Meningen over scheerapparaat gezocht
Moderator: Moderators
Meningen over scheerapparaat gezocht
Hallo dames,
Voor het ontwikkelen van een nieuw scheerapparaat zou ik jullie graag een vraag willen stellen.
Even op voorhand: Als jullie dit op welke manier dan ook ongepast vinden, geef dat alsjeblieft aan, dan kan ik of een moderator dit topic sluiten. Ik ben oprecht op zoek naar jullie mening, om het product zo goed mogelijk geschikt te maken voor transgenders (in de breedste zin van het woord).
Het gaat om een scheerapparaat speciaal voor mensen die de overgang man-vrouw of vrouw-man willen maken. Het zal een scheerapparaat worden met twee verwisselbare koppen, een mannenscheerkop (bijvoorbeeld drie van die cirkelzagen) en een vrouwenscheerkop (bijvoorbeeld een epileerkop). Deze kun je dus naar wens omwisselen.
Mijn vraag aan jullie: Wie lijkt zo'n scheerapparaat wel wat, en wat moet zo'n apparaat vooral niet en vooral wel hebben?
Voor het ontwikkelen van een nieuw scheerapparaat zou ik jullie graag een vraag willen stellen.
Even op voorhand: Als jullie dit op welke manier dan ook ongepast vinden, geef dat alsjeblieft aan, dan kan ik of een moderator dit topic sluiten. Ik ben oprecht op zoek naar jullie mening, om het product zo goed mogelijk geschikt te maken voor transgenders (in de breedste zin van het woord).
Het gaat om een scheerapparaat speciaal voor mensen die de overgang man-vrouw of vrouw-man willen maken. Het zal een scheerapparaat worden met twee verwisselbare koppen, een mannenscheerkop (bijvoorbeeld drie van die cirkelzagen) en een vrouwenscheerkop (bijvoorbeeld een epileerkop). Deze kun je dus naar wens omwisselen.
Mijn vraag aan jullie: Wie lijkt zo'n scheerapparaat wel wat, en wat moet zo'n apparaat vooral niet en vooral wel hebben?
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
In het geheel geen ongepaste vraag
Maar heb ik behoefte aan zo'n apparaat? nee, eigenlijk nooit gehad. Ik ben ook heel tevreden met wat er nu te koop is.
Bovendien zijn scheerapparaten typische massaproducten. Ik vraag me af of voor een product specifiek voor de transgendermarkt een sluitende businesscase te maken is, zonder dat de prijs veel hoger wordt dan voor vergelijkbare apparaten zoals die nu voor hem en haar te koop zijn
Maar heb ik behoefte aan zo'n apparaat? nee, eigenlijk nooit gehad. Ik ben ook heel tevreden met wat er nu te koop is.
Bovendien zijn scheerapparaten typische massaproducten. Ik vraag me af of voor een product specifiek voor de transgendermarkt een sluitende businesscase te maken is, zonder dat de prijs veel hoger wordt dan voor vergelijkbare apparaten zoals die nu voor hem en haar te koop zijn
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Bedankt voor de snelle reacties!
Ik begrijp dat jullie goed uitkomen met de beschikbare oplossingen, niet echt de uitkomst waar ik op gehoopt had, maar toch goed. Die bodygroom is inderdaad een mooie oplossing (en leuke kiwi reclame
Arike, ik denk dat je gelijk heb wat businesscase e.d. betreft, het is voor mij dan ook gelukkig puur een designoefening!
Ik begrijp dat jullie goed uitkomen met de beschikbare oplossingen, niet echt de uitkomst waar ik op gehoopt had, maar toch goed. Die bodygroom is inderdaad een mooie oplossing (en leuke kiwi reclame
Arike, ik denk dat je gelijk heb wat businesscase e.d. betreft, het is voor mij dan ook gelukkig puur een designoefening!
- mireille
- Eredivisie
Los daarvan, ik zie overal die bodygrooms in de uitverkoop staan (geen id of ze lekker werken) en de veet voor mannen produktlijn lijkt ook overal te verdwijnen. 't lijkt niet echt te willen verkopen ondanks die honderduizenden T*'s die ons land rijk zou mogen zijn als je op de statistieken af zou mogen gaan. Maar die zullen gewoon al de vrouwenproductlijn van het desbetreffende merk gebruiken...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Ik snap het eerlijk gezegd niet zo;
Een scheerapparaat voor mannen is bedoeld voor gezichtshaar en dat zou ik toch maar niet doen met een epileerapparaat, ook al ben je wat verder met de transitie.
Een epileerapparaat gebruik je voor benen en zo, maar dan kun je gewoon een standaard apparaat gebruiken.
Een DoeHetZelf-Elos-apparaat zou misschien nog wat zijn.
Een scheerapparaat voor mannen is bedoeld voor gezichtshaar en dat zou ik toch maar niet doen met een epileerapparaat, ook al ben je wat verder met de transitie.
Een epileerapparaat gebruik je voor benen en zo, maar dan kun je gewoon een standaard apparaat gebruiken.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Waarom niet? Je moet toch wat en epileren is dan het minst kwade als je geen permante oplossing kunt betalen. Een speciaal voor het gelaat ontwikkelde epilady lijkt me wel wat.Wendy B schreef: Een scheerapparaat voor mannen is bedoeld voor gezichtshaar en dat zou ik toch maar niet doen met een epileerapparaat, ook al ben je wat verder met de transitie.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Het zou een soort twee (of zelfs drie) in één apparaat worden, dus én een scheerapparaat voor het gezicht, én een epileerapparaat voor de benen. Natuurlijk kan je dit ook heel goed met twee standaard apparaten doen, maar ik dacht dat het misschien makkelijker zou zijn als ze gecombineerd werden in één apparaat (mits niet veel duurder natuurlijk!). De meesten hier denken daar anders over merk ikWendy B schreef:Ik snap het eerlijk gezegd niet zo;
Een epilady voor het gezicht zet ik bij de ideeen, een DoeHetZelf-Elos apparaat lijkt me net iets te risicovol