Patricia schreef :
hetero transvrouw zul je bedoelen
Wel ja, ik schrijf enkel wat relevant is.
Ik schrijf dus hetero-vrouw, omdat veel transen lesbisch blijken te zijn en bijgevolg de diepte niet of minder van belang is.
Ik heb er tenminste nog nooit 1 bio hetero-vrouw over gehoord
Dat heb je mis.
Dat komt omdat er nooit over wordt gesproken.
je moet als vriendinnen elkaar al heel goed kennen, alvorens je over die dingen gaat praten.
Een snelle opzoeking op internet bracht me op deze site :
http://forum.fok.nl/topic/106251
Wat lees ik hier :
Isabeau :
En om zelf even te reageren: het heeft bij mij wel een keer echt zeer gedaan met iemand die vrij groot geschapen was. Geen pretje. Geef me dan maar liever een gemiddelde penis, zo'n grote is een pijnlijke bezigheid. (en hij maar denken dat ik kreunde van genot)
En uhhhh, de gemiddelde diepte bij een bio vrouw is ook maar 7 a 8 cm. En bij opwinding komt er 5cm bij. Dus ook 13cm samen.
Ik sluit me bij Laura aan :
maar buiten opwinding is het weefsel gewoon veel rekbaarder. Als een bio-vrouw een penis in zich heeft van 15 cm, kan het voor die man voelen alsof hij 'aan het eind' zit... Terwijl die zelfde vrouw met een man kan vrijen met een piemel van 20 cm en voor hem voelt het ook alsof hij 'aan het einde van het gaatje zit'. Met andere woorden: het weefsel is gewoon veel rekbaarder, en gaat in heel veel gevalen nog (veel) verder dan 12 of 13 cm. Ook niet verwonderlijk als je bedenkt dat er een kind door moet, geeft maar aan hoe rekbaar het spul is
Uit eigen ervaring weet ik nu dat zelfs met een neo-vagina van 13,5 cm en dus rekbaar tot max 15 cm het mogelijk is om normaal te vrijen met een man met een penis van 18 cm.
Al is het wel opletten .... alles hangt immers van de positie af bij het vrijen.
Het is voor de man wel redelijk vervelend als het niet diep genoeg blijkt te zijn in een bepaalde positie.
Maar onmogelijk is het dus niet om normaal te vrijen.
Om eerlijk te zijn 20 cm lijkt me wel te groot voor mij.
Ik denk dat het dan serieus gaat gaan bloeden en wel eens hevig pijn kan doen voor beiden.
Het gevoel is anders bij ons dan bij een bio-vrouw denk ik zo te hebben begrepen uit de feedback.
Bij ons lopen ze met hun hoofd tegen een harde deur, bij een bio-vrouw tegen een zachte deur.
Je begrijpt wel wat ik bedoel.
Groeten,
Melina