ik ben er weer hoor, lets get the party started !
vind ik een goed idee, glaasje wijn erbij, mischien gewoon naar een kroeg tussen eindhoven utrecht en breda in
truckers-cafe maakt ons het uit, come as you are schreef NIrvana al
je bent een echt denkertje Ciska
Gevolg van deze benadering is vooral dat vrijwel elk kind al vóór zijn twaalfde een verzonnen persoonlijkheid bezit, niet meer weet hoe je jezelf kunt zijn. Perfect voor de groot-geld-verdieners. Iedereeen slikt alles wat je op TV ziet zonder aarzelen, want 'de waarheid' bestaat niet.
ja zit wel wat in: post modernistische apocaliptica (verzin ik net) en de farmaceutische industrie vaart er wel bij (iedereen slikt alles)
tja, kleding, panties mooi ondergoed, het zou me moeten interesseren heb ik hier al lang begrepen , maar ben veel meer bezig mijn omgeving uit te leggen wat er zich IN mij afspeelde al die tijd. maarja uiterlijk is wel belangrijk en een ding is zeker, ik wil niet met gender spelen of de wereld veranderen, ik ben best wel ouderwets daarin

. Aan de andere kant haat ik intolerantie en besef ik dat er een periode komt waarin je 'androgyn' overkomt hoopt dat dat zo snel mogelijk over gaat
David Bowie schreef wel heel gave muziek toen, over boy geaorge laat ik me niet uit !! Let it be let it be
gek is dat boy george zou heel passable kunnen zijn, noem tie zich boy onbegrijpelijk, net als veel mannen die ik zie denk ik sjonge jonge jij zou het makkelijk hebben als trans, maar die hebben totaal geen idee waar jij aan denkt hehe, maar ja vrijheid blijheid lijkt me trouwens nog moeilijker als je het vrij laat waar je precies in het gender spectrum past, heel knap als je daar je plekje vindt en gewoon je ding doet (x factor talk)
anyway...............meet n greet
goed idee !!
door is back !