Zoveel discussie wegens een enkele advertentie die eigenlijk niemand zal moeten storen.....kom op mensen, sommigen zal het zeker helpen.....laat maar staan die advertentie, niet geïnteresseerden kunnen ja erover heen lezen, toch.....
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderator: Moderators
Slechts 100GB de maand of is dit een tik fout en toch 1000+GB?Pamela- schreef: Wat betreft de bijdrage op persoonlijke titel vind ik een erg mooi gebaar maar vraag me af hoe reeel het is en hoever we komen als we daar op zouden moeten draaien. Met 80000 hits per maand, over de 100 GB dataverkeer maakt het een behoorlijke site en daar hangen nou eenmaal flinke kosten aan vast.
Frederique,Frederique_ schreef:'t Gaat wel om de stupiditeit dat er advertorials zijn terwijl die niet nodig zouden zijn als je mensen in staat stelt een vrijwillige bijdrage te doen.
Wat jammer nou, Frederique... want hierdoor mis je een interview met iemand, die in levende lijf jouw argumenten tov passabiliteit bekrachtigd: ‘Ik ben te lelijk voor een doorsnee meisje’Frederique_ schreef:En sorrie Pamela, maar advertorials zijn voor mij irritant genoeg om jullie home-page niet meer op regelmatige basis te willen bekijken.