Zo was het ook bedoeld, zwijnen voor de paarlen ipv andersom.
interessant!
Ik vind wel dat je een leuk gevoel voor humor hebt... moslima die zich soms man voelt en met een opplaksnor rondloopt...
- Humor, ik ben bloedserieus?
Ik hoop wel dat je dan een hitlersnorretje draagt, als je het dan toch wil doen, doe het dan goed !
- Jij bepaalt niet voor mij wat ik ben !!!
En dus bepaal jij ook niet wat een ander is.
-Maar Allah wel!
Ja, dus kun je maar beter je mond houden nietwaar?
Goh meid, je schijnt het allemaal zo goed te weten...
- Ik weet dat ik een meid bent, iets dat jij nooit zult kunnen worden, omdat je een piemel hebt hangen, Ik heb een vagina, en daar ben ik blij mee, ook met mijn tieten, ondanks dat kan ik me nog man voelen hoef ze niet af te binden!
Nou wij kunnen elkaar de hand schudden...ik hoef nl helemaal geen meid te worden... en die piemel die bij mij tussen mijn benen hangt hoeft er ook niet af....en toch voel ik me vrouw...lachuh he?
wat doe jij aan deze wereldproblematiek...
- ik heb geen auto en doe gezond
Wow, nou het is in elk geval wat. Idem hier

.
een beetje op fora rondhangen en je frustratie's lekker van je afschrijven?
- Gezien het aantal berichten dat jij hebt geschreven heb je het zeker over jezelf of niet? Mister kunstmatica...
Wow jeetje hebben we alweer wat gemeen!
-Ja ik analyseer dit forum al tijden, vandaar. Ik heb niet voor niets een studie sociale psychologie gedaan.
verbaasd me niks lol, je komt nl nogal gestoord en asociaal over, je hebt niet veel geleerd dan denk ik...zou therapie dan toch niet werken ?
- goede therapie werkt.
Zie je wel
- Maar sommigen zijn niet meer te redden!!
Wie de schoen past trekke HEM aan.
En wat dan? gaan we dan trouwen troela...ehm sorry Trina?
Mina