Hoi Robert,
Ja die is iets te oud en ook iets te zwaar geworden tegenwoordig.
In het wielrennen zijn er zeer veel categoriën hoor ... van veldrijden tot wielrennen op de baan , op de weg .....
Inderdaad 3 maand is niet zo heel lang, maar wat opvallend is , is dat ik vaak gewoon helemaal niks meer hoor .... en daarna dan toch plots een uitnodiging krijg voor een etentje ..... eigenlijk dus als ik er niet meer op reken.
Maar ja het loopt wel goed ..... mannen kunnen best lief zijn .....
Soms zijn het zelfs schatjes.
Groetjes,
Melina
IDENTITEITSCRISIS OP KOMST!!!!!!
Moderator: Moderators
Robert,
Ik heb niet alles helemaal gelezen, maar dit lijtk haast een droom voor iedere TS.
Hoe ga je er op dit moment mee om? Denk je bij jezelf wel is, krijg de klere ik wil helemaal niks met een "transseksueel". Ik wil ooit kinderen, ik wil me niet steetds hoeven verdedigen naar de buiten wereld over mijn relatie ed.
Ik ben die mannelijke trekjes zat, hoe ga je daar mee om?
Ik heb niet alles helemaal gelezen, maar dit lijtk haast een droom voor iedere TS.
Hoe ga je er op dit moment mee om? Denk je bij jezelf wel is, krijg de klere ik wil helemaal niks met een "transseksueel". Ik wil ooit kinderen, ik wil me niet steetds hoeven verdedigen naar de buiten wereld over mijn relatie ed.
Ik ben die mannelijke trekjes zat, hoe ga je daar mee om?
hallo leonie

groeten robert
gewoon normaal eigenlijk ik heb er in het dagelijks leven eigenlijk geen last "meer" van. in het begin is het even lastiger dan een "normale" vriendin maar na verloop van tijd wordt het heel normaalLeonie schreef:Hoe ga je er op dit moment mee om?
ongeveer net zo vaak als dat ik bij voorgaande relaties dacht krijg de klere ik stop met jou. namelijk bij ruzies (die ik met haar minder heb dan met voorgaande vriendinnen)Denk je bij jezelf wel is, krijg de klere ik wil helemaal niks met een "transseksueel".
dat is een lastig punt, die wil ik namelijk wel. maar daar valt ook weer een mouw aan te passen (adoptie/draagmoederschap) en elke andere vrouw geeft ook geen garantie voor kinderen en die zou ik ook niet in de steek laten voor dit argument, waarom nu dan wel?Ik wil ooit kinderen,
meesten weten het al dus ik hoef me niet zo vaak meer te verdedigen al komen bij sommmige tv optredens weer vragen (zie mijn post bij kitty...) dat vind ik niet erg alleen soms een beetje vermoeiend. en het grootste gedeelte van de buitenwereld hoef ik niets uit te leggen omdat ze of het niet zien of het niet vragenik wil me niet steetds hoeven verdedigen naar de buiten wereld over mijn relatie ed.
ik ben niet de enige die zo is, het dus valt wel mee met die droom zie melina's verhaal maar die heeft zo te lezen nog wel wat mannen overIk heb niet alles helemaal gelezen, maar dit lijtk haast een droom voor iedere TS.
............
Ik ben die mannelijke trekjes zat,

groeten robert
-
- Eredivisie
Robert schreef :
ik ben niet de enige die zo is, het dus valt wel mee met die droom zie melina's verhaal maar die heeft zo te lezen nog wel wat mannen over
(LOL), ja vorige zaterdag was het wel heel erg.
Er waren in mijn vaste dancing 5 mannen aanwezig, die speciaal waren gekomen om me nog eens te ontmoeten.
Ik had dit wel nooit verwacht, toch zeker niet in het hetero-milieu..........
Het gaat eigenlijk te goed ......
Op een correcte manier mannen afwijzen en verder de juiste keuze maken als vrouw is nu veel meer een probleem dan mijn transseksualiteit
Groetjes,
Melina
ik ben niet de enige die zo is, het dus valt wel mee met die droom zie melina's verhaal maar die heeft zo te lezen nog wel wat mannen over
(LOL), ja vorige zaterdag was het wel heel erg.
Er waren in mijn vaste dancing 5 mannen aanwezig, die speciaal waren gekomen om me nog eens te ontmoeten.
Ik had dit wel nooit verwacht, toch zeker niet in het hetero-milieu..........
Het gaat eigenlijk te goed ......
Op een correcte manier mannen afwijzen en verder de juiste keuze maken als vrouw is nu veel meer een probleem dan mijn transseksualiteit
Groetjes,
Melina
Dat is wel een positief teken natuurlijk!robert schreef: ongeveer net zo vaak als dat ik bij voorgaande relaties dacht krijg de klere ik stop met jou. namelijk bij ruzies (die ik met haar minder heb dan met voorgaande vriendinnen)
Bij een transseksueel weet je zeker dat het niet kan, bij andere vrouwen weet je vrij zeker dat het wel kan, dat is toch wel een verschil. Als is het, zoals je zegt, prima op te lossen.robert schreef: dat is een lastig punt, die wil ik namelijk wel. maar daar valt ook weer een mouw aan te passen (adoptie/draagmoederschap) en elke andere vrouw geeft ook geen garantie voor kinderen en die zou ik ook niet in de steek laten voor dit argument, waarom nu dan wel?
Het fasineerd me wel eigenlijk. Het lijkt mij zo leuk om zoiets in een relatie te kunnen hebben.robert schreef: ik ben niet de enige die zo is, het dus valt wel mee met die droom zie melina's verhaal maar die heeft zo te lezen nog wel wat mannen over![]()