Passabel of aantrekkelijk?
Moderator: Moderators
<Wie ik ook heel mooi vond, was Miss Teddy.
Subtiel, fout, vol humor en ze weet er een prachtig plaatje van te maken.
Beter dan wat jij aan had, toch?
Proost,>
Geen idee wie Miss Teddy is? Die in die lange, gehaakte jurk (met die subtiel blote billen eronder)?
Colaatje SP voor jou in dit geval? Mijn prachtige, zwart/witte
getailleerde robe manteau waar je vriendin me complimenteerde, en ze was niet de enige die avond? lol!
Maar om jou ook een veer in je kont te steken: je hebt een mooi, slank figuur dat idd zeer geschikt is om heupbroeken te dragen (alleen is de hoge taille weer zwaar in de mode *bitchy mode*)
Mila.
Subtiel, fout, vol humor en ze weet er een prachtig plaatje van te maken.
Beter dan wat jij aan had, toch?
Proost,>
Geen idee wie Miss Teddy is? Die in die lange, gehaakte jurk (met die subtiel blote billen eronder)?
Colaatje SP voor jou in dit geval? Mijn prachtige, zwart/witte
getailleerde robe manteau waar je vriendin me complimenteerde, en ze was niet de enige die avond? lol!
Maar om jou ook een veer in je kont te steken: je hebt een mooi, slank figuur dat idd zeer geschikt is om heupbroeken te dragen (alleen is de hoge taille weer zwaar in de mode *bitchy mode*)
Mila.
-
- Eredivisie
Hoi Mila,
Ik snap als 'vrouw' deze vraag gewoon niet hoor.
Alles hangt toch af van de gelegenheid en van het ogenblik ?
Als vrouw heb je toch een massa outfits om dingen te combineren en afhankelijk van hoe je je voelt ga je je kleden.
Ik heb nu 3 kleerkasten vol en ik heb soms nog het gevoel dat ik voor bepaalde situaties dingen mis.
Enfin ik geef een voorbeeld :
Ik ben net terug van 3 uur koersen.
Goed dus dat doe je dan in sportuitrusting, haar in een staart, sportband ......geen make-up.
Maar wel truitje met uitgesneden mouwen en strakke wielerbroek.
Ik kan je al meteen zeggen dat geen enkele man die op de baan met mij heeft meegreden, maar enig vermoeden had dat ik trans ben .......
Bon als extra dan nog lekker wat regen gehad ook........
Je kan nu wel zeggen : dat is nu weer iets typisch mannelijk ........gaan koersen ..... Maar neen hoor, in Nederland weten jullie dat wel heel goed.
Mijn voorbeeld is immers niet E Merckx, maar dat is al heel lang :
Leontien Zijlaard-Van Moorsel.
Ik koers zelf al een tijdje, die haar wereldrecord is echt wel de moeite.
Ik denk niet dat er hier veel op aarde rondlopen die dat gaan verbeteren.
Enfin, we 'wijken af'.
Nu is het dan weer tijd om me te verzorgen lekker badje, nagels doen ...
Morgen naar de kapper en het beauty-center.
In de namiddag ga ik dan mijn boodschappen doen.
Dat is dan in gewone jeans (meestal Armani jeans zonder al teveel franjes, geen strassen of speciale dingen), platte schoenen.
make-up neem ik in de dag dan lichte kleur.
Nagellak is dan doorschijnend wit, ik heb gelukkig mijn eigen nagels .... dus geen dure gelnagels nodig
's avonds ga ik met mijn beste vriendin iets drinken en daarna gaan we heel de nacht dansen.
Uiteraard dat ik me dan wel iets meer uitdagend ga kleden.
Zal wel zijn , de bedoeling is immers versieren.
Nu wat is sexy ?
Ik kies morgen voor een Lage taille V Beckham jeans, met strassen op de achterzak (dus geen rok of kleedje deze keer), met zwarte top van Morgan of anders een T-shirt van Versace (moet nog beslissen morgen) en verder elegante zwarte schoenen (hiel 7 cm) met strassen (Sacha)
De make-up zal 's avonds iets zwaarder zijn, maar geen blauw voor de ogen en zeker geen rood voor de nagellak. .... juwelen hou ik ook wel beperkt
Enifn ik kan zo nog wel doorgaan hoor.
De keuze is absurd .... het enige wat je zou kunnen zeggen.
Lang haar of kort haar ..... dat is een persoonlijke voorkeur.
En ik heb altijd gekozen voor lang haar.
Kort staat me niet ...... misschien wel na de FFS, wie weet.
Elke vrouw kan zich ofwel neutraal, business, sexy,..... kleden.
Dat hangt volgens mij gewoon van de situatie af.
Dus zaterdag in de dag als ik winkel moeten ze me met rust laten, want dan winkel ik.
De zaterdag tegen de avond zal ik wel duidelijke signalen uitzenden naar mannen, ik ben er wel heel zeker van.
Angst dat ze iets zullen doorhebben ?
Dat heb ik absoluut niet meer nu, zelfs als ik het hen vlakaf zeg, willen ze het niet eens geloven (val nu dood, wie had dat gedacht .... ik alvast niet).
Groeten,
Melina
Ik snap als 'vrouw' deze vraag gewoon niet hoor.
Alles hangt toch af van de gelegenheid en van het ogenblik ?
Als vrouw heb je toch een massa outfits om dingen te combineren en afhankelijk van hoe je je voelt ga je je kleden.
Ik heb nu 3 kleerkasten vol en ik heb soms nog het gevoel dat ik voor bepaalde situaties dingen mis.
Enfin ik geef een voorbeeld :
Ik ben net terug van 3 uur koersen.
Goed dus dat doe je dan in sportuitrusting, haar in een staart, sportband ......geen make-up.
Maar wel truitje met uitgesneden mouwen en strakke wielerbroek.
Ik kan je al meteen zeggen dat geen enkele man die op de baan met mij heeft meegreden, maar enig vermoeden had dat ik trans ben .......
Bon als extra dan nog lekker wat regen gehad ook........
Je kan nu wel zeggen : dat is nu weer iets typisch mannelijk ........gaan koersen ..... Maar neen hoor, in Nederland weten jullie dat wel heel goed.
Mijn voorbeeld is immers niet E Merckx, maar dat is al heel lang :
Leontien Zijlaard-Van Moorsel.
Ik koers zelf al een tijdje, die haar wereldrecord is echt wel de moeite.
Ik denk niet dat er hier veel op aarde rondlopen die dat gaan verbeteren.
Enfin, we 'wijken af'.
Nu is het dan weer tijd om me te verzorgen lekker badje, nagels doen ...
Morgen naar de kapper en het beauty-center.
In de namiddag ga ik dan mijn boodschappen doen.
Dat is dan in gewone jeans (meestal Armani jeans zonder al teveel franjes, geen strassen of speciale dingen), platte schoenen.
make-up neem ik in de dag dan lichte kleur.
Nagellak is dan doorschijnend wit, ik heb gelukkig mijn eigen nagels .... dus geen dure gelnagels nodig
's avonds ga ik met mijn beste vriendin iets drinken en daarna gaan we heel de nacht dansen.
Uiteraard dat ik me dan wel iets meer uitdagend ga kleden.
Zal wel zijn , de bedoeling is immers versieren.
Nu wat is sexy ?
Ik kies morgen voor een Lage taille V Beckham jeans, met strassen op de achterzak (dus geen rok of kleedje deze keer), met zwarte top van Morgan of anders een T-shirt van Versace (moet nog beslissen morgen) en verder elegante zwarte schoenen (hiel 7 cm) met strassen (Sacha)
De make-up zal 's avonds iets zwaarder zijn, maar geen blauw voor de ogen en zeker geen rood voor de nagellak. .... juwelen hou ik ook wel beperkt
Enifn ik kan zo nog wel doorgaan hoor.
De keuze is absurd .... het enige wat je zou kunnen zeggen.
Lang haar of kort haar ..... dat is een persoonlijke voorkeur.
En ik heb altijd gekozen voor lang haar.
Kort staat me niet ...... misschien wel na de FFS, wie weet.
Elke vrouw kan zich ofwel neutraal, business, sexy,..... kleden.
Dat hangt volgens mij gewoon van de situatie af.
Dus zaterdag in de dag als ik winkel moeten ze me met rust laten, want dan winkel ik.
De zaterdag tegen de avond zal ik wel duidelijke signalen uitzenden naar mannen, ik ben er wel heel zeker van.
Dat heb ik absoluut niet meer nu, zelfs als ik het hen vlakaf zeg, willen ze het niet eens geloven (val nu dood, wie had dat gedacht .... ik alvast niet).
Groeten,
Melina
<De zaterdag tegen de avond zal ik wel duidelijke signalen uitzenden naar mannen, ik ben er wel heel zeker van.
Dat heb ik absoluut niet meer nu, zelfs als ik het hen vlakaf zeg, willen ze het niet eens geloven >
Melina toch! (en Kimmy en Vicky) pas toch op, straks krijg je/krijgen jullie nog een boze Spiegel op jullie dak, die zich kwaad maakt over het veren in eigen konten steken
Anyway.....ik hou mijn haar kort, (ik laat het komende maandag verven, een licht goudbruine/rossig blonde gemeleerde coupe soleil in mijn donkere haar), ik kleed me stijlvol, elegant,(Dries van Noten, Ann de Meulemeester, InWear/Matinique) maar NIET te opvallend vrouwelijk, ik wil gewoon niet (nog) meer aandacht dan dat me al ten deel valt.
Gewoon geen trek in......en hoe blasé het ook klinkt: aandacht van mannen, dat went op een gegeven moment.
Handige tip: hoe afstandelijker je je gedraagt, met af en toe een zweem van interesse, hoe harder ze achter je aan zullen lopen. En hoe nukkiger, grilliger, ze zullen voor je rennen.
Play hard to get is een soort feit en waarheid voor vrouwen, het werkt namelijk. Te happig, en je word 'gebruikt' of het stoot af.
Mila.
Dat heb ik absoluut niet meer nu, zelfs als ik het hen vlakaf zeg, willen ze het niet eens geloven >
Melina toch! (en Kimmy en Vicky) pas toch op, straks krijg je/krijgen jullie nog een boze Spiegel op jullie dak, die zich kwaad maakt over het veren in eigen konten steken
Anyway.....ik hou mijn haar kort, (ik laat het komende maandag verven, een licht goudbruine/rossig blonde gemeleerde coupe soleil in mijn donkere haar), ik kleed me stijlvol, elegant,(Dries van Noten, Ann de Meulemeester, InWear/Matinique) maar NIET te opvallend vrouwelijk, ik wil gewoon niet (nog) meer aandacht dan dat me al ten deel valt.
Gewoon geen trek in......en hoe blasé het ook klinkt: aandacht van mannen, dat went op een gegeven moment.
Handige tip: hoe afstandelijker je je gedraagt, met af en toe een zweem van interesse, hoe harder ze achter je aan zullen lopen. En hoe nukkiger, grilliger, ze zullen voor je rennen.
Play hard to get is een soort feit en waarheid voor vrouwen, het werkt namelijk. Te happig, en je word 'gebruikt' of het stoot af.
Mila.
het kan toch ook beide. Het is menselijk en ik denk dat er veel buiten het hokje is en zit. sterker er bestaan geen hokjes. Het zijn rondjes die elkaar overlappen. Maar iedereen heeft zijn ideaal en dat de maatschappij op uiterlijk is. Ja alles draait om imago en smaak doet niet toe. Maar persoonlijk vind ik het fijn als ik beide mag zijn.
als ik op het podium als glamourgirl optreed (dus achter de draaitafels dan dik ik het iets aan.) en ga ik voor de T factor die X factor (wat is dat nou. Doe wat je zelf goed vind en wilt. Make yourself happy!!
Maar het kan natuurlijk niet altijd puur omdat de vraag stelling erg met de buitenwereld te maken heeft en hoe andere je zien.
Hoe zie je jezelf in het plaatje of vind je buitenkant aleen belangrijk. Het ene mens is het andere niet
en op ieder potje past een deksel. toch?
Ik denk dat ik dus voor beide ga als er geen andere keuze is.
Ik vind het dat ik mezelf niet in een iets kan neerzetten.
Maar he ik ben mens en een leukmens denk ik dan (zonder arogant te zijn) mensen houden van mensen. Het is aan ons om er voor te zorgen dat ze van jou gaan houden (als jij dat wilt)
en als je dat niet wilt ook goed
Maar je moet accepteren dat er mensen zijn die hier toch niet goed mee om kunnen gaan of het niet snappen. Dus welke factor......
ik ga voor factoor 20 als de zon schijnt dan verbrand ik niet en word ik mooi bruin.
X
als ik op het podium als glamourgirl optreed (dus achter de draaitafels dan dik ik het iets aan.) en ga ik voor de T factor die X factor (wat is dat nou. Doe wat je zelf goed vind en wilt. Make yourself happy!!
Maar het kan natuurlijk niet altijd puur omdat de vraag stelling erg met de buitenwereld te maken heeft en hoe andere je zien.
Hoe zie je jezelf in het plaatje of vind je buitenkant aleen belangrijk. Het ene mens is het andere niet
en op ieder potje past een deksel. toch?
Ik denk dat ik dus voor beide ga als er geen andere keuze is.
Ik vind het dat ik mezelf niet in een iets kan neerzetten.
Maar he ik ben mens en een leukmens denk ik dan (zonder arogant te zijn) mensen houden van mensen. Het is aan ons om er voor te zorgen dat ze van jou gaan houden (als jij dat wilt)
en als je dat niet wilt ook goed
Maar je moet accepteren dat er mensen zijn die hier toch niet goed mee om kunnen gaan of het niet snappen. Dus welke factor......
ik ga voor factoor 20 als de zon schijnt dan verbrand ik niet en word ik mooi bruin.
X
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Ik breek maar weer eens in, in de dialoog
... zo duidelijk wat je moet doen, wil je op de Wensdag als vrouw wel of juist niet opgaan in de massa...mila schreef:tussen alle nylonpruiken, strakke minijurkjes, fetisj tv's etc zag ik 1 absolute X factor, teweten een schitterende donkere, (indiase?) zeer knappe androgyne verschijning die haar haar in een kor dameskapsel droeg, zo goed als geen make up, zwarte, eenvoudige kleding, en......een broek.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Spreekt daar Miss Long Legs?Arike schreef: Was er onder die 100+ aanwezigen nog iemand die niet jaloers was op je figuur?
120 bezoekers las ik, en wie heeft er het langst op de dansvloer gestaan?
Maar even on-topic Arike, waarom P boven X?
Het is natuurlijk een gechargeerde keuze, maar is het niet aantrekkelijk om een androgyne schoonheid te zijn, als je daar het bijbehorende zelfvertrouwen bij hebt? Dan hou je die groenteboer ook wel op zijn plaats...
Groetjes
Francis
-
- Eredivisie
Mila schreef :
Ja dat klopt wel hoor.
Het is zeker nog wat zoeken .... het is nu allemaal nog vrij nieuw en bovendien is het enthousiasme enorm groot.
De grote rem is nu weg en ergens ga je toch jezelf testen.
Een goede vriendin ... nu 30 en zwanger van haar 2de kind zei me vorige week : "Melina je gedrag is enorm te vergelijken met de fase die ik zelf heb meegemaakt tussen mijn 16de en 20ste levensjaar.
Dus het is echt wel ergens 'opnieuw' beginnen en dat op zowat alle vlakken.
Ergens is onze situatie wel uniek.
Ik ben nu een vrouw van 36.
Maatschappelijk, intellectueel,...... is dat ook zo, maar emotioneel absoluut dus niet. De invloed van hormonen mag je hier zeker niet onderschatten.
en dat dan in combinatie met een 'nieuwe' seksualiteit door de SRS en borstvergroting.
Lichamelijk zou je kunnen zeggen : ja maar je bent qua lichaam toch 36.
Wel dat is ook niet helemaal waar. Je lichaam gaat zich onder invloed van de hormonen ook anders vormen.
In sommige gevallen (zoals bij mij), krijg je ergens de vormen van een wat jongere 'vruchtbare' vrouw.
Neem daar dan de nog redelijk stevige borsten (want recent ontwikkeld en vergroot) bij .....
Enfin, stof genoeg voor discussie
Groeten,
Melina
Ja dat klopt wel hoor.
Het is zeker nog wat zoeken .... het is nu allemaal nog vrij nieuw en bovendien is het enthousiasme enorm groot.
De grote rem is nu weg en ergens ga je toch jezelf testen.
Een goede vriendin ... nu 30 en zwanger van haar 2de kind zei me vorige week : "Melina je gedrag is enorm te vergelijken met de fase die ik zelf heb meegemaakt tussen mijn 16de en 20ste levensjaar.
Dus het is echt wel ergens 'opnieuw' beginnen en dat op zowat alle vlakken.
Ergens is onze situatie wel uniek.
Ik ben nu een vrouw van 36.
Maatschappelijk, intellectueel,...... is dat ook zo, maar emotioneel absoluut dus niet. De invloed van hormonen mag je hier zeker niet onderschatten.
en dat dan in combinatie met een 'nieuwe' seksualiteit door de SRS en borstvergroting.
Lichamelijk zou je kunnen zeggen : ja maar je bent qua lichaam toch 36.
Wel dat is ook niet helemaal waar. Je lichaam gaat zich onder invloed van de hormonen ook anders vormen.
In sommige gevallen (zoals bij mij), krijg je ergens de vormen van een wat jongere 'vruchtbare' vrouw.
Neem daar dan de nog redelijk stevige borsten (want recent ontwikkeld en vergroot) bij .....
Enfin, stof genoeg voor discussie
Groeten,
Melina
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
... ... laten we idd maar weer even on topic gaan...
Mocht ik dat ergens toch ooit ontwikkelen, dan mag ik vast wel weer terugkomen op deze vraag ...
Maar voorlopig blijf ik maar de Arike die ik ben, en diegene die je op de dansvloer hebt gezien is natuurlijk maar een lichte uitvergroting daarvan
P.S. Mocht jij belangstelling hebben voor mijn groenteboer ...
Eigenlijk is het heel simpel, ik ben het meest stabiel in mijn leven als ik kan zijn, wie ik ben... en dat is Arike en niet die stereotype androgyne schoonheid. Dat voel ik me niet... o ja en dat zelfvertrouwen heb ik ook niet...francis schreef: Maar even on-topic Arike, waarom P boven X?
Het is natuurlijk een gechargeerde keuze, maar is het niet aantrekkelijk om een androgyne schoonheid te zijn, als je daar het bijbehorende zelfvertrouwen bij hebt? Dan hou je die groenteboer ook wel op zijn plaats...
Mocht ik dat ergens toch ooit ontwikkelen, dan mag ik vast wel weer terugkomen op deze vraag ...
Maar voorlopig blijf ik maar de Arike die ik ben, en diegene die je op de dansvloer hebt gezien is natuurlijk maar een lichte uitvergroting daarvan
P.S. Mocht jij belangstelling hebben voor mijn groenteboer ...
groetjes,
Arike
"But life is too short
Arike
"But life is too short
leuk om eens wat positieve verhalen te lezen en helemaal meningloos hoef je van mij echt niet te zijn hoor maar om nou op een avond iedereen af te katten behalve een of twee transen die door het Mila conundrum criteria komen
dat is pijnlijk voor de zwijgende meerderheid die er die avond ook was en je weet, hier meeleest, bovendien lijkt het wel of je op dat soort feestjes/groepen bent om te zien en vooral te voelen hoe goed jij het er in verhouding tot anderen (op passabiliteit) ervan af hebt gebracht.
dus Mila ik denk gewoon dat je negatieve ervaringen hebt gehad die je te gefrustreerd richt op anderen , net zoals ik dat deed/doe naar voetballers/militairen/corpsballen/mannen in verband met het verleden
herkenning hiervan is de eerste stap....
ben benieuwd of je dit oppakt of in een passief aggresieve bui schiet met veel bah boes en barfs
dat is pijnlijk voor de zwijgende meerderheid die er die avond ook was en je weet, hier meeleest, bovendien lijkt het wel of je op dat soort feestjes/groepen bent om te zien en vooral te voelen hoe goed jij het er in verhouding tot anderen (op passabiliteit) ervan af hebt gebracht.
dus Mila ik denk gewoon dat je negatieve ervaringen hebt gehad die je te gefrustreerd richt op anderen , net zoals ik dat deed/doe naar voetballers/militairen/corpsballen/mannen in verband met het verleden
herkenning hiervan is de eerste stap....
ben benieuwd of je dit oppakt of in een passief aggresieve bui schiet met veel bah boes en barfs
-
- Eredivisie
Mila schreef :
tussen alle nylonpruiken, strakke minijurkjes, fetisj tv's etc zag ik 1 absolute X factor, teweten een schitterende donkere, (indiase?) zeer knappe androgyne verschijning die haar haar in een kor dameskapsel droeg, zo goed als geen make up, zwarte, eenvoudige kleding, en......een broek.
Schitterend toch weer.
Schrijf een boek zou ik zeggen .....
Ik zie het zo voor mij ......
Enfin volgende week zaterdag is er in België nog eens een travestieparty .... ik kijk er ook al naar uit.
Af en toe zit ik er toch echt wel graag eens tussen hoor .....niet te geloven wat een 'diversiteit'.
Maar vaak ook .... en dat is heel spijtig, zoveel angst op die gezichten.
Niet van hun stoel durven komen, nauwelijks naar de WC durven gaan ......
Waarom toch denk ik dan ? Als je op zo een trav-party al met schrik moet zitten, dan zit de angst toch wel heel diep in jezelf lijkt me.
Wat me vorige keer is opgevallen : er is echt een tendens naar kort haar voor de pruiken.
Waarschijnlijk ook wel ergens met het idee : dan val ik minder op en dan zal ik echt wel meer passable zijn als 'vrouw'.
Wat uiteraard een illusie is , als je onder die pruik een uitgesproken mannelijk gezicht hebt, bijna 2m bent en een maat 50 hebt van bovenkleding.
Maar bon, dat is niet zo belangrijk : het gaat eigenlijk gewoon om jezelf zijn op zo een avond.
Groeten,
Melina
tussen alle nylonpruiken, strakke minijurkjes, fetisj tv's etc zag ik 1 absolute X factor, teweten een schitterende donkere, (indiase?) zeer knappe androgyne verschijning die haar haar in een kor dameskapsel droeg, zo goed als geen make up, zwarte, eenvoudige kleding, en......een broek.
Schitterend toch weer.
Schrijf een boek zou ik zeggen .....
Ik zie het zo voor mij ......
Enfin volgende week zaterdag is er in België nog eens een travestieparty .... ik kijk er ook al naar uit.
Af en toe zit ik er toch echt wel graag eens tussen hoor .....niet te geloven wat een 'diversiteit'.
Maar vaak ook .... en dat is heel spijtig, zoveel angst op die gezichten.
Niet van hun stoel durven komen, nauwelijks naar de WC durven gaan ......
Waarom toch denk ik dan ? Als je op zo een trav-party al met schrik moet zitten, dan zit de angst toch wel heel diep in jezelf lijkt me.
Wat me vorige keer is opgevallen : er is echt een tendens naar kort haar voor de pruiken.
Waarschijnlijk ook wel ergens met het idee : dan val ik minder op en dan zal ik echt wel meer passable zijn als 'vrouw'.
Wat uiteraard een illusie is , als je onder die pruik een uitgesproken mannelijk gezicht hebt, bijna 2m bent en een maat 50 hebt van bovenkleding.
Maar bon, dat is niet zo belangrijk : het gaat eigenlijk gewoon om jezelf zijn op zo een avond.
Groeten,
Melina
en als je dan voor P in de poll kiest dan zou je toch ook niet op de feestjes afkomen? dan ga je toch helemaal op in het leven als vrouw zoals Melina beschrijft bijv.
mjah ik zal toch niet de eerste zijn die je dit zegt maarja
dat had ik dus geschreven maar wederom had ik het verkeerd lol je gaat dus wel naar die feestjes nog Melina
er wordt weer aardig geslowchat is frederique op vacance? en moet jij niet slapen Melina?
pff some girls have all the fun
ik ga maar weer verder dromen voorlopig, mijn tijd komt nog wel!
xx
mjah ik zal toch niet de eerste zijn die je dit zegt maarja
dat had ik dus geschreven maar wederom had ik het verkeerd lol je gaat dus wel naar die feestjes nog Melina
er wordt weer aardig geslowchat is frederique op vacance? en moet jij niet slapen Melina?
pff some girls have all the fun
ik ga maar weer verder dromen voorlopig, mijn tijd komt nog wel!
xx
-
- Eredivisie
Dorine schreef :
Ja hoor, het is daar plezant.
Goede muziek en leuke gesprekken.
Ik praat wel vaak met de partners van de travestieten.
Ik zit heel vaak aan tafel bij de bio-vrouwen en sommige van die vrouwen zijn ook wel wat vriendinnen geworden.
Maar er zijn ook altijd enkele travestieten aanwezig die ook wel een stap verder willen gaan. Dus ook overwegen om van travestiet naar trans te gaan. Zoals ik zelf dus.
Het gaat dan ook vaak over ontharingen, operaties , genderteam ........
Na de travestie-party ga ik dan wel nog naar mijn vaste dancing hoor.
Voor mij is dat eigenlijk een leuk begin van de avond.
Ik denk ook wel dat bijna iedereen me kent in het travestie-wereldje .....
in België is dat echt niet groot hoor.
Er zijn ook niet zoveel van die feestjes hoor, dat is éénmaal om de 2 of 3 maand.
Dus neen ik vind dat echt wel fun .... waarom ook niet ?
Het is eens iets anders en je maakt er gemakkelijk vriendinnen......
Nu ik ga daar echt totaal ontspannen naartoe hoor, dat is vroeger wel eens anders geweest ..... ik ben mijn beginperiode als travestiet nog niet vergeten. De weg is voor mij toch ook wel heel lang geweest.
Ik ga trouwens om 1:00 slapen.
Ik moet morgen om 9:00 uit bed.
Dus dat is nog 8 uur slapen hé.
Groeten,
Melina
Ja hoor, het is daar plezant.
Goede muziek en leuke gesprekken.
Ik praat wel vaak met de partners van de travestieten.
Ik zit heel vaak aan tafel bij de bio-vrouwen en sommige van die vrouwen zijn ook wel wat vriendinnen geworden.
Maar er zijn ook altijd enkele travestieten aanwezig die ook wel een stap verder willen gaan. Dus ook overwegen om van travestiet naar trans te gaan. Zoals ik zelf dus.
Het gaat dan ook vaak over ontharingen, operaties , genderteam ........
Na de travestie-party ga ik dan wel nog naar mijn vaste dancing hoor.
Voor mij is dat eigenlijk een leuk begin van de avond.
Ik denk ook wel dat bijna iedereen me kent in het travestie-wereldje .....
in België is dat echt niet groot hoor.
Er zijn ook niet zoveel van die feestjes hoor, dat is éénmaal om de 2 of 3 maand.
Dus neen ik vind dat echt wel fun .... waarom ook niet ?
Het is eens iets anders en je maakt er gemakkelijk vriendinnen......
Nu ik ga daar echt totaal ontspannen naartoe hoor, dat is vroeger wel eens anders geweest ..... ik ben mijn beginperiode als travestiet nog niet vergeten. De weg is voor mij toch ook wel heel lang geweest.
Ik ga trouwens om 1:00 slapen.
Ik moet morgen om 9:00 uit bed.
Dus dat is nog 8 uur slapen hé.
Groeten,
Melina
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ging gisteravond vroeg naar bed.Dorine schreef:er wordt weer aardig geslowchat is frederique op vacance?
Heb zo te zien niet zoveel gemist...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !