Een snor opplakken en op z'n chaps lopen red ik wel, zelfs het kostuum erbij kan ik wel regelen.. kan ik eens een keer de travestiet uithangenmina schreef:alleen als ze een snor op plakt en in chaps gaat lopen, eerder niet, lol

groetjes, Fenna
Moderator: Moderators
ik vind dat alleen maar geweldig en heel invoelbaar, ik hoop dat trouwens mensen mij ook wijzen op als ik anderen onrecht aandoe, maar dat gebeurt ook wel geloof ik he Mina, Mila, Babette, Frederique, Janiek etcMag dat? Of niet? Volgens jou?
Net zoals er een aantal mensen zijn die hun T*-zijn alleen virtueel beleven, omdat ze het in het echte niet durven, misschien is Mila een 'virtual bitch' omdat ze in het echte leven niet durft te zeggen wat ze van ons allemaal echt denkt. Wie weet... ik niet, heb haar nooit ontmoet.Frederique_ schreef:Nogmaals: IRL ken ik jou heel anders. Ik snap dan ook niet hoe het kan dat je virtueel zo vreselijk je best lijkt te doen om iedereen tegen je in het harnas te jagen...
Inderdaad. Vicky is een meisje van pakweg rondom de 19, en een beetje ijdelheid past bij de leefttijd. Bij een vrouw van begin veertig komt het vaak wel anders over.mila schreef:En Dorine, voordat je de azijnspuit weer tevoorschijn haalt, en Frederique, voordat je me weer doorzaagt; ik zeg dus in iets andere bewoordingen hetzelfde als Vicky.
<Maar ik heb over aandacht niet te klagen...ze zien ook wel vaak dat ik geen geboren vrouw ben...maar who cares...want ik durf best van mezelf te zeggen dat ik voor een transseksuele vrouw...er beeldig uitzie..en dat vinden de mannen ook>
Ik zal proberen mij niet aangesproken te voelen....mila schreef:<<Bij een vrouw van begin veertig komt het vaak wel anders over.>
Ah ja? Dus jij vind eigenlijk dat al die (zwaar) middelbare trava's hun pruiken, make up, hoge hakken en al dat getut maar beter achterwege kunnen laten want 'te ijdel'?>
Ik vergat de superstrakke, superkorte minijurkjes op trava's van dik in de 40 tot zelfs dik in de 50 nog te vermelden in deze.....dat was er niet 1 op de Wensdagavond, dat was minstens een dozijn.
Merkwaardig, dat soort superstrakke ultrakorte minijurkjes staat eigenlijk alleen travjes van pak em beet, tot 20-25 jaar, niet zwaar middelbaar dus.
Nou ja, ze leven niet als vrouw, dus ik kan me voorstellen dat bij een verkleedpartij en uitgaan (naar een geëigende gelegenheid) alles uit de kast getrokken word, maar het waren er opvallend veel, op leeftijd, en in superstrak, superkort mini.
10 seconden?mila schreef:<Maar mocht ik mij naar binnen kunnen worstelen op het feestje van Mina en Mila, dan zal ik nog eens iets korters uit de kast trekken >
Dan word je meteen doorgestuurd naar de kelder, en vooruit, je krijgt dan van ons een gasmasker mee
Ik heb uit nieuwsgierigheid even beneden in de kelder gekeken, ja, ik sloeg de waarschuwing van Francis in de wind ('op eigen risico hoor!') en vluchtte na 10 seconden weer pijlsnel naar boven.
Die lucht die daar hing! Twee zwaar middelbare tv's met omhooggesjorde ultra strakke, ultrakorte mini jurkjes en ongewassen ************* die met elkaar bezig waren....
Je bent gewaarschuwd
Mila.
Dat wordt dan zeker zo'n kettinkje om je middel, i.p.v. een rokje?Arike schreef:nog eens iets korters uit de kast trekken