Vreemde tekst, maar ze moet het zelf weten. Een autorai enfemme doe ik zelf toch liever met wat ingetogener kleding.Hey maat! We trekken onze kortste rokjes en onze hoogste lakpumps aan en we gaan naar de Autorai!
AutoRAI onderschrift
Moderator: Moderators
AutoRAI onderschrift
Dit staat onder de berichten van Lala Ferrari:
liefs, Josette
- petratv1975
- dagelijks aanwezig
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
De TruckRAI nog wel, maar ik had geen tijd......maar ik moest wel op een motor-tentoonstelling op de FieraMilano lossen en weer laden na afloop en dat vond ik echt wel gaaf.....zelf ben ik ja ook motorrijdster
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Een poll over een quote?
Wat is dat voor iets raars?
Straks gaat er iemand een poll maken over of appels lekkerder zijn dan peren ofzo?
I.p.v "hey maat, laten we gaan vissen" iets compleet anders.
of waar vindt je het meeste aantal mannen per vierkante meter?
Als je er even over nadenkt zit er veel in die quote.
Leuk juist!!
Wat is dat voor iets raars?
Straks gaat er iemand een poll maken over of appels lekkerder zijn dan peren ofzo?
I.p.v "hey maat, laten we gaan vissen" iets compleet anders.
of waar vindt je het meeste aantal mannen per vierkante meter?
Als je er even over nadenkt zit er veel in die quote.
Leuk juist!!
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik heb geen idee wat ik op de autorai zou moeten gaan zoeken, auto's interesseren me helemaal niet. En in het onderschrift herken ik me ook helemaal niet, zo zou ik thuis niet eens gekleed gaan.
Maar iedereen moet zelf weten wat als onderschrift gebruikt wordt, of dat nu iets is dat iets over jezelf zegt, of iets over een ander om te proberen diegene uit de tent te lokken.
Irene
Maar iedereen moet zelf weten wat als onderschrift gebruikt wordt, of dat nu iets is dat iets over jezelf zegt, of iets over een ander om te proberen diegene uit de tent te lokken.
Irene
Kleine stapjes
-
- Forumdiva
Die autorai interesseert me wel soms, maar niet in korte rok en pumps, Ik val door mijn lengte al genoeg op. Ik weet het, er zijn steeds meer vrouwen van 1.86 en langer, maar in mijn leeftijd , 45+ zijn het er nog een stuk minder. En ja, He maat, hmmm, als ts zou ik dat niet zeggen tenzij je expres wil opvallen.
- mireille
- Eredivisie
shuifel schuifel Erg veel mannen, soms een verdwaalde vrouw die duidelijk zo gekleed is dat d'r man niet de hele tijd naar auto's kijkt en als ze dat niet is, dan komt ze ook gewoon voor de auto's...
Waar ken ik dat toch van ?
Ah ja, de HCC dagen
Is wel gezellig zo nu en dan hoor om te doen!
Waar ken ik dat toch van ?
Ah ja, de HCC dagen
Is wel gezellig zo nu en dan hoor om te doen!
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
-
- ForumFan
De Autorai is een prototypische mannen aangelegenheid.
Fetisj travestie is ook een prototypische mannen aangelegenheid.
Dus waarom niet die 2 typische mannenzaken combineren als het zo uitkomt?
(tot nu toe heb ik nog niet gehoord van bio vrouwen die tevens fetisj tv zijn).
Lala.
Fetisj travestie is ook een prototypische mannen aangelegenheid.
Dus waarom niet die 2 typische mannenzaken combineren als het zo uitkomt?
(tot nu toe heb ik nog niet gehoord van bio vrouwen die tevens fetisj tv zijn).
Lala.
Uw sterverslaggeefster
- petratv1975
- dagelijks aanwezig
Wat een gezellige Poll! Ik mag die Lala Ferrari wel!
Ja, k wil daar best wel op hakken heen, maar dan wel met een paar lange/ grote heren. Laatst was ik met mijn laarzen naar een Goa feest gegaan. Ik voelde me net Assepoester en de dwergen, want er waren heel veel buitenlandse vrouwtjes en mannetjes.
(Op de dames toilet was de voertaal alleen Pools/Russisch)
Ja, k wil daar best wel op hakken heen, maar dan wel met een paar lange/ grote heren. Laatst was ik met mijn laarzen naar een Goa feest gegaan. Ik voelde me net Assepoester en de dwergen, want er waren heel veel buitenlandse vrouwtjes en mannetjes.
(Op de dames toilet was de voertaal alleen Pools/Russisch)
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
Pas geleden samen met m'n vriend op de 100% tuning beurs geweest. Nou, daar hebben heel wat meisjes het onderschrift van Lala gelezen, nog nooit zo'n kudde aan ordinair gekleed personeel gezien.
Het zal me eigenlijk ook nog wel eens leuk lijken om ook eens lekker fout te gaan. Gewoon lekker uit m'n dak, maar dan niet op de Rai maar gewoon een avond uit in een Escape achtig iets. Leuk cheerleader pakje ofzo lijkt me wel grappig
Het zal me eigenlijk ook nog wel eens leuk lijken om ook eens lekker fout te gaan. Gewoon lekker uit m'n dak, maar dan niet op de Rai maar gewoon een avond uit in een Escape achtig iets. Leuk cheerleader pakje ofzo lijkt me wel grappig
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
-
- ForumFan
Ik heb het over geboren mannen/fetisj tv's hoor. Ordinair geklede meisjes/vrouwen bij bepaalde gelegenheden, ala, het zijn geboren meisjes/vrouwen die (sexueel) getinte aandacht willen trekken door zich ordi te kleden.Meikemeid schreef: Nou, daar hebben heel wat meisjes het onderschrift van Lala gelezen, nog nooit zo'n kudde aan ordinair gekleed personeel gezien.
Voor fetisj tv's zijn korte rokjes, hoge lakpumps etc hun eigen vorm van sexualiteit mbt tot zichzelf.
Da's toch heel wat anders........lijkt mij.
Ordi geklede meisjes/vrouwen trekken negatieve aandacht van meisjes/vrouwen, en 'positieve' aandacht van mannen.
Fetisj tv's? Wat voor aandacht zouden die trekken van vrouwen en mannen?
Guess?
Lala.
Uw sterverslaggeefster