Plooirokjes nieuwe modetrend voor mannen?
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Plooirokjes nieuwe modetrend voor mannen?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- lightningbolt
- ForumFan
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik vind het wel behoorlijk lef hebben!
En in alle eerlijkheid: mij stoort het in het geheel niet - in tegendeel, ik vind 't wel mooi...
Groetjes,
Frederique
En in alle eerlijkheid: mij stoort het in het geheel niet - in tegendeel, ik vind 't wel mooi...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Dat vraag ik me wel eens af. Stel nou dat die rokjes echt een hit worden, zouden travestieten daar dan genoeg aan hebben? Ik denk van niet.Janiek2 schreef: Maar dan moet er toch wel een panty onder en een paar naaldhakken ?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Hopsa, lekker generaliseren weer.Morbide schreef:Dat vraag ik me wel eens af. Stel nou dat die rokjes echt een hit worden, zouden travestieten daar dan genoeg aan hebben? Ik denk van niet.Janiek2 schreef: Maar dan moet er toch wel een panty onder en een paar naaldhakken ?
Ik ben ook travestiet en zou zoiets nooit aandoen.
Ik ben geen slet!
Dank u!
Ik denk ook van niet. En dat heeft verder niet met de lengte van de rok te maken, maar met dat wat een travestiet aan wil een vrouwenattribuut moet zijn. Als vrouwen broeken droegen en mannen rokken, denk ik dat de meeste travestieten broeken zouden willen dragen. Right?Morbide schreef:Dat vraag ik me wel eens af. Stel nou dat die rokjes echt een hit worden, zouden travestieten daar dan genoeg aan hebben? Ik denk van niet.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes