Ben ik niet. maar op dat waarde oordeel ga ik verder niet in.Trina schreef:
Onzin, de wereld is 1, wat ben jij een egoistisch mens zeg!!!
Nee, maar je verbruikt vast wel stroom. En je neemt deel aan deze maatschappij. Dat je toevallig geen auto rijdt wil niet zeggen dat jij niet een beetje bijdraagd aan de vervuiling.Trina schreef: hou mij erbuiten troel!
Ik niet ik rijd geen auto!!
Trina schreef: - jawel hoor, moet je geen lectuur lezen van internet, maar echte medische literatuur uit de medische boekhandel!!
Ik heb het de heer Megens enkele maanden gelden zelf nog horen zeggen dat ze het niet weten, hij is een goed geinformeerd persoon zal ik maar.
De praktijk bewijst het tegendeel.Trina schreef: kan ie niet is inbeelding...
Ecovoeding? is dat net zo'n marketing term als groenstroom?Trina schreef: Jawel ecovoeding is duur en alleen dat is gezond
Met Frisdrank en vlees geef ik maar twee voorbeelden hoe je iets kunt besparen. Dat er niet voor iedereen om de twee dagen een doosje frambosen of aarbeien in zit dat snap ik. Maar gezond eten is voor iedereen betaalbaar! Maar dit is helemaal het discussie punt niet.
Trina schreef:- misvatting, mijn kinderen hebben iedere dag vlees nodig, als kinderen niet dagelijks vlees eten krijgen ze een leer en ontwikkelingsachterstand, dat is meervoudig wetenschappelijk bewezen. men krijgt groeistoornissen en sociale handicaps. ook dat is wetenschappelijk bewezen.
En toch is dat naar mijn mening niet waar. En dit is ook niet het discussie punt.
Moet de behandeling van T's vergoed worden? Ik vind niet dat alles zomaar vergoed moet worden. Of het nu een psychische stoornis is of een fysieke aandoening wat vergoed moet worden moet beslist worden door die mensen die er verstand van hebben!