Herken de hetero

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Herken de hetero

Bericht door Janiek_ »

Pitty Brad schreef:Nou, niet direct hoor. Maar soms zie ik wel eens zulke mannelijke mannen, zo mannelijk in alles dat ik er soms wel eens een pre ts in vermoed....vooral als zo iemand hetero is ;-)
Als ik het goed begrijp gaat het hier om stereotypen en daaraan gekoppelde verwachtingen. Daarom speciaal voor jou deze leuke test:

http://www.herkendehetero.nl/

Iedereen mag meedoen, uiteraard. Als je denkt dat je een straight-dar hebt :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Eigenaaaaaaaaaaaaaaaardig........mogen we de 'straight/gaydar' ook loslaten op bi mannen? Of bestaan die niet? Of juist wel, en wat is er met de straight/gaydar aan de hand als die 'hetero'man bi blijkt te zijn? Enz? Of een homoman die bi blijkt te zijn? Enz?
Uw sterverslaggeefster :-)
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Pitty Brad schreef:mogen we de 'straight/gaydar' ook loslaten
Dat is geloof ik de bedoeling achter de campagne, dat we de 'straight/gaydar' loslaten :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Janiek2 schreef:
Pitty Brad schreef:mogen we de 'straight/gaydar' ook loslaten
Dat is geloof ik de bedoeling achter de campagne, dat we de 'straight/gaydar' loslaten :wink: .
Dat kan ja. Als bi mannen er gewoon vooruit komen, en niet standaard uit bewuste/onbewuste sociale angst en schaamte een vrouw kiezen als partner, dan is die straight/gaydar niet meer nodig nee.

Vermoedelijk duurt dat tot pasen en pinksteren op 1 dag vallen, menig ludieke en leuke actie ten spijt.

Wat natuurlijk enig zou zijn is dat die hetero man een (fetisj) tv of een cd blijkt te zijn of zo ;-)
Alwéér een variatie op he en ho!
Uw sterverslaggeefster :-)
VvS
ff weer wat posten
Berichten: 25
Lid geworden op: di mei 17, 2005 18:23

Bericht door VvS »

Ik had een vrouw uitgezocht die me hetero leek....ik had het mis :lol:
VvS
ff weer wat posten
Berichten: 25
Lid geworden op: di mei 17, 2005 18:23

Bericht door VvS »

En nog een keer gedaan...dit keer een man uitgezocht...weer mis

:evil:
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

Zoals plastische chirurgie en andere behandelmethoden zich ontwikkelen, en behandelingen steeds sneller en makkelijker worden, en vroeger kunnen starten, kunnen we over een tijdje misschien een ander spelletje spelen:
Herken de bio.
50 transvrouwen en 2 bio-vrouwen daartussen.
Transen zijn dan per definitie vrouw tussen de vrouwen, of man tussen de mannen, misschien zelfs vruchtbaar, wat het laatste argument tegen 'stealth' wegneemt.
Dan kan de T-dar ook met pensioen.
En zouden er dan eigenlijk minder transgenders/ertusseninnetjes zijn?

Vroeg ik me af.

Sticky
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Sticky schreef:En zouden er dan eigenlijk minder transgenders/ertusseninnetjes zijn?

Vroeg ik me af.
Wie als zodanig herkend en erkend wil worden, moet ook nu al moeite doen. De meeste mensen proppen ook inbetweenies wel in één van de twee hokjes.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Plaats reactie