Gesplitst van Scapino
Moderator: Moderators
- X-Laura-X
- dagelijks aanwezig
Scapino, dat loontpinkslipper schreef:Ik heb een keer schoenen gekocht bij deze toko. Roze en witte bollywoods. Dat soort ballerinas is veels te mooi om te laten liggen.
Ik was erg jaloers op dames die bollywoods droegen.
Ik baalde dus enorm dat ik niet zulke schoentjes in collectie had.
Scapino bood mij dus de oplossing. Toevallig in de reclame glitterbollywoods in maat 42 voor een zacht prijsje van 8,95. Kocht gelijk 2 paar
Sorry, insiders grapje...(Ben je daar trots op dan?...Ja )
The bitch is back...
van haren
ik heb met van haren schoenen, gemailed over inkoop voor maat 43, bleek dat ze met de inkoop voor zomer 2007 bezig waren en dat ze mijn verzoek zo overleggen met de verantwoordelijke. Goed nieuws van die persoon in de vorm van een mail: ze gaan vanaf april juni 43 introduceren!
30 jaar, soms verdwaald en soms helemaal thuis
- X-Laura-X
- dagelijks aanwezig
Re: van haren
En dat post je in het Scapino topic omdat?gabri schreef:ik heb met van haren schoenen, gemailed over inkoop voor maat 43, bleek dat ze met de inkoop voor zomer 2007 bezig waren en dat ze mijn verzoek zo overleggen met de verantwoordelijke. Goed nieuws van die persoon in de vorm van een mail: ze gaan vanaf april juni 43 introduceren!
The bitch is back...
- Forumwatch
- de baas van de dag
Forumwatch schreef:In dit (sub-)forum kunnen on-line en gewone winkels en winkelketens worden besproken die van belang zijn voor T*'s, alsmede diensten zoals visagisten, transformatiediensten, enz. Het beperkt zich niet tot winkels en diensten exclusief voor T*s.
Om het overzichtelijk te houden, verzoeken wij eenieder om aan de volgende regels te houden:
- Elke thread heeft als naam de naam van de winkel en evt locatie.
- In de eerste posting de NAW gegevens van de winkel:
- Naam
- Adres
- Postcode en plaatsnaam evt land (tenzij webwinkel)
- Telefoonnr
- Website als het bestaat
- productbeschrijving (neutraal gedaan -- geen reclame)
- Verder bestaat de draad alleen uit besprekingen van de producten of diensten of behandeling; geen slowchat of off-topic discussies.
- Bij de eerste posting hoort een Poll te staan met "Beoordeel deze winkel" en de keuzen "Uitstekend"; "Goed"; "Matig" en "Slecht"
- Negatief reviews mag wel maar geen afzeiken.
- Eigenaren van bedrijven mogen niet reageren op postings behalve voor feitelijke correcties (bijv iemand zegt dat een firma product "A" niet verkoopt maar dat wel waar is).
- De draad mag niet worden gebruikt voor plaatsing van advertenties of persberichten.
- Er mogen geen foto's of logo's in de draad worden geplaatst.
- Travestie.org behoudt het recht om postings die wij onaanvaardbaar achten te verwijderen.
- Misbruik kan leiden tot verwijdering van de hele draad.