Verdwenen?
Moderator: Moderators
Verdwenen?
Net zocht ik naar een berichtje van mezelf om even te kijken wat ik daar nu precies zei. Maar kon het niet vinden. Leek wel verdwenen...
Mijn teller staat ook zo'n 35 postings lager dan een paar dagen geleden.
Ik zou wel willen weten hoe dit kan?
Mijn teller staat ook zo'n 35 postings lager dan een paar dagen geleden.
Ik zou wel willen weten hoe dit kan?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
-
- Eredivisie
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Yup, er is een grote bezem door het forum gehaald. Er is in ieder geval 1 complete draad verdwenen. Ik had daar nog op willen reageren. Ben niet zo voor censuur eigenlijk.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Hoi hoi,
ook ik ben niet voor welke vorm van censuur dan ook. Ik heb nog niet kunnen ontdekken welke draad er verdwenen is, maar ik ben ook nog niet serieus op zoek geweest. Ook mijn berichtjes teller stond in z'n achteruit, zag ik.
Groetjes en liefs,
Babette.
ook ik ben niet voor welke vorm van censuur dan ook. Ik heb nog niet kunnen ontdekken welke draad er verdwenen is, maar ik ben ook nog niet serieus op zoek geweest. Ook mijn berichtjes teller stond in z'n achteruit, zag ik.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Nicht in het licht.Babette schreef: Ik heb nog niet kunnen ontdekken welke draad er verdwenen is
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Volgens mij is er geen sprake van censuur, maar van opschoning, zoals het hier staat aangegeven:
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=4800
Irene
Irene
Kleine stapjes
Ik ook niet. Zou liever de gelegenheid hebben om nog eens te zien hoe het zo gelopen is met het oog op die ban. Want ook al kan ik me de frustratie aan de kant van het beheer heel goed voorstellen, (ik was zelf ook behoorlijk aangeslagen door het hele gedoe), een ban is en blijft een noodgreep, waarvan je je blijft afvragen of er niet toch nog een alternatief was.Morbide schreef:Ik vind het niks om om te lachen, het zonder bericht verwijderen van complete draadjes.
Hoi hoi,
Ik ben ook niet zo voor allerlei draconische maatregelen, en ik vind het best wel ingewikkeld om mensen in de ban te doen, al moet ik zeggen dat ik bepaalde uitlatingen in het recente verleden behoorlijk over de grens van het betamelijke vond. In die gevallen heb ik ook wel eens gedacht: "is't nodig?" En daar heb je dan je forumwatch voor. Er staat tenslotte op de voorpagina dat wij elkaar met respect dienen te bejegenen...
@Janiek: misschien is een gele en rode kaarten systeem en een "sin-bin" een idee...
Groetjes en liefs,
Babette.
het was gewoon een woordspeling vanuit een buitengewoon goed en zonnig humeur, OK?Morbide schreef:Ik vind het niks om om te lachen, het zonder bericht verwijderen van complete draadjes.
Ik ben ook niet zo voor allerlei draconische maatregelen, en ik vind het best wel ingewikkeld om mensen in de ban te doen, al moet ik zeggen dat ik bepaalde uitlatingen in het recente verleden behoorlijk over de grens van het betamelijke vond. In die gevallen heb ik ook wel eens gedacht: "is't nodig?" En daar heb je dan je forumwatch voor. Er staat tenslotte op de voorpagina dat wij elkaar met respect dienen te bejegenen...
@Janiek: misschien is een gele en rode kaarten systeem en een "sin-bin" een idee...
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Ik heb er niets over te zeggen. Maar degenen die deze site beheren, zitten ongetwijfeld na zo'n beslissing ook met de vraag: "Hoe te reageren als zoiets in de toekomst nog eens die kant op gaat?"Babette schreef:@Janiek: misschien is een gele en rode kaarten systeem en een "sin-bin" een idee...
Want dat het tot zo'n maatregel moet komen, daar is niemand gelukkig mee, ook degenen die hem hebben genomen, lijkt mij.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Het is niet de eerste keer dat zoiets is gebeurd hoor. In het verleden werd er door de forumwatch nog wel openbaar gewaarschuwd (wellicht is dat nu in pb´s gegaan). Lisa heeft nog wel geprobeerd in eiegn naam ze tot inkeer te brengen, maar dat maakte het helaas alleen maar erger. Het is plotseling wel erg rustig geworden, maar ik voel me toch weer in staat om te posten en zal ook minder problemen hebben me kwetsbaar op te stellen.
Irene
Irene
Kleine stapjes
-
- Eredivisie
Janiek schreef :
Ik ook niet. Zou liever de gelegenheid hebben om nog eens te zien hoe het zo gelopen is met het oog op die ban. Want ook al kan ik me de frustratie aan de kant van het beheer heel goed voorstellen, (ik was zelf ook behoorlijk aangeslagen door het hele gedoe), een ban is en blijft een noodgreep, waarvan je je blijft afvragen of er niet toch nog een alternatief was.
Ja, ik veronderstel dat de 3 dames wel terug snel zullen verschijnen, waarschijnlijk onder een andere naam.
Ik ben zelf ook wel tegen zo een ingrijpende maatregel.
Al moet je toch een beetje respect opbrengen voor elkaar.
Als je in elke topic elkaar persoonlijk gaat aanvallen ........
Ik denk dat Lisa toch wel wat naar haar hoofd heeft gekregen .....verder werd ongeveer in elke topic mijn passabiliteit (of het gebrek aan volgens sommige) op tafel gegooid .....
Op die manier kan je uiteraard ook geen enkele 'normale' discussie meer voeren.........
Dit forum mag gerust een afspiegeling van de maatschappij zijn ....
maar er loopt toch wel meer rond op deze wereld dan TS-lovers, lingerie-dragers, vadertransen enz ........somige onderwerpen kwamen nogal vaak zonder enige aanleiding te voorschijn.
Naar mijn mening mag het niet de bedoeling zijn van een forum als dit een schrikbeeld te vormen van de werkelijke maatschappij.
Het is complex als trans of als trav .... maar niet zo onmogelijk als dat sommige willen doen geloven.
Je kan ook op veel sympathie rekenen als je durft jezelf zijn en het is verder wel juist dat veel van de angst gewoon bij onszelf zit ..... het zit inderdaad vooral tussen ons eigen oren.
Het is dan niet nodig om de mensen hier nog meer angst aan te jagen, ik heb het niet nodig dat iemand me hier wil beschermen via schrikbeelden uit hun 'eigen maatschappij' .... ik heb als trans-vrouw beetje bij beetje immers al goed mijn plaats gevonden.
En ergens bewijst Nathalie (de wielrenster) ook wel dat het mogelijk is !
Ze heeft een ploeg gevonden die voor haar wil opkomen .... die haar een licentie heeft bezorgd en die haar wil steunen in haar keuze om tussen de vrouwen te gaan koersen.
Dat is voor mij een voorbeeld van integratie in de maatschappij als trans-vrouw.
Het kan ! Het kan echt ! Als is de weg wel heel lang vind ik persoonlijk.
Passabiliteit is een 'belangrijke' factor, maar ook zonder hoog te scoren op die ene factor kan je je plaats vinden binnen de maatschappij vandaag.
Er zijn voorbeelden genoeg, ook in België.
Groeten,
Melina
Ik ook niet. Zou liever de gelegenheid hebben om nog eens te zien hoe het zo gelopen is met het oog op die ban. Want ook al kan ik me de frustratie aan de kant van het beheer heel goed voorstellen, (ik was zelf ook behoorlijk aangeslagen door het hele gedoe), een ban is en blijft een noodgreep, waarvan je je blijft afvragen of er niet toch nog een alternatief was.
Ja, ik veronderstel dat de 3 dames wel terug snel zullen verschijnen, waarschijnlijk onder een andere naam.
Ik ben zelf ook wel tegen zo een ingrijpende maatregel.
Al moet je toch een beetje respect opbrengen voor elkaar.
Als je in elke topic elkaar persoonlijk gaat aanvallen ........
Ik denk dat Lisa toch wel wat naar haar hoofd heeft gekregen .....verder werd ongeveer in elke topic mijn passabiliteit (of het gebrek aan volgens sommige) op tafel gegooid .....
Op die manier kan je uiteraard ook geen enkele 'normale' discussie meer voeren.........
Dit forum mag gerust een afspiegeling van de maatschappij zijn ....
maar er loopt toch wel meer rond op deze wereld dan TS-lovers, lingerie-dragers, vadertransen enz ........somige onderwerpen kwamen nogal vaak zonder enige aanleiding te voorschijn.
Naar mijn mening mag het niet de bedoeling zijn van een forum als dit een schrikbeeld te vormen van de werkelijke maatschappij.
Het is complex als trans of als trav .... maar niet zo onmogelijk als dat sommige willen doen geloven.
Je kan ook op veel sympathie rekenen als je durft jezelf zijn en het is verder wel juist dat veel van de angst gewoon bij onszelf zit ..... het zit inderdaad vooral tussen ons eigen oren.
Het is dan niet nodig om de mensen hier nog meer angst aan te jagen, ik heb het niet nodig dat iemand me hier wil beschermen via schrikbeelden uit hun 'eigen maatschappij' .... ik heb als trans-vrouw beetje bij beetje immers al goed mijn plaats gevonden.
En ergens bewijst Nathalie (de wielrenster) ook wel dat het mogelijk is !
Ze heeft een ploeg gevonden die voor haar wil opkomen .... die haar een licentie heeft bezorgd en die haar wil steunen in haar keuze om tussen de vrouwen te gaan koersen.
Dat is voor mij een voorbeeld van integratie in de maatschappij als trans-vrouw.
Het kan ! Het kan echt ! Als is de weg wel heel lang vind ik persoonlijk.
Passabiliteit is een 'belangrijke' factor, maar ook zonder hoog te scoren op die ene factor kan je je plaats vinden binnen de maatschappij vandaag.
Er zijn voorbeelden genoeg, ook in België.
Groeten,
Melina
- mireille
- Eredivisie
Irene schreef:Volgens mij is er geen sprake van censuur, maar van opschoning, zoals het hier staat aangegeven:
Irene
Zekers, maar voor zo'n verse thread ?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!