Oms bewustzijn veranderd idd elke dag en elke dag komen er weer meerdere dingen bij. 2012 is het jaar waneer de maya's ophouden met tellen 21 dec 2012 om precies te zijn in onze tijd.
Dat de genders vervagen en ruimer en brder worden sprak plato al over.
Maar niet iedereen weet is dat wij leven volgen het cristelijk geloof.
Ik val hier geen gelovigen aan. Maar wij leven volgens de gregoriaanse kalender (dat was een paus in 1500) die deze kalender heeft bepaald.
Daarvoor leefden wij volgens andere tellingen.
Het feit wil dat als je tijd en plaats kan vastleggen je een hoek hebt waar je mensen in kan vastleggen. En zo kan je een systeem neerzetten.
Via dit systeem daar denk je van. want tijd en plaats zijn zeer belangrijk.
of je nu wil of niet.
wat ik wil zeggen is dat wij echt wel voorlopers zijn van wat er staat de gebeuren. En daardoor moeten mensen door grote barieres heen.
Wij maken ruimte voor een bredere gedachte en leggen mbt het gender de weg weer open voor de toekomst.
Wij creeren nieuw bewustzijn. Iedereen. best mooi om een voorloper te zijn
Kijk naar de discussies die hier gevoerd worden en het dillema waar sommige mensen tegen aan lopen (en soms wij allen).
Al zijn het maar kleine dingen of hele grote maar wij veranderen de wereld. Dit door het leven anders te gaan beleven. En dat is toch geweldig. kijk in je directe omgeving. Ok iedereen reageerd niet even goed soms. en het liefst wil je dat mensen je respecteren en acepteren.
Helaas is de tijd nog niet daar maar in de toekomst wel en jij, ik wij dus dragen daar aan bij.
Ik vind het een mooie gedachte gang en leef daar ook na.
Iedereen kan creeren als je er maar bewust van bent.