Travestie.

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Excuus. Ik lees te snel. Ik las meisje en zie nu pas van jouw leeftijd staan. Maar dan nog, besef je wel dat je slechts een momentopname van haar en de reactie van anderen op haar heb meegemaakt.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ja, dat besef ik me. Maar als zij op het perron staat en ik in de metro - verwacht dan niet van mij dat ik uitstap om haar achterna te lopen om dit moment te vergroten naar enkele minuten :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Frederique_ schreef:In die zin werk ik de andere kant op t.o.v. anderen onder ons die vooral kijken naar de verschillen tussen "zichzelf" en "de meest vrouwelijke vrouw" en dan maar blijven aanpassen aan die denkbeeldige vrouw... Dat laatste lijkt mij voornamelijk doodvermoeiend en daar begin ik dus ook niet aan.
Er zijn dan ook diegenen, die van binnen echt vrouw zijn en zich niet hoeven aan te passen of toneel te spelen.....vermoeiend is alleen, dat ze niet zo eruitzien......maar volgens mij is het wat jij beschrijft juist onder de noemer travestie te vinden, of niet dan.....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
leeuwin
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: do nov 01, 2007 12:15
Locatie: Almere

Yes

Bericht door leeuwin »

Wat een discussies barsten er los, na aanleiding van mijn berichten.
:o
In ieder geval: ik voel me nu wel welkom, maar schrok wel een beetje.
Nu leren we elkaar wel beter kennen. En ik vind de reacties erg lief van een aantal van jullie. Ik kan een hoop hebben(vind ik zelf) :)
Ha....
Meiden, ik kom gauw weer terug, heb voor de zoveelste keer haast.
Kom vandeweek wel ff langs hier.
Bakkie koffie doen dan? :lol:
Kus Leeuwin.
Ben geen travo, ben geen man, ben een vrouw en hou van jullie! Ben dus een BIO... :-)
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Re: Yes

Bericht door Babette »

leeuwin schreef:Nu leren we elkaar wel beter kennen. En ik vind de reacties erg lief van een aantal van jullie. Ik kan een hoop hebben(vind ik zelf) :)
Fijn dat je het gevoel kijgt ons een beetje te leren kennen! En lekker doorgaan met jezelf zijn, hoor, dat is reuze gezond! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Fritzzz
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: zo mei 27, 2007 22:27
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Fritzzz »

Jeetje ...ik lees hier dat een leuk rokje aantrekken over vier jaar ophoudt voor mij :cry:
Net nu ik ze eindelijk aan durf te trekken...
Ik denk dat je soms gewoon niet voor andere mensen moet denken...

Ik denk dat je pas vrouwelijk overkomt als je jezelf als vrouwelijk accepteert ... Heb je wel eens gewoon rondgekeken in de trein of bus of tram??
Soms in de tram zie ik vrouwen die meer op mannen lijken dan de meeste T-girls en mannen die zo vrouwelijk zijn dat je bijna mevrouw gaat zeggen

En ik heb Mina mogen ontmoeten bij Francis thuis ....Nou iemand die zo vrouwelijk is, is al overtuigend van drzelf ...maar niks geen lang haar, geen supervrouwelijke kleren en geen zware makeup ....Passable nee Vrouwelijk ABSOLUUT

liefs Fritzzz
Ik ben een Draak van een Koningin. Maar wel lief hoor...;)
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi,
Fritzzz schreef:Soms in de tram zie ik vrouwen die meer op mannen lijken dan de meeste T-girls en mannen die zo vrouwelijk zijn dat je bijna mevrouw gaat zeggen
het blijft verwarrend, hè? Ik gok dat "de meeste mensen" (met excuus voor de generalisatie) het vooral ingewikkeld vinden om vooral zichzelf te zijn. En dan blijf je al gauw steken bij uiterlijkheden en non-acceptatie van "anderen"...

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
gaal
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: za sep 29, 2007 18:12
Locatie: alkmaar

Bericht door gaal »

Frederique_ schreef:Oh heerlijk, we gaan weer praten over "man" en "vrouw".

Heeft iemand nog de behoefte om met mij de discussie aan te gaan waar het PSYCHISCHE verschil tussen een man en een vrouw ligt? Ik ken 't verschil niet...

En verder ken ik mensen die heel bewust ergens tussen man en vrouw inleven. Ik vind dat die mensen een enorme pluim verdienen want die mensen geven precies aan wat er mis gaat in deze maatschappij: er zijn mensen die allerlei kunstmatige (= culturele) verschillen tussen mannen en vrouwen bedenken - en (vrijwel) iedereen volgt die kunstmatige verschillen blind... Je moet toch wel stapel geschift zijn wil je daarin mee gaan?!

Groetjes,

Frederique
ik ben een gebonden man 57 jaar doe aan travestie
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Gaal,

Zie ik een vrijwilliger voor de discussie over m/v? :P

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie