Lichaamslengte
Moderator: Moderators
- mireille
- Eredivisie
Ik ben ook 1.76 (volgens paspoort, dus dat zal dan wel zo wezen) maar plak er inderdaad maar wat centimeters onder als ik in functie ben. Maar dan zit het nog wel ok, ik ben niet gelijk een wolkenkrabber ofzo (denk ik)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik heb er nog eens over nagedacht, en het kan natuurlijk ook zijn dat de polluitslag wordt beinvloed doordat vooral diegene die een positief (in dit geval klein) antwoord moeten geven eerder geneigd zijn te stemmen dan degene die een negatief antwoord moeten geven.
Overigens het aantal views afzetten tegen het aantal stemmen zegt helemaal niks, want iedere keer dat iemand opnieuw in de draad gaat om een reactie te lezen is een view.
Irene
Overigens het aantal views afzetten tegen het aantal stemmen zegt helemaal niks, want iedere keer dat iemand opnieuw in de draad gaat om een reactie te lezen is een view.
Irene
Kleine stapjes
Ik ben aan de lange kant met mijn 1.96 zelfs onder de mannen ben ik niet de kleinste.
Ik heb er geen problemen mee ook niet bij het kopen van kleding omdat bij de zaken waar ik kom er altijd wel een verkoopster is die wat langer is als de gemiddelde bio-vrouw.
liefs petra
Ik heb er geen problemen mee ook niet bij het kopen van kleding omdat bij de zaken waar ik kom er altijd wel een verkoopster is die wat langer is als de gemiddelde bio-vrouw.
liefs petra
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
-
- daar ben ik weer
- Contacteer:
- Tara
- dagelijks aanwezig
Onderdeurtje
Ik hoor blijkbaar bij de kleintjes, want ik kom niet verder dan 1,68 m.
Dat is wel een voordeel bij kleding en schoeisel.
Dat is wel een voordeel bij kleding en schoeisel.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Te veel mensen vallen er van af.
ik ben 1.89
trouwens valt mij ook op dat ik lang niet altijd meer de langste ben, maar een lange vrouw heeft totaal andere lichaamsproporties dan een lange man.
Ooit wil ook nog zo zelfverzekerd zijn gewoon hakken aan te doen, dan denken ze: zo die is lang! oh ze heeft hakken aan
ik heb er veel problemen mee gehad maar accepteer nu wel dat het zo is, ik heb weer geluk met andere dingen zoals dingen pakken uit hoge schappen en volleyballen
trouwens valt mij ook op dat ik lang niet altijd meer de langste ben, maar een lange vrouw heeft totaal andere lichaamsproporties dan een lange man.
Ooit wil ook nog zo zelfverzekerd zijn gewoon hakken aan te doen, dan denken ze: zo die is lang! oh ze heeft hakken aan
ik heb er veel problemen mee gehad maar accepteer nu wel dat het zo is, ik heb weer geluk met andere dingen zoals dingen pakken uit hoge schappen en volleyballen
terra incognita
- Renate_CD
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Ik ben 1m96, ik vind het wel lang, heb problemen met kleding omdat m'n rug zo lang is, verder vind ik het jammer omdat ik van hoge hakken houd en dan kom je makkelijk over de 2 meter.
een geluk is dat ik niet naar buiten mag
een geluk is dat ik niet naar buiten mag
Misschien ben ik een uitzondering,:oops:
ik ben in ieder geval uitzonderlijk
ik ben in ieder geval uitzonderlijk
- Chantal C.
- Forumdiva
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
C&A heeft vaak wel wat, bij H&M en V&D ook regelmatig wat gekocht ('k ben 1.97m). Zie verder ook de sites van bijvoorbeeld klub lange mensen en all about eve (al heb ik er zelf geen ervaring mee omdat ik met de rest goed uitkom). Wat ook vaak werkt is dat je een topje of een zwart hemd onder je T-shirt aan hebt en dan de combinatie over je rok/broek laat lopen. Het lange hemd/topje piept dan onder je T-shirt uit, 't lijkt net alsof het zo hoort...
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !