Lichaamslengte

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Wat is jouw lichaamslengte?

< 180 cm
53
38%
180 tot 185
37
27%
185 tot 190
20
14%
190 tot 195
15
11%
195 tot 200
9
7%
200 tot 205
4
3%

Totaal aantal stemmen: 138

Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi hoi,

ik ben 1,76 een vrij gemiddelde lengte, denk ik. :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Ik ben ook 1.76 (volgens paspoort, dus dat zal dan wel zo wezen) maar plak er inderdaad maar wat centimeters onder als ik in functie ben. Maar dan zit het nog wel ok, ik ben niet gelijk een wolkenkrabber ofzo (denk ik) :roll:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Mara schreef: ......ach boeien.....zelf vind ik lange meiden juist aantrekkelijk......hopend dat mij dus ook uns iemand juist wegens mun extreme lengte leuk gaat vinden.....
Groot gelijk Mara, langer is mooier, en elke cm is een cm meer vrouw erbij... :lol:
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb er nog eens over nagedacht, en het kan natuurlijk ook zijn dat de polluitslag wordt beinvloed doordat vooral diegene die een positief (in dit geval klein) antwoord moeten geven eerder geneigd zijn te stemmen dan degene die een negatief antwoord moeten geven.

Overigens het aantal views afzetten tegen het aantal stemmen zegt helemaal niks, want iedere keer dat iemand opnieuw in de draad gaat om een reactie te lezen is een view.

Irene
Kleine stapjes
Imke R
is nieuw hier

Bericht door Imke R »

Beste Irene,

Ik dacht zelf ook al zoiets, zie mijn post hiervoor, maar vind dit toch moeilijk te geloven. Het menselijk brein zou een rare substantie zijn. Ach, dat is het ook, dus zou het heel goed kunnen...

I
petrag
dagelijks aanwezig

Bericht door petrag »

Ik ben aan de lange kant met mijn 1.96 zelfs onder de mannen ben ik niet de kleinste.
Ik heb er geen problemen mee ook niet bij het kopen van kleding omdat bij de zaken waar ik kom er altijd wel een verkoopster is die wat langer is als de gemiddelde bio-vrouw.

liefs petra
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
GothicWitch
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door GothicWitch »

Hoi,

Ik ben 1,84m en ben er ben er best tevreden mee. Ken trouwens genoeg meiden (bio) van rond deze lengte. De langste bio meid die ik ken is een vroegere vriendin van mijn zus. Die had een lengte van 1,90m toen ze 15 was. Wel extreem, maar ze zijn er wel.

Groetjes,

Melissa
Tara
dagelijks aanwezig

Onderdeurtje

Bericht door Tara »

Ik hoor blijkbaar bij de kleintjes, want ik kom niet verder dan 1,68 m.
Dat is wel een voordeel bij kleding en schoeisel.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

ik ben 1.89
trouwens valt mij ook op dat ik lang niet altijd meer de langste ben, maar een lange vrouw heeft totaal andere lichaamsproporties dan een lange man.

Ooit wil ook nog zo zelfverzekerd zijn gewoon hakken aan te doen, dan denken ze: zo die is lang! oh ze heeft hakken aan

ik heb er veel problemen mee gehad maar accepteer nu wel dat het zo is, ik heb weer geluk met andere dingen zoals dingen pakken uit hoge schappen en volleyballen :-)
terra incognita
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik vind niet dat een vrouw kleiner moet zijn dan een man, maar dat is gewoon zo (statistisch dan toch). Een vrouw van 1.80 wordt lang gevonden, een man van 1,80 klein.

Irene
Kleine stapjes
Renate_CD
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Renate_CD »

Ik ben 1m96, ik vind het wel lang, heb problemen met kleding omdat m'n rug zo lang is, verder vind ik het jammer omdat ik van hoge hakken houd en dan kom je makkelijk over de 2 meter.

een geluk is dat ik niet naar buiten mag
Misschien ben ik een uitzondering,:oops:
ik ben in ieder geval uitzonderlijk :oops:
petrag
dagelijks aanwezig

Bericht door petrag »

Ik vind niet dat T-vrouwen korter moeten zijn dan hun "mannelijke" partner. Ook bij bio vrouwen zie je wel (hoewel niet zo vaak)dat ze langer zijn als hun partner.

liefs Petra
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
joan-
daar ben ik weer

Bericht door joan- »

ben zelf met 1.92 aan de lange kant. Kleren kopen met die lengte is niet eenvoudig, dus ben benieuwd naar de winkels van Petra. Joan
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

1.79...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

C&A heeft vaak wel wat, bij H&M en V&D ook regelmatig wat gekocht ('k ben 1.97m). Zie verder ook de sites van bijvoorbeeld klub lange mensen en all about eve (al heb ik er zelf geen ervaring mee omdat ik met de rest goed uitkom). Wat ook vaak werkt is dat je een topje of een zwart hemd onder je T-shirt aan hebt en dan de combinatie over je rok/broek laat lopen. Het lange hemd/topje piept dan onder je T-shirt uit, 't lijkt net alsof het zo hoort...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie