quasi, net als velen hier doen alsof, ook quasi, maar veel plezier hoor
Owja dat zeker welJoy schreef:ast goed is doe je dat de overige dagen van het jaar ook zon beetjeMegan schreef:Laa t mij dan maar lekker een boer(in) zijnJuliette schreef:Carnaval is veur boer'n
Hendigvet carnaval
Lekker 5 agen feesten en doen waar je zin in hebt
Maar met carnaval is het tog net even iets anders
Politie is wat minder moeilijk
Meer sfeer in de stad
Iedereen loopt er verkleed bij
Carnaval is gewoon anders als welk feest dan ook