Boek over een niet gangbare sekse
Moderator: Moderators
Dat vraag ik me ook af
Een die ik daarnaar heb gevraagd is mila, voor de rest zijn de teegees karig aanwezig
De redenen die opgegeven zijn is dat men zich niet stoort aan het mannelijk lid, en een andere reden kan zijn , geen srs willen omdat het medisch te gevaarlijk is, frederique bijv
Ik zou geen andere redenen kunnen bedenken om het zaakje te laten zitten
Een die ik daarnaar heb gevraagd is mila, voor de rest zijn de teegees karig aanwezig
De redenen die opgegeven zijn is dat men zich niet stoort aan het mannelijk lid, en een andere reden kan zijn , geen srs willen omdat het medisch te gevaarlijk is, frederique bijv
Ik zou geen andere redenen kunnen bedenken om het zaakje te laten zitten
Wat wil je dan met een apparaat dat er maar bijhangt als slappe was?
Je kan er niets mee, wie vind dat nu aantrekkelijk?
Of bestaan er mensen die juist kicken op een slappe leuter?
(ik sta nergens meer van te kijken)
Dannog, dan zou je het laten zitten voor een ander, niet voor jezelf
Je kan weinig genot beleven aan een leuter die niet functioneerd lijkt mij
Je kan er niets mee, wie vind dat nu aantrekkelijk?
Of bestaan er mensen die juist kicken op een slappe leuter?
(ik sta nergens meer van te kijken)
Dannog, dan zou je het laten zitten voor een ander, niet voor jezelf
Je kan weinig genot beleven aan een leuter die niet functioneerd lijkt mij
de sexuele beleving van de tg veranderd door hormonen, het begeeft zich volgens mij meer op het lichamelijke vlak en niet alleen op hetgeen wat tussen de benen zit
interesseerd de sexuele partner niets, die wil een vrouw met een pik, een werkende pik, anders is er geen lol aan natuurlijk
die mensen zijn er, shemales
ik weet niet of je een shemale onder de noemer tg kan plaatsen
los daarvan kan het naturlijk best dat een tg ene relatie krijgt met iemand die het niet belangrijk vind wat er wel of niet tussen de benen zit
interesseerd de sexuele partner niets, die wil een vrouw met een pik, een werkende pik, anders is er geen lol aan natuurlijk
die mensen zijn er, shemales
ik weet niet of je een shemale onder de noemer tg kan plaatsen
los daarvan kan het naturlijk best dat een tg ene relatie krijgt met iemand die het niet belangrijk vind wat er wel of niet tussen de benen zit
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Je vergist je (deels).Patricia1979 schreef:Volgens mij is Frederique inmiddels al over dat bezwaar heen als ik me niet vergis.
Ik heb nog altijd de mening dat als het enigszins mogelijk is dat ik dan geen SRS wil hebben.
Ik weet dat ik ook ooit gedacht heb over borsten etc. dat dat niet bij mij paste, terwijl dat een tijdje later wel het geval was. Daarom ben ik ook zo voorzichtig om een SRS definitief af te wijzen - ik weet gewoon niet hoe mijn gevoelens zich gaan ontwikkelen in de loop van mijn proces. Maar als alles blijft zoals het is heeft Joy gelijk: medisch te ingrijpend, te veel kans op risico's t.o.v. de voordelen (die ik ook wel zie en voel).
Wat me wel altijd opvalt in dit soort discussies is dat de hele vraag zich concentreert rond de vraag "waarom wel/geen SRS", alsof dat de enige manier is om tussen de genders in te leven... Voor mijzelf sprekend: de vraag wel/geen SRS vind ik helemaal niet spannend. Seksuele redenen spelen voor mij gewoon NIET mee in deze discussie. De vraag hoe een ander tegen mijn piemel aankijkt - niet relevant. Niet ieders leven draait rond seks... En men ziet ook zonder naar de schaamstreek te kijken wel dat ik als man geboren ben...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Wat dat betrefd is het ook bijna onmogelijk om in een voortraject van iemand te verwachten dat ze weet dat ze trans is en er voor wil gaan tot aan srs toe
Er spelen zo ontzettend veel factoren mee in het langdurige proces die je kunnen doen besluiten om af te haken
Ik vind het volstrekt logisch dat men begint en steeds verder groeit in het proces en uiteindelijk besluit ook voor een srs te gaan, step bij step
Er spelen zo ontzettend veel factoren mee in het langdurige proces die je kunnen doen besluiten om af te haken
Ik vind het volstrekt logisch dat men begint en steeds verder groeit in het proces en uiteindelijk besluit ook voor een srs te gaan, step bij step
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Joy,
Vind je het ook logisch dat iemand tegen het einde van het traject zegt "voor mij toch maar geen SRS"?
Groetjes,
Frederique
Vind je het ook logisch dat iemand tegen het einde van het traject zegt "voor mij toch maar geen SRS"?
Groetjes,
Frederique
@ patricia, ik heb geen behoefte dat soort flms te bekijken, maar daarnaast als dat zo is, dan is het iig de regiseur, nog de medespelers, niet te doen om de leuter van de shemale, waar dan wel om?Frederique_ schreef:Hoi Joy,
Groetjes,
Frederique
Naja, ik kan me dan best weer voorstellen dat iemand valt op mannelijk getint/gespierd lijf in combi met vrouwelijkheid
Er zijn ook mensen die een rush krijgen van dwergen, vrouwen van 2.10 meter, dikke vrouwen, spierdunne vrouwen,dikke mannen, extreem behaarde mannen etcetc
Kortom, voor elke variant is wel een doelgroep, maar bij al die andere varianten staat het wel of niet functioneren niet centraal, het functioneerd
@frederique
Logisch niet, het heeft niets te maken met logica, wel begrijpelijk, maar dan alleen om medische reden
niet begrijpelijk om niet medische redenen, tenzij je met niemand een diepere relatie wilt aangaan en je uitsluitend en alleen voor jezelf leeft, of wel een diepere relatie wilt aangaan en accepteerd dat je dan een beperking hebt in doelgroep die in jouw geinteresseerd is
los daarvan is die beperking er toch al als je je ergens anders bevind op de genderschaal, anders dan man of vrouw
<De ' keuze' , tussen de sexe leven en daar comfortabel mee zijn is discutabel>
zoals Frederique ook al schreef: de buitenwereld heeft geen weet van de verschillen tussen tv/tg en ts. Zo kan een post op TS wel tien SRS'en achter de rug hebben; de buitenwereld ziet een man met borsten en make up in vrouwenkleding, mits niet (helemaal) passabel. Zo iemand leeft ook voor het oog van de wereld tussen beide sexen in, is een post op ts, en oogt/klinkt als een man.
Dat 'tussen de sexen in leven' is een vreemd en zwak argument, als dat over non op ts'en/tg's gaat. Onpassabele/te lange post op ts'en zitten misschien nog wel veel meer tussen de sexen in, sociaal/maatschappelijk gezien dan.
Ik heb als non op TS 2 keer gesolliciteerd, en wel als vrouw natuurlijk, en ik ben 2 keer aangenomen. Klein gesprekje met PZ, enige uitleg over mijn status, en nix aan het handje, mijn arbeidscontract staat op naam van mevrouw.....en ik werk als vrouw. Eerlijk gezegd ken ikniet zo heel veel post op ts'en die hetzelfde gepresteerd hebben, want.........enz. Laten we even wel wezen: het draait allemaal om het uiterlijk. In dit geval niet mooi of lelijk, maar geloofwaardig vrouwelijk, uiterlijk en gedragsmatig dan. Niets meer, en niets minder dan dat.
Oh ja, ik heb voor die 2 vaste banen dus ook voor uitzendbureaus gewerkt, en jawel, als vrouw, geen enkel probleem, nix aan de hand tijdens die wisselende werkkringen.
Let wel: ik heb het over gewone kantoorbanen etc, zelfstandig (internet) ondernemersschap is iets compleet anders. Geen dagelijkse omgang met collega's enzo.
Dat wil niet zeggen dat niemand iets door heeft, ik ben namelijk passabel in het algemeen, maar in de 2e/3e instantie valt het muntje vanzelf wel (bij ex collega's oa). Heel gewoon, niet ontkennen als er naar geinformeerd word, want uiteraard weten zij wel beter, maar ook niet over te persoonlijke zaken gaan praten. Voor je het weet krijg je vragen over neo vagina's en hoe die precies werken enzo. Gaat niemand wat aan.
En wel/niet opereren? Who cares? Een vrouw bestaat uit meer dan een setje genitalieen alleen. Als het een post op niet in de weg zit, waarom dan een zware ingreep ondergaan? Uit aanpassing aan andermans ideeën en verwachtingen?
Mijn vrouwelijke gezicht, baardloosheid en lichaamshaarloosheid en figuur compenseren de aanwezigheid van die meidenpiemel wel hoor. Andersom lijkt het me dat een neovagina een lengte van 1.90, een grof gezicht, evt resten baardgroei en lichaamshaar, stierennek, brede schouders en romp, gebrek aan taille en schoenmaat 44+ niet zo grondig compenseert, al was het maar omdat een neovagina niet zichtbaar is voor de buitenwereld.
Oh ja........ik heb een bloeiend en zeer bevredigend sexleven, en mijn sexuele beleving is sub-genitaal.
Mila.
zoals Frederique ook al schreef: de buitenwereld heeft geen weet van de verschillen tussen tv/tg en ts. Zo kan een post op TS wel tien SRS'en achter de rug hebben; de buitenwereld ziet een man met borsten en make up in vrouwenkleding, mits niet (helemaal) passabel. Zo iemand leeft ook voor het oog van de wereld tussen beide sexen in, is een post op ts, en oogt/klinkt als een man.
Dat 'tussen de sexen in leven' is een vreemd en zwak argument, als dat over non op ts'en/tg's gaat. Onpassabele/te lange post op ts'en zitten misschien nog wel veel meer tussen de sexen in, sociaal/maatschappelijk gezien dan.
Ik heb als non op TS 2 keer gesolliciteerd, en wel als vrouw natuurlijk, en ik ben 2 keer aangenomen. Klein gesprekje met PZ, enige uitleg over mijn status, en nix aan het handje, mijn arbeidscontract staat op naam van mevrouw.....en ik werk als vrouw. Eerlijk gezegd ken ikniet zo heel veel post op ts'en die hetzelfde gepresteerd hebben, want.........enz. Laten we even wel wezen: het draait allemaal om het uiterlijk. In dit geval niet mooi of lelijk, maar geloofwaardig vrouwelijk, uiterlijk en gedragsmatig dan. Niets meer, en niets minder dan dat.
Oh ja, ik heb voor die 2 vaste banen dus ook voor uitzendbureaus gewerkt, en jawel, als vrouw, geen enkel probleem, nix aan de hand tijdens die wisselende werkkringen.
Let wel: ik heb het over gewone kantoorbanen etc, zelfstandig (internet) ondernemersschap is iets compleet anders. Geen dagelijkse omgang met collega's enzo.
Dat wil niet zeggen dat niemand iets door heeft, ik ben namelijk passabel in het algemeen, maar in de 2e/3e instantie valt het muntje vanzelf wel (bij ex collega's oa). Heel gewoon, niet ontkennen als er naar geinformeerd word, want uiteraard weten zij wel beter, maar ook niet over te persoonlijke zaken gaan praten. Voor je het weet krijg je vragen over neo vagina's en hoe die precies werken enzo. Gaat niemand wat aan.
En wel/niet opereren? Who cares? Een vrouw bestaat uit meer dan een setje genitalieen alleen. Als het een post op niet in de weg zit, waarom dan een zware ingreep ondergaan? Uit aanpassing aan andermans ideeën en verwachtingen?
Mijn vrouwelijke gezicht, baardloosheid en lichaamshaarloosheid en figuur compenseren de aanwezigheid van die meidenpiemel wel hoor. Andersom lijkt het me dat een neovagina een lengte van 1.90, een grof gezicht, evt resten baardgroei en lichaamshaar, stierennek, brede schouders en romp, gebrek aan taille en schoenmaat 44+ niet zo grondig compenseert, al was het maar omdat een neovagina niet zichtbaar is voor de buitenwereld.
Oh ja........ik heb een bloeiend en zeer bevredigend sexleven, en mijn sexuele beleving is sub-genitaal.
Mila.
Primair gezien : pas ik mijn lijf aan aan hoe ik me intern voel of doe ik dat niet, is het nodig om mezelf te kunnen zijn of niet
Secundair gezien: doe ik dat voor maatschappij, en indirect alsnog voor jezelf (omdat je bijv veel weerstand ondervind, je niet vrij voelt, en je in feite toch uitkomt bij primair)
Mijns inziens is primair de eerst overweging die je maakt,wil je je lichaam in overeenstemming met je interne beleving/geest
Secundair gezien: doe ik dat voor maatschappij, en indirect alsnog voor jezelf (omdat je bijv veel weerstand ondervind, je niet vrij voelt, en je in feite toch uitkomt bij primair)
Mijns inziens is primair de eerst overweging die je maakt,wil je je lichaam in overeenstemming met je interne beleving/geest
<of wel een diepere relatie wilt aangaan en accepteerd dat je dan een beperking hebt in doelgroep die in jouw geinteresseerd is >
Dat klinkt alsof geboren vrouwen en mannen het voor het kiezen hebben, en dat hun diepgaande relaties van een leien dakje gaan.......nix is minder waar. Ook die hebben een beperkte doelgroep in wie zij geinteresseerd zijn, en vice versa. Is wel makkelijker allemaal, dat wel ja.
Of juist niet......zo'n geboren vrouw *kan* een leuke, lieve, aardige man treffen die (al dan niet in het geniep) tv is, of cd, of lingeriedrager, of bi. Dat *zou* wrijvingen en spanningen op kunnen leveren binnen zo'n relatie, omdat die man niet verteld hoe hij in elkaar steekt, de vrouw wel wat aanvoelt, maar niet helderziend is, denkt vervolgens dat het aan haar ligt, enzenzenz.
Voor wat dat betreft is het gras niet groener aan de overkant hoor. De mannen met wie ik tot nu toe relaties heb gehad, hebben over zichzelf en hun sexuele voorkeur nagedacht, en daar is wat voor te zeggen, een man met een gezond ego, die weet wie hij is, wat hij is en wat hij wil.
Dat krijg je van 'anders zijn'.....
Mila.
Dat klinkt alsof geboren vrouwen en mannen het voor het kiezen hebben, en dat hun diepgaande relaties van een leien dakje gaan.......nix is minder waar. Ook die hebben een beperkte doelgroep in wie zij geinteresseerd zijn, en vice versa. Is wel makkelijker allemaal, dat wel ja.
Of juist niet......zo'n geboren vrouw *kan* een leuke, lieve, aardige man treffen die (al dan niet in het geniep) tv is, of cd, of lingeriedrager, of bi. Dat *zou* wrijvingen en spanningen op kunnen leveren binnen zo'n relatie, omdat die man niet verteld hoe hij in elkaar steekt, de vrouw wel wat aanvoelt, maar niet helderziend is, denkt vervolgens dat het aan haar ligt, enzenzenz.
Voor wat dat betreft is het gras niet groener aan de overkant hoor. De mannen met wie ik tot nu toe relaties heb gehad, hebben over zichzelf en hun sexuele voorkeur nagedacht, en daar is wat voor te zeggen, een man met een gezond ego, die weet wie hij is, wat hij is en wat hij wil.
Dat krijg je van 'anders zijn'.....
Mila.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ja. Sterker nog: het komt bij VM veel vaker voor dan bij MV dat men van onder de biologische constructie behoudt. De reden is simpel: het is medisch gezien gewoon lastiger om een penis dan om een vagina te "bouwen". Bij VM's is er ook geen wettelijke verplichting om de "onderkant" te verbouwen om als M in de GBA vermeld te staan (de voorwaarde is overigens wel dat je je niet meer mag kunnen voortplanten).Patricia1979 schreef:Bestaan ze trouwens ook andersom, vrouw naar man transgenders?
En die dus hun doosje "bewaren".
Groetjes,
Frederique
<Bestaan ze trouwens ook andersom, vrouw naar man transgenders?
En die dus hun doosje "bewaren">
Ja, die bestaan, en ja, ik ken er 1 die tegen de endo in de VU zei dat ie hoopte dat ie vaginaal niet zo droog werd dat ie zich niet meer vaginaal kon laten n****n. En daar werd de knuppel in het hoenderhok geworpen, ze flipten alle kanten uit, daar bij het Genderteam.
Hij gebruikt zijn doosje+toebehoren, maar er zijn zat v/m's die wel voor verwijdering van 'het kippenhok' kiezen, maar niet voor een neo penis, te veel complicaties.
Mila.
En die dus hun doosje "bewaren">
Ja, die bestaan, en ja, ik ken er 1 die tegen de endo in de VU zei dat ie hoopte dat ie vaginaal niet zo droog werd dat ie zich niet meer vaginaal kon laten n****n. En daar werd de knuppel in het hoenderhok geworpen, ze flipten alle kanten uit, daar bij het Genderteam.
Hij gebruikt zijn doosje+toebehoren, maar er zijn zat v/m's die wel voor verwijdering van 'het kippenhok' kiezen, maar niet voor een neo penis, te veel complicaties.
Mila.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Dat is helemaal niet waar het ALLEMAAL om draait. Hoewel het niet onbelangrijk is is iets anders veel belangrijker, namelijk de vraag of het uiterlijk wat je presenteert wel-of-niet overeenkomt met hoe je je voelt. En in tegenstelling wat ook in deze thread breeduit wordt aangenomen zijn er wel degelijk mensen die zich ergens tussen man en vrouw invoelen.mila schreef:Laten we even wel wezen: het draait allemaal om het uiterlijk. In dit geval niet mooi of lelijk, maar geloofwaardig vrouwelijk, uiterlijk en gedragsmatig dan. Niets meer, en niets minder dan dat.
En voor jouw geruststelling: sinds 28 augustus ben ik ook op het werk over, ik heb nog steeds werk en heb geen klachten over onbegrip bij collega's. En nee, ik ben niet passabel.
Groetjes,
Frederique