Frederique_ schreef:Hoi Ciska,
Zou het niet andersom zijn? Dat wij (als TG's) ons angst laten aanpraten door een stuk of 10 TS'en die (deels) menen dat passabiliteit ABSOLUUT het allerbelangrijkste VOOR IEDEREEN is? Die (deels) vinden dat je een verduveld goede reden moet hebben om wel 24h/7dg per week als vrouw te leven maar toch geen SRS te ondergaan? En dat de buitenwereld dus veel begrijpender is dan wij met z'n allen denken?
Groetjes,
Frederique
-persoonlijk laat ik me weinig aanpraten
al het gel*l ten spijt , als ik de deur uitga denk ik geen moment aan wat hier verkondigd wordt door wie dan ook
naar buiten is de buitenwereld, de praktijk, die heeft niets te maken met dit forum
tunnelvisie, als je maar lang genoeg praat over niet passabel zijn, je angsten etc, dan kom je op den duur die deur niet eens meer uit
de werkelijkheid, het proefondervindelijk ervaren, dat is werkelijk, dat is de confrontatie, dat is waar je mee om hebt te gaan, en die is naar alle waarschijnlijkheid minder heftig dan de demonen in je hoofd hebben doen geloven
je kunt jezelf helemaal gek denken of discussieren, maar waar het om gaat is doen doen doen
Joy
joy