hai medemensen
de groep voor transexualiteit en de groep voor transgenderisme, zijn gesloten, waarom er zijn genoeg mensen die hier wel toegelaten zijn,
waarom moet de ene mens zich minderwaardig voelen dan een ander, dit is een vorm van discriminatie,
elk mens is toch gelijk in zijn waarden.
waarom word er onderscheid gemaakt tussen mensen met gelijke gevoelens,
mariane van brabant
waarom zijn er gesloten groepen.
Moderator: Moderators
waarom zijn er gesloten groepen.
Ik ben een extreem gender dysfoor een vervrouwlijk persoon in het verkeerde lichaam ik leef, ik werk ik denk en ik verlang als een vrouwlijk persoon, mijn leven lang al voel ik mij als een vervrouwlijk persoon,
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Dit mag jij discriminatie vinden.
(Vergelijk het maar met wie jij wel en niet in jouw huis toelaat......dat is vast ook niet 'iedereen'.)
Echter is e.e.a. op verzoek van de leden van deze groepen zo geregeld.
Er worden daar wel zaken besproken die men (liever) niet in een voor ieder toegankelijk deel zou plaatsen.
(Vergelijk het maar met wie jij wel en niet in jouw huis toelaat......dat is vast ook niet 'iedereen'.)
Echter is e.e.a. op verzoek van de leden van deze groepen zo geregeld.
Er worden daar wel zaken besproken die men (liever) niet in een voor ieder toegankelijk deel zou plaatsen.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens