Wat is jouw mannelijkste hobby?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

mina schreef:ik ook...
sinds ik een meisje ben doe ik aan emotioneel eten :)
it works!

:D
Hihi jah... daar ben ik zelf ook achtergekomen dat het werkt..
Tijdje terug in de stad ineens zown trek in chocola zeg ik dat tegen een vriendin zegt ze 'Oow laura je bent vast ongesteld ofzo :P'
ik: 'dat gaat zo moeilijk bij mij he'
zij: 'oow sorry was ik even vergeten hihi'
artuntaure
daar ben ik weer

Bericht door artuntaure »

laura_girl19 schreef:
mina schreef:ik ook...
sinds ik een meisje ben doe ik aan emotioneel eten :)
it works!

:D
Hihi jah... daar ben ik zelf ook achtergekomen dat het werkt..
Tijdje terug in de stad ineens zown trek in chocola zeg ik dat tegen een vriendin zegt ze 'Oow laura je bent vast ongesteld ofzo :P'
ik: 'dat gaat zo moeilijk bij mij he'
zij: 'oow sorry was ik even vergeten hihi'
geestelijke ongesteldheid bestaat ook.
ben ik onlangs nog achter gekomen.
du bist mein traum der zu mir spricht!

artuntaure
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Tuinieren en Lezen. Maar of dat nou een mannelijke hobby is?
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
in-sanne-ty
ff weer wat posten

Bericht door in-sanne-ty »

Mijn mannelijkste hobby is aan m'n oude wagentje sleutelen en dat gaat me erg goed af moet ik zeggen. :roll:
Wat ooit eens begon met een simpele reparatie voor de apk ging al gauw over in steeds meer ellende en uiteindelijk nadat ie driekwart jaar stil had gestaan en ik wel zo'n beetje genoeg had van 't fietsen, heb ik 't wagentje uiteindelijk toch maar ff naar de garage gesleept om em te laten maken. :oops: :oops: :oops: :lol:
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Bericht door Meikemeid »

@Janiek, een echte citrofiel zo te zien ? :) Ik heb ook aardig wat chevronnetjes voorbij zien komen in m'n jeugd. Opgegroeid met een DS, BX, CX, XM en om het af te leren hebben m'n ouders de laatste jaren een Berlingo, nadat ze nog wat jaartjes ZX hebben gereden.

Dan doe ik ook nog even ontopic mee:

hobbies incl beetje testosteron:
-fotograferen (toch redelijk unisex)
-autosport
-autorijden
-autosleutelen
-heerlijk een dag lang niets doen, zonder het huis uit te komen. (huishouden komt dan ook niet aan bod)
-sinds kort biljarten *he Laura :D*

hockey, shoppen, tuinieren, terrasjes pakken zie ik ook meer als vrouwelijke hobbie :D
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
georgina 1
daar ben ik weer

Bericht door georgina 1 »

hoi allen

ik heb nooit echt mannelijk hobbys gehad

shoppen tuinieren terrasje pakken zoals meikemeid en anderen
en ook jaren lang biljarten bij de knbb dus de bond (+/- 15 jaar al ) .

als ik me srs heb ondergaan probeer ik als eerste ts vrouw ook tv/tg en ts vrouwen heirbij te krijgen ik weet het , het zal moeilijk en zwaar worden maar ik doe toch me best

ik hoop hierbij enig steun te krijgen want er bestaat ook al jaren een afd. alleen voor vrouwen .

les geven doe ik ook aan vrouwen en soms aan mannen

groetjes georgina
er is geen gebruiksaanwijzing aan het concept des levens en leid je leven naar eigen inzicht
Wonder woman
ff weer wat posten

Bericht door Wonder woman »

Chantal C. schreef:Mijn mannelijkste hobby? Pfieuw... dit dan:
Mja er zijn zat vrouwen (bio's) die ook deze "hobby" hebben...
Heey Chantal

Mooie bmw 325td 6 cilinder met alpine velgen heb je meid ,Gaaf hoor die wil vast wel lopen denk ik 8)

Ik heb zelf ook als hobby me autotje lekker toeren zonder dakje en lekker het geronk van me uitlaatje aan horen echt super ,maar aan de andere weet ik niet eens waar ik het olie kan na kijken enzo ,weet alleen hoe hard ze kan :D en hoeveel pk ze heeft :oops:

verder shoppen ,wandelen , soaps kijken , koffie drinken , lust geen bier , en vooral lekker tutten voor de spiegel haha

groetjes wonder
Claudia K
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Jee, dat vergeet ik helemaal in mijn vorige antwoord....
Telt het verzamelen van bierglazen ook mee?

Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Om deze tijd van het jaar maak ik zelf graag wijn en ik pluk mijn bramen en vlierbessen bij de plaatselijke cruisingplek :D . Daar ga ik ook graag zwemmen in open water.

Ik weet daar niet zomaar een genderlabel aan te hangen en vind dat ook niet nodig. Het zijn solitaire hobby's. Een hobby die ik met mannen heb gedeeld toen ik nog als man leefde, bijen houden, vond ik vooral daardoor moeilijk: het was een mannenwereld, vol betweterigheid en opschepperij en met een mannenpikorde.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Janiek2 schreef:Een hobby die ik met mannen heb gedeeld toen ik nog als man leefde, bijen houden, vond ik vooral daardoor moeilijk: het was een mannenwereld, vol betweterigheid en opschepperij en met een mannenpikorde.
Terwijl onder de bijen zelf, het altijd de koningin is die bovenaan de pikorde staat. ;-)

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Lisa met een S schreef: Terwijl onder de bijen zelf, het altijd de koningin is die bovenaan de pikorde staat. ;-)
De wereld van de bijen is een vrouwenwereld, die zich gemakkelijk laat idealiseren, omdat we niet weten hoe zij het zelf beleven. En prikken doen ze iedereen die niet tot hun volk behoort, dus wat betreft verwantschapsgevoelens zijn ze zeer eenkennig :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Desi
ff weer wat posten

Bericht door Desi »

Terwijl anderen vaak denken dat ik eigenlijk best degelijk ben: met hardcore gamen kan ik lekker mijn agressiviteit kwijt. Vooral schieten en beschoten worden.
Heerlijk, duik ik bijna onder mijn bureau als er weer projectielen van groot caliber mijn kant opkomen. Favoriet zijn onverantwoorde spelen als Grand Theft Auto en Far Cry.

Het maakt de jongen weer in mij los. Dit betekent eigenlijk voor mij dat ik er geen hekel aan heb een jongen te zijn (geweest).
Maar een man? ... nee bedankt. Ik was toch al niet van plan ooit op te groeien en mij volwassen te gaan gedragen.

Daisy

Afbeelding
"The AW50 sniper riffle is the perfect tool when you need to reach out and touch someone"."
Identifying flying objects: Is it a bird? Is it a plane? No, it's Superwoman!
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

leuk bericht daisy en nu tevreden als vrouw dus?
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Janiek2 schreef:Ik weet daar niet zomaar een genderlabel aan te hangen en vind dat ook niet nodig. Het zijn solitaire hobby's. Een hobby die ik met mannen heb gedeeld toen ik nog als man leefde, bijen houden, vond ik vooral daardoor moeilijk: het was een mannenwereld, vol betweterigheid en opschepperij en met een mannenpikorde.
Modeltreinen is ook zoiets, eveneens vol betweterigheid en pikorde en gezeik over dat dingen exact moeten zijn. :evil: Bovendien is het duurder dan mijn laarzenhobby
liefs, Josette
Desi
ff weer wat posten

Bericht door Desi »

Leuk bericht Daisy en nu tevreden als vrouw dus?
Zeker, maar ik zal altijd wel een beetje gemengd blijven, denk ik.

Afbeelding
Daarom, meer superwoman dan sissy dus.
Identifying flying objects: Is it a bird? Is it a plane? No, it's Superwoman!
Plaats reactie