Transseksueel zorgt voor opschudding in vrouwenpeloton

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Patricia1979 schreef:Die is absoluut niet passabel.
Vast weer een TS met een fikse realiteitsstoornis.
Ongelooflijk hoe je aan de hand van een foto denkt te kunnen weten wat voor persoon iemand is.
Mij maak je echt niet meer wijs Patricia dat je geen waardeoordeel hebt over minder passabele ts-en.

Joyce
Jawel,Esther
ff weer wat posten
Berichten: 34
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 18:48

Bericht door Jawel,Esther »

Patricia1979 schreef:
melina_r schreef:Dat zij haar trans zijn niet gaat rondbazuinen is logisch
Niet rondbazuinen? Wat een giller! Is ook niet nodig toch, want je ziet het toch duidelijk. Dan moet je wel echt blind zijn als je niet ziet dat dat een TS is. En dat zien gewone mensen ook wel.

Die is absoluut niet passabel.

Vast weer een TS met een fikse realiteitsstoornis.
Ach, jij zou met de helft van Natalie's passabiliteit al heel erg tevreden mogen zijn.

Overigens getuigen jouw berichtjes hier ook niet direkt van een groot realiteitsgevoel. Wel van veel arrogantie, en een behoorlijke dosis onbeschoftheid.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Patricia1979 schreef:
melina_r schreef:Dat zij haar trans zijn niet gaat rondbazuinen is logisch
Waar ik me aan stoor aan dit stukje van melina_r is dus dat je dan net doet alsof die teamgenoten niets doorhadden, terwijl het toch te zien is en er ook al vrij snel getwijfeld werd aan haar geslacht. m.a.w. ze hadden het al door, dus er valt niets rond te bazuinen. Doet me weer een beetje denken aan de "onzichtbaarheid als ts" verhalen of liever gezegd sprookjes.
@ teamgenoten: het ging in het stukje over twijfels die rezen bij haar concurrenten. Wellicht waren haar teamgenoten gewoon op de hoogte?

@ vrij snel: waar haal je dat vandaan?

@ m.a.w.: met jouw woorden, als ik het wel heb?

Je doet me een beetje aan Mila denken. Die heeft in dit soort situaties ook aan een half woord genoeg om de rest erbij te kunnen speculeren. Misschien zou het met een kwart woordje nog beter gaan :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Patricia1979 schreef:
Janiek2 schreef:@ vrij snel: waar haal je dat vandaan?
Niet vrij snel, maar al snel.

Vanwege haar mannelijke voorkomen en haar goede prestaties ontstond in het dames-wielerpeloton al snel twijfel over het geslacht van wielrenster Natalie van Gogh.
Die neem ik dus terug, maar ik blijf erbij dat je er onterecht van alles aan ophangt en vooral dat je aantijgingen over realiteitsstoornissen e.d. beter achterwege kunt laten.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Dorine
Eredivisie
Berichten: 634
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:31

Bericht door Dorine »

Het maakt nogal een verschil, Nong Toom ging openlijk in de ring om, dus verborg ze niets. Sterker nog: ze ging ook aan de hormonen terwijl ze nog tegen mannelijke boxers vocht, dus dat zal ook wel waarneembaar effect hebben gehad.
op fighttalk.nl staat een mooie foto van alle fases van haar transformatie geshopt in 1 foto, werkelijk verbluffend, ook heeft ze nu niets meer om voor te vechten, bedoel ik positief, behalve prostitutie zijn er gelukkig dus andere wegen

maar om even in jouw terminologie te spreken ze was een tijd echt ' onverdachte' man hoor en een heel zware tegenstander, veel KO s niet echt iemand die met barbies speelt ;-)

Ja Patries, die indoctrinatie over realiteitstoornis en tlovers heeft goed gewerkt probeer eens zelf na te denken Als jij de realiteit liefhebt en je ziet hoe rot de wereld is word je filantroop of ontwikkelingswerker of depressief of dromer of fantast We moeten allemaal met de realiteit ' omgaan' of ' copen' zelfs passabele vrouwen... Ik gun iedere t man of tvrouw een ogenblik van realiteits stoornis waarin alles is zoals het zou moeten zijn (en vrede op aarde)

Ik heb vandaag weer dingen gehoord van een corruptie bestrijder in Z Amerika en eigenlijk word je heel verdrietig van alles, de werkelijkheid is nog erger dan een horror film gelukkig is er kunst muziek en een fikse realiteitsvervaging mogelijk. Deze persoon geniet van feesten en drank om al het verdriet even weg te spoelen (en niet te vergeten de levensbedreigende omstandigheden)

je zou er Budhist van worden: al het leven is lijden, nee ik begrijp Petra wel en ook mensen die het niet zien zitten, ik heb ook de antwoorden niet hoor maar weiger op te geven omdat ik niet passabel ben, goh heb ik toch wat geleerd van die psychologenterreur
terra incognita
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi,
Patricia1979 schreef:Vanwege haar mannelijke voorkomen en haar goede prestaties ontstond in het dames-wielerpeloton al snel twijfel over het geslacht van wielrenster Natalie van Gogh.
hoe je het ook wendt of keert, Natalie van Gogh is geaccepteerd door de wielerbond, al dan niet passabel: punt uit. Ook zijn er koersen geweest waar ze door haar concurentes er vierkant af gereden werd. Ik heb haar recentelijk zien rijden in Steenwijk (ik wist toen niet eens wie zij was..) en daar reden anderen toch wel even iets beter. Er is ook nog zoiets als de vorm van de dag, en bovendien reden daar dames rond (bv. de zusjes Bekkerink) die fysiek toch wel even iets indrukwekkender eruit zagen dan "onze" Natalie.

Kijk je naar het mannenpeloton dan worden de hardrijders onmiddellijk verdacht van dopinggebruik. Het (wieler)volk kan niet zonder verhalen die de sport naar beneden halen, en dat is een trieste zaak...

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Dorine schreef:[maar weiger op te geven omdat ik niet passabel ben
Good for you! En dat meen ik.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Natalie
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: di jun 12, 2001 2:00

Bericht door Natalie »

ROFLMAOWPIMP ........ dddduuuuuussss
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Patricia schreef :

melina_r schreef:
Dat zij haar trans zijn niet gaat rondbazuinen is logisch


Waar ik me aan stoor aan dit stukje van melina_r is dus dat je dan net doet alsof die teamgenoten niets doorhadden, terwijl het toch te zien was en er ook al vrij snel getwijfeld werd aan haar geslacht. m.a.w. ze hadden het al door, dus er valt niets rond te bazuinen. Doet me weer een beetje denken aan de "onzichtbaarheid als ts" verhalen of liever gezegd sprookjes.


Janiek heeft het al geschreven.
Teamgenoten zullen zeker niet klagen, het zijn de concurrenten die vrezen van haar te zullen verliezen.

Met het rondbazuinen van haar trans zijn of haar huidige situatie bedoel ik dit :
Veel rensters vragen zich af of ze wel helemaal vrouw is. Of alles er wel afgehaald is.''

Wel daar hebben anderen geen zaken mee.
Er zijn regelmatig dopingcontroles in het wielrennen .... en als het zaakje er nog aanhangt dan geraak je er als vrouw niet doorheen.
Trouwens dat is pure stemmingmakerij, want in zo een wielrennersbroek zie je wel meteen dat er nog iets aanhangt of niet.

Verder is het onmogelijk om voor elke koers eventjes een toespraak te houden .... bij elke koers is het peleton samengesteld uit andere renners ....begin maar hé om iedereen te informeren.
Wat stel je dan voor ?
Voor de start eventjes de micro nemen en in het publiek afroepen :
Nr : 50 was vroeger een man, maar maak je geen zorgen , alles is er nu wel afgehaald, een goede koers verder.

Wel ik ga mijn eerste koers komende vrijdag rijden ... het is een open (kermis)koers voor mannen en vrouwen, ik zal dus voornamelijk tegen mannen koersen.
Ik heb echter geen enkele behoefte om voor de start van die koers aan iedereen mede te delen .....
Stel je voor zeg, met al dat publiek, begin er maar eens aan.

Wat willen jullie misschien bereiken ?
Dat elke M-V trans in een dameskoers met een "gele ster" gaat rijden in de toekomst ?
Het heeft niks met een realiteitsstoornis of passabiliteit te maken .... het is gewoon het recht als je helemaal rond bent om je plaats op te eisen tussen de andere vrouwen op deze aardbol.
Om die reden krijg je een nieuwe Identiteit.
Nieuwe naam, nieuwe ID kaart en vaak ook een nieuw uiterlijk.

Verder wens ik enkel in te gaan op een inhoudelijke discussie.
Patricia moet haar problemen en onzekerheden over de onmogelijkheid ooit een beetje passable te worden als 'vrouw' maar eens bespreken met haar psych..... als je regematig topics gaat 'opgraven' van enkele jaren geleden, dan zit je wel met een bepaalde onzekerheid naar mijn bescheiden mening.
Ik heb er verder geen behoefte aan om hier op de man/vrouw te spelen...... het moet wat mij betreft bij de inhoud blijven.

Groeten,

Melina
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Janiek schreef :

Nou Patries, laat hier je tranny-dar eens op los . De middelste, bedoel ik...


Bedankt voor de foto Janiek ....
Ik volg die in het midden al een tijdje en die gaat HEEL erg snel.
Dat is de Belgische kampioene tijdrijden.

Wat denk Patricia ?
Een omgebouwde of een bio ?
Ze trapt op dit ogenblik bijna 1 WATT/KG meer als ik , volgens mijn laatste info !

Groeten,

Melina
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

melina_r schreef:Bedankt voor de foto Janiek ....
:lol: Graag gedaan, en ik dacht al dat je haar wel zou kennen :wink: . Ik niet hoor, het was een kwestie van even googlen. Van die site had ik wel met gemak nog een paar "onpassabele" vrouwen met realiteitsstoornissen kunnen citeren.

Al eerder heb ik een keer hier geschreven: gezien door de bril van Mila en Patricia heeft minstens 30% van alle vrouwen ernstige passabiliteitsproblemen. Ik vind het zo'n onzin allemaal.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

<Al eerder heb ik een keer hier geschreven: gezien door de bril van Mila en Patricia heeft minstens 30% van alle vrouwen ernstige passabiliteitsproblemen. Ik vind het zo'n onzin allemaal.>

Ik vind het geen onzin eerlijk gezegd.......en het komt me voor dat zowel Natalie als
<Dat is de Belgische kampioene tijdrijden>.

niet vlekkeloos voor geboren vrouwen kunnen doorgaan.

Natuurlijk is het hier onzin allemaal, maar hoe zouden mensen in het algemeen in het dagelijks leven tegen Natalie en die Belgische kampioene tijdrijden aan kijken?

Of denken die mensen in het algemeen in het dagelijks leven 'onzin'?

Lijkt me niet.

En eerlijk gezegd vind ik dat afschuiven van eigen passabiliteitsproblemen van Patricia en het projecteren daarvan op anderen nogal eh, goedkoop en voor de hand liggend.

Ik dacht namelijk exact hetzelfde toen ik die foto van Natalie zag en het postje van Melina las; die hoeft nix rond te bazuinen, het is zo wel op het eerste oog (over)duidelijk.


Of misschien zou ze het juist wel rond moeten bazuinen, om te voorkomen dat men denkt dat ze een.......man is.

Verschoon mij.

Mila.
Gebruikersavatar
Renate den Heijer
dagelijks aanwezig
Berichten: 101
Lid geworden op: zo jun 23, 2002 15:29
Locatie: Den Haag

Bericht door Renate den Heijer »

Natalie schreef:ROFLMAOWPIMP ........ dddduuuuuussss
Ha die Natalie....zo te lezen gaat alles goed met je en heb je je favoriete hobby weer opgepakt en met succes....dus!!!

Goed dat je er om kunt lachen wat dat krantenartikel bij sommige posters hierzo heeft losgemaakt. Wat een verschrikkelijke fantasten zitten erbij. Hoe halen ze het in hun hersens om er dingen bij te halen die kant noch wal raken.
Maar ja, hoe komt het toch dat me na het lezen van de reacties hierzo het gezegde "......ze kunnen beter over je fiets l*llen dan over je l*l fietsen..." te binnen schiet?
Dat was een uitspraak die ik regelmatig deed in mijn pre-op fase wanneer men me weer eens vroeg of ik het niet vervelend vond dat er wel eens achter mijn rug werd geroddeld over mijn T*-zijn. En dan zei ik er altijd achteraan......in mijn situatie zou ik dat laatste helemaal niet zo vervelend vinden, dat scheelt een hoop - laat ik het maar rompslomp - noemen.
Natalie, nogmaals veel succes, en wie weet kom ik je eens tegen wanneer je de ronde van Wateringen rijdt.

Groetjes, Renate
"Als je je altijd aan regels houdt, mis je alle lol..."
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

<Wat een verschrikkelijke fantasten zitten erbij. Hoe halen ze het in hun hersens om er dingen bij te halen die kant noch wal raken>

<Vanwege haar mannelijke voorkomen>

Mjah, de reporter is een fantast en volgens hem heeft 30% van de vrouwen sowieso passabiliteitsproblemen.
En het spreekt natuurlijk voor zich dat de foto van Natalie in haar nadeel bewerkt is.

<Veel rensters vragen zich af of ze wel helemaal vrouw is. Of alles er wel afgehaald is.'' >

En bij veel rensters is blijkbaar de fantasie óók al op hol geslagen........

'T is wat?

Of word hier nou koste wat kost eea 'met de mantel der 'TS' liefde bedekt?

Mila. (geen reporter voor de Stentor, en tot in de lengte der dagen verbaast over dit soort postjes die de dagelijkse realiteit bij moeten stellen)
Gebruikersavatar
Renate den Heijer
dagelijks aanwezig
Berichten: 101
Lid geworden op: zo jun 23, 2002 15:29
Locatie: Den Haag

Bericht door Renate den Heijer »

Tja Mila, hoewel ik weet dat jij je aloude stokpaardje over niet-passabele transen en ex-getrouwde mannen met kinderen met verve berijdt en het eigenlijk verspilde energie is om er over in discussie te gaan, kon ik het toch niet laten om te reageren op mensen die na het lezen van een krantenartikel er dingen over Natalie bij fantaseren zonder haar persoonlijk te kennen met als doel hun stokpaardje weer van stal te halen om de mening die we - zo onderhand wel kennen - van de daken te schreeuwen.......
Ik schreef dus in mijn eerdere reactie "Wat een verschrikkelijke fantasten zitten erbij. Hoe halen ze het in hun hersens om er dingen bij te halen die kant noch wal raken" en dat baseer ik op de onderstaande uitspraken:
mila schreef:Dit lijkt me wel een typisch voorbeeld van een TS die zich als 'echt, heus waar 100% vrouw' beschouwt, en op een soort zelf gecreeërd '100% vrouw' eiland leeft, maar daarbij volledig aan haar (damesteam) omgeving voorbij gaat, die er het hunne van denken, niet zo verwonderlijk gezien haar verschijning.
mila schreef:Ik ga op dat krantenartikel af, en ik neem aan dat daar niets van gelogen of gefantaseerd is. Ze verteld haar mede peletongenoten niet dat ze TS is, omdat.......enz.
En '1000% (!) vrouw', maar dan tevens vader van kinderen, waar heb ik dat toch ook al weer vaker gehoord? Als voorbeeldje?
Omdat ik Natalie persoonlijk ken kan ik niet anders dan constateren dat jij er dingen bij fantaseert die gewoon niet waar zijn en kennelijk bedoeld zijn om hier weer eens flink stemming te gaan maken.

Groetjes van Renate, die liever net zoals Natalie op een fiets rijdt dan een stokpaardje berijdt....
"Als je je altijd aan regels houdt, mis je alle lol..."
Plaats reactie