Mijn grootste T-blooper

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi Kitty

Wat zul jij je opgelaten gevoeld hebben achteraf.
Jammer dat Tanja niets zei na afloop van het gesprek.
Had je het op tijd geweten. Voor hetzelfde geld had je niet in de spiegel gekeken, en was zo bijv de stad ingelopen.

Maar gebruik jij nog foundation? Dat heb je toch amper nodig?
En dat met de kans dat hat gaat uitlopen.
Ik gebruik dat feitelijk alleen nog 's avonds met een feestje of zo.
Overdag volstaat een beetje mascara, oogschaduw en lippenstift/gloss.
Oh ja, en een beetje dagcreme.
Cyn.
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Misschien viel het in haar ogen wel mee, maar ik voelde me achteraf niet lekker nee.

Ik heb ook foundation niet echt meer nodig. Ik gebruik het idd als ik ergens heen ga waar mijn presentatie wat belangrijker is, of als ik uitga.

Liefs, Kitty.
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

T-blooper,jazoiets,..ongeveer drie jaar geleden liep ik met mijn vriendin te winkelen in Schiedam ,ik had een sportlegging met suede laarzen erover aan,en een strak shirt met een leren jackie.Niet te veel make up maar lekker gek.
In het centrum zit een klein winkeltje beheerd door een vrouw alleen,zij verkoopt daar aparte kleding.Wanneer er een nieuwe collectie hangt dan gaat de oude collectie er compleet uit voor echte afbraakprijzen.
Ik vond daar een een strechjurkje donkergroen en blauw ,mijn vriendin vond het zo leuk dat ze er ook een wilde.Dus allebei blij en afrekenen.
Mijn vriendin was zo enthousiast dat ze het jurkje gelijk aantrok,en zei dat ik dat ook maar moest doen.Nou geen probleem,ik deed mijn jack uit en trok midden in de winkel het jurkje over mijn hoofd deed mijn haar goed en klaar!
Het was warm dus mijn leren jack ging in de tas,om vervolgens verder te gaan winkelen,en bij winkelen hoort Bram Ladage .Terwijl ik patat bestelde keek de verkoper mij aan (lekker ding),en zei joh dat is ook niet duur.
Niet op mijn mondje gevallen vroeg ik,is de patat gratis dan vandaag?
Hij wees naar mijn nek en zei nee ik heb het over je decoleté.Ik voelde hem al hangen,greep naar mijn kraag en jahoor.Twee kaartjes ,één met de prijs erop van 39 euro doorgestreept en de ander feloranje met 7.50 euro erop gekalkt met viltstift.
lekker sjiek!!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Geen Lid meer
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: do okt 20, 2005 18:06
Contacteer:

Bericht door Geen Lid meer »

Ongeveer 2 maanden geleden ging ik met mijn zoontje naar de speeltuin
hij was in een houten huisje aan t spelen met andere kinderen en ik en andere ouders stonden er ook bij te kijken. Opeens zegt hij trots "kijk! daar staat mn papa!", iedereen keek meteen mijn richting op, de kinderen keken me echt heel schichtig en verlegen aan en ook de ouders zag je raar kijken, ik voelde mn hoofd gloeien lol
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Ellen,

dat maak ik ook regelmatig mee. Mijn dochter noemt me nog steeds papa, en ik wil haar dat niet gaan verbieden. Maar ik sta er wel met gekromde tenen bij af en toe. Vooral als je mensen daarmee op een bepaald idee gaat brengen. Daar gaat je passabiliteit.

Maar onlangs bij de naschoolse opvang vroeg een (nieuw) kindje aan haar "is dat jouw vader? Hoe kan dat". Toen vroeg ze aan mij om het uit te leggen. Waarop ik zei, dat ze dat zelf maar moest doen. Als zij me papa noemt, moet ze het ook zelf uitleggen. Uiteindelijk kan ze dat prima.

Hopelijk gaat ze verschil maken tussen aanspreekvorm thuis en in het openbaar. Zou ik wel toejuichen. Maar ik dring het haar niet op.
Cyn.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Zojuist ontdekt:

Nog even iets leuks aangetrokken op de zaak, net als afgelopen maandag.
Ik heb altijd wel wat bij me. Ik kon nergens mijn lipstick vinden!
Heeft dus drie dagen op het damestoilet gelegen :-)

Ik heb hem nu maar weer meegenomen, ben benieuwd of er morgen iemand op reageert.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Amber_DS
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: wo mar 07, 2007 0:26
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door Amber_DS »

Jaren geleden kom ik s'morgens op de zaak, mijn baas kijkt me aan en zegt, wat heb jij nou onder je ogen??
Kijk snel in een spiegel en zeg tegen hem, heb slecht geslapen en daardoor wordt het onder mijn ogen altijd een beetje zwart.
Hij kijkt me weer aan en zegt jaja, ik loop snel naar de afdeling waar ik moet zijn en heb me de rest van de ochtend maar heel stil gehouden.
Heb het er nooit meer over gehad, maar heb de keren erop wel wat beter opgelet.
Van januari t/m juni terug naar het vu en dan wachten op het groene licht, dan gaat het balletje pas echt rollen.
Dorine
Eredivisie
Berichten: 634
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:31

Bericht door Dorine »

hehe eigenlijk zijn die reakties niet zo erg toch? Uitdagingen voor de volgende keer!

:P

Als ie deraan gewent is vraagt je baas: waarom heb je geen lijntje onder je ogen, had je haast?
Gebruikersavatar
Irene_y
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 20:08
Locatie: Eindhoven

Bericht door Irene_y »

ik vrees dat ik nog wel eens tegen een flinke blooper aanloop. Tot nu toe valt 't mee, behalve dat in mijn initiële fase mijn dochtertje (8 jaar) mooie lak op mijn nagels ontdekte. Vanaf dat moment maak ik haar ook maar op, want mijn vrouw heeft niets met make-up, dus dat miste mijn dochter wel.

op een T*avondje bij binnenkomst mijn jas uitgedaan, maar mijn rokje zat vanachter omhoog, zodat ik eigenlijk een halve minuut in mijn billen heb rondgelopen. Gelukkig zag alleen het ontvangstcomité deze schaamteloze onvolkomenheid. :oops:
Tegenwoordig ga ik met 't gezin "gewoon" en femme naar een restaurant. Gelukkig is me daar zoiets nog niet overkomen....

Yoelle
niet geschikt voor kinderen tot 3 jaar
Guest
ForumFan
Berichten: 251
Lid geworden op: di jan 16, 2007 12:27
Locatie: antarctica

Bericht door Guest »

Hmm ik weet niet echt of dit onder bloopers valt maar het zijn wel grappige dingen die ik heb meegemaakt:

Ik moest laatst bloedprikken in het ziekenhuis en eerst netjes een ponskaartje laten maken. Op mijn paspoort staat nog mijn oude naam en geslacht... dus dat gaf ik aan de baliejuf die netjes een ponskaartje maakte. Ze vroeg nog waar 'hij' was, ik zei dat 'hij' al wachte in de wachtkamer bij het bloedprikken. Eenmaal aangekomen bij die wachtkamer overhandigde ik het formulier van de huisarts met de testjes die moeten gebeuren etc. en mijn ponskaartje. De mevrouw achter de toonbank zei dat ik nog even moest wachten op mijn beurt. Even later riep ze 'Jongedame, ik heb even een vraag...' ik daar naar toe 'mag ik vragen wat dit betekent... er staat Man op uw id-kaart en ponskaartje?'
Ik wist even niet wat ik moes zeggen en zei domweg dat het een typfoutje was en ben toen weer gaan zitten.

Ook heb ik een keer meegemaakt dat er in een disco ofzo werd gevraagd om mijn id-kaart , waar dan nog een foto opstond van jaaaren geleden. Dan wisten ze vaak niet hoe ze moesten reageren en zeiden 'volgens mij ben jij dat helemaal niet...:O' ik: 'ehm jawel hoor... alleen dan in mijn vorige leven' Tjah die opmerking vroeg om de nodige uitleg dus had ik het maar uitgelegd en verder geen problemen.

En ohja... laatst heb ik nog met mijn ziekenfonds gebeld om navraag te doen over een ingediende nota. De mevrouw aan de lijn vroeg netjes om mijn relatiecode en die had ik toen gegeven. Even later zei ze 'Ehm mevrouw, ik begrijp dat u niet voor uzelf belt...? in ons systeem staat hier een man genaamd ....' Waarop ik quasi-verbaasd reageerde 'ooh is dat zo???' Vervolgens alles utigelegd en die mevrouw aan de tel had netjes mijn gegevens omgezet naar mijn nieuwe naam en geslacht en een paar dagen later ontving ik een pasje met Laura en 'V' :D
Gebruikersavatar
petrag
dagelijks aanwezig
Berichten: 107
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 16:42
Locatie: enschede

Bericht door petrag »

Ook ik zal niet achterblijven.

Bij mijn vorige baan kwam ik op een gegeven moment met gelakte nagels op het werk. Ik was nog volleidg in de ondergrond dus niemand op de hoogte.Komt op een gegeven moment een collega naar me toe en vraagt of ik 's avonds aan travestie doe. Toen ik vroeg wat ze bedoelde gaf ze me als antwoord dat mijn nagels nog mooi rood was. Ik heb toen maar direct toegegeven dat dit inderdaad klopte en heb vervolgens nog een aantal handige tips gekregen over het opmaken in het algemeen.

Ik kreeg toen ook de vraag of ik een keer als vrouw wilde komen maar aangezien ik wist dat de teamleider er niet van gediend was heb ik gezegd dat ik het wel met de carnaval zou doen. Ik heb dat jaar met de carnaval veel complimentjes gekregen en de opmerking dat ik vaker op die manier moest komen. Echter een maanden later was ik er weg, dus is het er nooit van gekomen.

groetjes petra
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
Gebruikersavatar
petrag
dagelijks aanwezig
Berichten: 107
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 16:42
Locatie: enschede

Bericht door petrag »

nog eentje waar ik net op kwam.

Ik zat bij mijn ouders die van mijn tv weten. zzat mijn zus daar ook die er nog niet van wist.
Ik kom met een mooie damesbroek (vrij neutraal) een leuk truitje en mooie instappers. Zegt mijn zus in eens "ik wil niet rot doen maar dat is een damestrui" waarop ik antwoordde. klopt en het zijn damesschoenen ook en een damesbroek.
Er kwam toen een gesprek met veel negatieve uitingen van haar kant :-? , maar uiteindelijk accepteerde ze het als "weer een van die fratsen van m'n broer".

Maanden later vroeg ze wat voor maat ik heb omdat ze nog wat kleren had die ze zelf nooit meer droeg en dat misschien nog wat voor mij was. :D

Is het toch allemaal nog goed gekomen :lol:
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

petrag schreef:Ook ik zal niet achterblijven.

Bij mijn vorige baan kwam ik op een gegeven moment met gelakte nagels op het werk. .



groetjes petra
ik neem aan dat dat een bewuste keuze was

lijkt mij ook vreemd voor mensen om je heen

ik neem ff aan dat je verdere presentatie mannelijk was, maar alleen je nagels rood
Guest
ForumFan
Berichten: 251
Lid geworden op: di jan 16, 2007 12:27
Locatie: antarctica

Bericht door Guest »

Haha, jah ik weet ook niet wat ik dan allemaal zou denken als collega zijnde:) Achteraf is het wel grappig lijkt me..
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

het kan best hoor, als je verdere presentatie ook wat grenzen verlegd

sta je daar echter in 3 delig pak met stropdas lijkt het me een beetje vreemd overkomen
Plaats reactie