Ik wilde even iets kwijt.
Ik had een profiel aangemaakt vandaag voor het eerst en heb daar kennelijk te veel in aangegeven waar ik van hou en wat ik graag zou tegen komen (dit werd misschien terecht gezien als een type contact advertentie).
Ook kreeg ik vandaag keurig een mailtje dat dit hier niet voor bedoeld was. (ook nog begrijpelijk)
Maar wat ik dan weer niet snap is dat mij niet eens de mogelijkheid is gegeven om het aan te passen, nee het werd gelijk verwijderd!
Beetje jammer, misschien een idee om het tijdelijk uit te schakelen en de persoon die het profiel heeft aangemaakt de gelegenheid te geven het aan te passen..
Ik weet ik klink nu als een oude zeur misschien, en dat is echt niet de bedoelling!
Maar ik wilde het wel ff van mijn hart.
Verder wilde ik nog zeggen dat ik de website Travestie.org vandaag pas heb ontdekt en dat het wel een super goede website is!!
Niet om te slijmen of het bovenstaande te te verdoezelen, maar wel gewoon omdat ik het meen
Travestie.org ga zo door en groetjes een inmiddels weer blije Jill van Zonden Dikke X
Verwijderen van een profiel
Moderator: Moderators
- jillvanzonden
- is nieuw hier
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Re: Verwijderen van een profiel
Dank je weljillvanzonden schreef:Ik wilde even iets kwijt.
Ik had een profiel aangemaakt vandaag voor het eerst en heb daar kennelijk te veel in aangegeven waar ik van hou en wat ik graag zou tegen komen (dit werd misschien terecht gezien als een type contact advertentie).
Ook kreeg ik vandaag keurig een mailtje dat dit hier niet voor bedoeld was. (ook nog begrijpelijk)
In dit geval was het een vrij korte tekst waardoor de mogelijkheid er niet was om bijv. een gewraakte passage te vervangen door een tekst dat de oorspronkelike tekst was aangepast door ons.jillvanzonden schreef:Maar wat ik dan weer niet snap is dat mij niet eens de mogelijkheid is gegeven om het aan te passen, nee het werd gelijk verwijderd!
Gelet op de regels bleef mij dus niet anders over dan geheel verwijderen.
.jillvanzonden schreef:Beetje jammer, misschien een idee om het tijdelijk uit te schakelen en de persoon die het profiel heeft aangemaakt de gelegenheid te geven het aan te passen.
Tijdelijk uitschakelen is (technisch) helaas niet mogelijk, wij hebben de keus tussen laten staan of verwijderen.
In dit geval heb ik dus gekozen voor het laatste waarbij ik in de mail wel heb aangegeven dat het je vrij staat een nieuw profiel aan te maken (conform de regels)
.jillvanzonden schreef:Ik weet ik klink nu als een oude zeur misschien, en dat is echt niet de bedoelling!
Maar ik wilde het wel ff van mijn hart.
Dat mag en vragen kun je ook altijd.
Ik hoop dat door het mailtje en dit antwoord je een beetje tevreden bent gesteld.
Dank je wel voor het compliment.jillvanzonden schreef:Verder wilde ik nog zeggen dat ik de website Travestie.org vandaag pas heb ontdekt en dat het wel een super goede website is!!
Niet om te slijmen of het bovenstaande te te verdoezelen, maar wel gewoon omdat ik het meen
Travestie.org ga zo door en groetjes een inmiddels weer blije Jill van Zonden Dikke X
Ik hoop dat je - ondanks een wat 'valse start' - hier een vaak gezien gast zult worden en dat wij iets voor je kunnen betekenen.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens